המשמעות של הקמת חברה

המשמעות של הקמת חברה
קרדיט Canva

חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח עסק לא מגדיר את עצמו מיד כחברה אלא עובר שלבים של התפתחות העסק עד שהוא עושה זאת. לצד פתיחת חברה (בד"כ חברה בע"מ) יכול אדם לפתוח עסק ולהגדיר עצמו עוסק פטור או עוסק מורשה. ההבדל המרכזי בין חברה לבין שתי האפשרויות האחרות הוא שחברה בע"מ היא ישות משפטית נפרדת מבעליה. משמעות הדבר היא  שאם ישנה תביעה, היא מכוונת כנגד החברה ולא כנגד בעליה באופן אישי מלבד במקרים בהם יש  חשד לעבירה פלילית כמו גניבה. אז ניתן גם לפעול ישירות מול בעל החברה אם החברה עצמה לא מחזירה לתובע את המגיע לו.

יתרונות של הגדרת העסק בתור חברה

כאמור, המשמעות המרכזית של פתיחת חברה היא משפטית- הפרדה בין העסק עצמו לבין בעל העסק. הדבר מהווה יתרון עבור בעל החברה ומגן עליו מלבד כאמור במקרים חריגים. מעבר לכך יש לדבר יתרון מבחינת תשלום מיסים מעבר לסף הכנסות מסוים. החל מסף הכנסות מסוים, תשלום המס בתור עוסק מורשה  יהיה גבוה משמעותית לעומת תשלום מס חברות המחושב באופן שונה. ההבדל במיסוי בין עוסק מורשה לבין חברה בע"מ החל מסף מסוים יכול להגיע גם ל 20% ויותר. יתרון נוסף הוא שבעבודה מול חברות גדולות, בין אם בשיתוף פעולה או כלקוחות כדאי לעבור "למגרש של הגדולים" ולהגדיר גם את העסק שלכם בתור חברה. הדבר ללא ספק ישפיע על המוניטין ועל הפוטנציאל לצמיחה והתפתחות.

לקבל מעטפת שלמה לניהול החברה

בין אם כבר עברתם את השלב של פתיחת חברה בע"מ, בין אם אתם עדיין לא שם ומוגדרים כעוסק מורשה או פטור ובין אם אתם נמצאים צעד אחד לפני הפיכתכם לחברה, יקל עליכם מאוד לקבל מעטפת של שירותים בכל הקשור לניהול הכספים והתנהלות מול רשות המיסים. חברות רבות מחזיקות מחלקת הנהלת חשבונות או עובדות עם משרד הנהלת חשבונות שלא תמיד זמין עבורן. היום ישנם שירותי אונליין מצוינים הכוללים מערכות CRM- מערכות לניהול לקוחות, מערכות לניהול ומעקב אחרי מלאי ומערכת הנהלת חשבונות משולבת בה ניתן לבצע בעצמכם חלק מהמטלות או המעקב ואת המורכבות יותר להזמין. הדבר מקל מאוד על בעלי עסקים/ חברות רבים.

חברת YPAY משלבת בשירותיה בין פעולות שוטפות שבעל העסק יכול לבצע בעצמו ואף בחינם כמו הוצאת חשבוניות וקבלות ומעקב שוטף, ושירותים אחרים להזמין מצוות החברה שהוא מיומן ומקצועי, כל אחד  בתחומו. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן