הצלחה גדולה למיזם "חוזרים לטבע" של אשכולות וקק"ל- אלפים הצביעו ברגליים והגיעו לטייל בשבילי ישראל בימי שישי ובחג החנוכה

הצלחה גדולה למיזם "חוזרים לטבע" של אשכולות וקק"ל- אלפים הצביעו ברגליים והגיעו לטייל בשבילי ישראל בימי שישי ובחג החנוכה
קרדיט- באדיבות ארגון אשכולות

ארגון אשכולות- מרכזי הסיור והתודעה של ישראל בשיתוף החטיבה לחינוך וקהילה של קרן קימת לישראל מסכמים בהצלחה את מיזם "חוזרים לטבע" עם אלפי מטיילים שפקדו את מוקדי הטיול ואתרי קק"ל השונים מהגולן ועד לירוחם שהתקיימו בחג החנוכה. פעילות חנוכה מצטרפת לטיולי שישי שקדמו לחג במסגרתם ביקרו מטיילים רבים במוקדי הטיולים השונים. במהלך הסיורים והפעילויות נהנו המבקרים מאווירת חג וממערך של  טיולים המשלבים טבע, מורשת ופעילות ערכית ושורשית בטבע באוויר הפתוח והבטוח.

קרדיט- באדיבות ארגון אשכולות

מהנתונים של ארגון אשכולות, עולה כי כ-3,000 איש פקדו את המוקדים השונים מצפון לדרום בהם התקיימו הסיורים והאירועים המיוחדים למשפחות. בין המוקדים שבהם נרשמה תנועה ערה של מאות מטיילים, היו: אתר שבע תחנות בפארק הירקון תל אביב, יער חולדה של קק"ל, הסטף והר כרמילה בהרי ירושלים ונחל חדרה.

מיזם טיולי שישי וחנוכה של אשכולות וקק"ל נוצר במטרה למשוך את הציבור הישראלי לחזור אל השטח הפתוח והמרחבים שעיצבו את זהותנו וסיפורנו בארץ ישראל. הציבור הישראלי הצביע ברגליים והגיע לטייל, זאת לאחר תקופה ארוכה של מספר חודשים בהם שהו בעיקר באזור הבית, זאת לאור נגיף הקורונה.  במסגרת שיתוף הפעולה של ארגון אשכולות וקק"ל, מדריכי ומדריכות אשכולות קיימו סיורים ופעילויות חווייתיות ב-16 מוקדים מהצפון לדרום. בין הסיורים שהתקיימו, סיור בין כרמי הענבים ומטעי הפירות ברמת הגולן, סיורים ביערות ובנקודות תצפית מרהיבות ונסתרות של קק"ל, סיורי טבע נוף ומורשת, סיור באתרי ארכאולוגיה וסיורי מעיינות.

קרדיט- באדיבות ארגון אשכולות

לצד הסיורים, בחלק מהמוקדים הועברה פעילות חווייתית למשפחה בדגש על חג החנוכה- ביער יתיר נהנו המבקרים ממשחק ניווט משפחתי, בפארק נחל חדרה שיחקו המטיילים במשחק בריחה אינטראקטיבי וביער להב נהנו המשתתפים מפעילות הפקת שמן זית בחיק הטבע ופעילות יצירת פסיפס. בסיורים ובפעילויות השונות גילו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים באתרי הטבע השונים וביערות קק"ל. ונהנו המטיילים מאווירת חג ומפעילות חווייתית לכל המשפחה.

אדיר וישניה, מנכ"ל ארגון אשכולות: "שמחנו לראות אלפי מטיילים נוהרים למוקדי אשכולות ביערות הקק"ל לנשום אוויר בריא, ולטייל ברגליים בטבע הארצישראלי המופלא. לאור הצלחת המיזם אשכולות ומרכזיה עמלים על  מערכי טיולים ופעילוות חוויתיות למשפחה שיבוצעו בעתיד הקרוב עם דגש לשילוב  טבע, נוף ומורשת".

קרדיט- באדיבות ארגון אשכולות

שר שלום ג'רבי, מנהל חטיבת החינוך וקהילה בקק"ל: "אתרי קק"ל פתוחים וזמינים לציבור כל הזמן, אך כעת לאחר חודשים ממושכים של סגר ביתי יזמנו בשיתוף עם ארגון אשכולות מיזם מיוחד שהזמין את הציבור לצאת מהבית, לקבל ערכים ולהתאוורר. אני שמח לראות שעם ישראל הצביע ברגליים והגיע לראות, לבקר ולהנות בארצנו היפה."

אודות אשכולות:

"אשכולות" הינו ארגון הגג החינוכי של 30 מרכזי הסיור, הלימוד והתודעה הישראלית. מרכזנו פרוסים בכל רחבי הארץ מהגולן ועד אילת ועוסקים בידיעה ואהבת הארץ, היסטוריה ומורשת של עם ישראל באמצעות טיולים והדרכה ערכית. למרכזי אשכולות צי נרחב של צוותי הדרכה ומדריכים הפרוסים ברחבי הארץ עם מיליון ימי הדרכה במערכת החינוך, מאות כנסים וימי השתלמות במהלך השנה, ופעילות מגוונת נוספת לקהלים מגוונים בהם משפחות ואזרחים וותיקים.

קרדיט- באדיבות ארגון אשכולות
מאמרים נוספים
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
תכנון טיול לצפון איטליה
תכנון טיול לצפון איטליה בהתאמה אישית תכנון טיול לצפון איטליה מבטיח...
EL2_4543
לשכור לינה ברמה גבוהה
דרך נהדרת ליהנות מאירוע מושלם, או גיבוש משפחתי זה באמצעות...
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החגים הקרובה!
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החנוכה...
מחפשים אטרקציות באילת? בואו לחוות שנירקול ועוד מגוון פעילויות מרתקות!
כידוע, אילת מציעה מגוון רחב של אטרקציות, החל בטיולים בהרים,...
חוגגים 50 לאתר החרמון – לונה פארק חרמון
אתר החרמון חותם את שנת היובל בהפנינג 'לונה פארק- חרמון',...
כניסה חינם לתושבי עוטף עזה לפארק DRAGONLAND -האטרקציה הגדולה של הקיץ בישראל!
הDragon land, פארק הדרקונים הנמצא בגולפיטק, גני יהושוע תל אביב-...
חדרים להשכרה בקריות
אופציה נהדרת לכל מטרה
אחת האפשרויות הנהדרות ללון בצפון בצורה מדהימה זה באמצעות חדרים...
גם טעים וגם יפה
כאשר אתם שומעים על האנשים שיוצאים לטבע ומחפשים צמחים כדי...
שבועות במוזיאון מורשת החשמונאים מאז ועד היום במודיעין
בחג שבועות הקרוב באים לחגוג וליהנות במוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין....
דילוג לתוכן