הקיץ הוא לא תירוץ – אימוני כושר ביתיים בימי הקיץ החמים עם מסנני האוויר של Dyson

הקיץ הוא לא תירוץ – אימוני כושר ביתיים בימי הקיץ החמים עם מסנני האוויר של Dyson
צילום יחצ

הטמפרטורות הגבוהות בקיץ, בשילוב הלחות, עשויות לגרום לשיאי זיהום אוויר, מה שמוביל אנשים רבים להפחית פעילות ספורטיבית בחוץ ולבצע אימוני כושר בתוך הבית הממוזג והנעים. חשוב לדעת כי אוויר פנימי יכול להיות מזוהם עד פי 5 מאשר אוויר בחוץ. במערכות מיזוג אוויר מסורתיות, הסינון עלול להיות לקוי וחלון פתוח עשוי להכניס עוד מזהמים מבחוץ, כך שאנשים נחשפים למזהמים מרובים במהלך אימוני כושר המגיעים ממקורות פנימיים וחיצוניים.

מומחי Dyson, מציעים פתרונות לאימונים ביתיים בימי הקיץ שיאפשרו לכם לשמור על שגרת אימונים נכונה. הכלל הוא פשוט, ככל שמבצעים יותר פעילות גופנית, הדופק עולה ונושמים פנימה יותר אוויר לדקה, כמות המזהמים הנשאפת עולה באופן יחסי. אנו נושמים יותר אוויר ולכן נושמים יותר חלקיקים מזהמים. יתר על כן, ככל שיותר אוויר נשאף דרך הפה, הוא עוקף את מנגנוני האף הרגילים לסינון.

מדי יום, בני אדם נושמים עד 9,000 ליטרים של אוויר. ככל שהבתים הופכים יותר ויותר לחללים שבהם אנו מבלים את רוב זמננו, קיימים מספר מקורות לזיהום, המשחררים מזהמים כמו PM10, PM2.5, VOCs, NO2 ופורמלדהיד לאוויר. מקורות הזיהום נוכחים בכל ההיבטים של חיי היומיום, בין אם מדובר במזהמים הנפלטים בעת בישול, או כאלה המשתחררים ממוצרי ניקוי או פליטת גז מתמשכת של פורמלדהיד מרהיטים בסלון.

ל- Dyson סדרת מסנני אוויר עם טכנולוגיית חישה חדשה לסינון מזהמים מסוכנים, ליצירת סביבה ביתית בטוחה ונקייה יותר: Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde, Dyson Pure Cool Formaldehyde עם טכנולוגיית חישת פורמלדהיד, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) כולל פורמלדהיד . רמת סינון HEPA 13 אטום לחלוטין – זאת כדי להבטיח שאוויר מזוהם לא יעקוף את המסנן, ולחסום כל נקודות דליפה פוטנציאליות שדרכן עלול לחדור אוויר מזוהם למסלול הסינון. המסננים לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון ומאפשרים קבלת אוויר נקי ומסונן בבית בכל ימות השנה.

ואל תחששו מרעש לא רצוי שיפריע לכם במהלך האימון. מסנני האוויר של Dyson תוכננו להפחתת רעש ואור, מה שחשוב במיוחד בלילה. מהנדסי Dyson השקיעו בפיתוח המוצר גם מההיבט של הפחתת רעש המסנן תוך שמירה על ביצועי הסינון. המסננים החדשים תוכננו להיות שקטים יותר ב-20%. כדי להפחית ברעש, מהנדסי Dyson שינו את נתיב זרימת האוויר הכולל על ידי שיפור והרחבת הצמצם (החריץ בו האוויר יוצא מהמסנן). התוצאה היא הפחתת החיכוך בין האוויר למשטח הסינון ופחות רעש. הרעש הופחת מ-64 ל-61 דציבלים במהירות האוורור המקסימלית.

מחירים:
דגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר. 2,999 ₪.
דגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם. 3,360 ₪.
שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

מאמרים נוספים
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
מטפלת סיעודית
למה מומלץ להעזר במטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית, הידועה גם כסייעת סיעודית מוסמכת או עוזרת אחות,...
לקראת סיום מחצית שנת הלימודים הראשונה - למה לימוד אנגלית הוא חשוב עבור ילדי גן ואיך עושים זאת נכון
המחצית הראשונה של שנת הלימודים עומדת להסתיים והמחצית השנייה בפתח,...
העובד קיבל דואר אלקטרוני זועם ולקה בהתקף לב
לאחר מאבק משפטי הכיר בו הביטוח הלאומי כ"נפגע עבודה" *...
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
אתם אחראים על ארגון כנס או השתלמות ואתם נרדמים מחוסר השראה? הנה כל הטיפים שיצילו לכם את האירוע!
לארגן כנס או השתלמות מקצועית לעובדי החברה או סתם לקולגות...
ממשיכים את שיתוף הפעולה למען תושבי ישראל
מגן דוד אדום והוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) חתמו...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
כוננות גבוהה במגן דוד אדום לקראת יום כיפור
כמדי שנה, אלפי בני אדם נזקקים לשירותי מגן דוד אדום...
דילוג לתוכן