הרגלים לאורח חיים רגוע ונעים יותר

הרגלים לאורח חיים רגוע ונעים יותר
הרגלים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית כיום הוא האווירה בבית. אווירה זו משרה אורח חיים מסוים על כל בני המשפחה וזו משפיעה עליהם גם בעיסוקיהם השונים במהלך היום. כך למשל ילד שהוריו רבים ועצבניים כל הזמן, יגיע עצבני לבית הספר וקרוב לוודאי שגם ייגרר להתקוטטויות מיותרות ופגיעה בלימודיו. ההורים לעומת זאת יכולים לפגוע בקריירה שלהם ובסביבת העבודה שלהם במצב רוח שכזה. לכן עליכם להיות אחראיים לתחזק את הנפש שלכם, להתחיל את היום בצורה רגועה ולהישאר רגועים לאורך היום כולו ולהשרות נחת ואווירה טובה לסובבים אתכם.

כיצד נסגל לעצמנו הרגלים לאורח חיים רגוע ונינוח יותר?

ראשית יהיה עליכם להפנים שהשינוי מגיע מכם. אף אחד לא יכול להחליט איך תגיבו בזמן לחץ או בוויכוח מסוים וקל מאוד להתעצבן ולהוציא עצבים במקרים מסוימים. הדרך הטובה ביותר להתחיל בשינוי היא לקבל החלטה לסגל לעצמכם מספר הרגלים שיעזרו לכם לעשות יותר עבור הנפש שלכם.

הרגלים שונים לאורח חיים רגוע יותר:

  • כוונו את השעון כמה דקות מוקדם יותר – מרבית האנשים חושבים שאם יישנו עוד 10 דקות הם ירוויחו עוד כוחות לגוף. מרבית בני האדם כיום יכולים לטעון את הגוף באנרגיות מחודשות ב6-7 שעות שינה בלבד. לכן אם יש לכם יותר מ7 שעות שינה, כדאי שתכוונו את השעון לקום 10 דקות קודם ממה שהייתם רגילים. כך תמצאו מצב של איחורים לעבודה, של קימה מאוחרת ולחוצה בבוקר ותוכלו להספיק את כל סידורי הבוקר שלכם בנחת.
  • שתו הרבה מים – המים מעבירים חמצן למוח, דבר המונע לרוב מצבים של כאבי ראש ומכות חום שאלה עלולים להוביל בקלות לסטרס ועצבים. מה גם שזה בריא מאוד למחזוריות הדף ולגוף בכלל.
  • עשו לעצמכם הפסקות קצרות במהלך היום לרגיעה – קל מאוד להיכנס ללחץ באורח החיים הקדחתני של מרבית האנשים כיום. קחו לעצמכם הפסקות קצרות במהלך היום כדי להירגע, לנוח, לנשום עמוק, לקרוא בדיחות (ולא חדשות וגם לא כדי לשוחח בטלפון) ופשוט השקיעו בעצמכם כמה דקות של נחת בתוך סדר היום הלחוץ שלכם.

הרגלים אלה ואחרים יסייעו לכם לחיות אורח חיים רגוע ונעים יותר. זכרו כי איך שאתם חיים ומתנהגים משפיע על הסביבה שלכם, בין אם מדובר באנשים שונים בעבודה, לקוחות ואפילו בני המשפחה הקרובים אליכם ביותר.

מאמרים נוספים
מטפלת סיעודית
למה מומלץ להעזר במטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית, הידועה גם כסייעת סיעודית מוסמכת או עוזרת אחות,...
העובד קיבל דואר אלקטרוני זועם ולקה בהתקף לב
לאחר מאבק משפטי הכיר בו הביטוח הלאומי כ"נפגע עבודה" *...
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
ממשיכים את שיתוף הפעולה למען תושבי ישראל
מגן דוד אדום והוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) חתמו...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
כוננות גבוהה במגן דוד אדום לקראת יום כיפור
כמדי שנה, אלפי בני אדם נזקקים לשירותי מגן דוד אדום...
במגן דוד אדום ערוכים בכוחות מתוגברים לקראת ראש השנה וחגי תשרי
במסגרת היערכות הארגון, תורחב פריסת החובשים והפראמדיקים של מד"א ברחבי...
הקיץ הוא לא תירוץ - אימוני כושר ביתיים בימי הקיץ החמים עם מסנני האוויר של Dyson
הטמפרטורות הגבוהות בקיץ, בשילוב הלחות, עשויות לגרום לשיאי זיהום אוויר,...
שמירה על כושר בימי הקיץ והימנעות מסכנות
הקיץ כבר כאן, ואיתו החום והלחות. בקיץ קל יותר להיות...
סוד האושר הגדול - כיצד להיות מאושרים ובריאים יותר
בכל רחבי העולם, אנשים מעוניינים בשמירה על בריאות נפשית טובה...
דילוג לתוכן