הרקדנית סנה סוקול והזמר מ'הכוכב הבא' אליאור זנדני נבחרו לככב בקמפיין לי קופר לאביב קיץ 2025

הרקדנית סנה סוקול והזמר מ'הכוכב הבא'  אליאור זנדני נבחרו לככב בקמפיין  לי קופר לאביב קיץ 2025
סנה סוקול בקמפיין לי קופר צילום: שי תמיר

הרקדנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' סנה סוקול והזמר הצעיר והמבטיח מתוכנית הטלוויזיה 'הכוכב הבא' אליאור זנדני, נבחרו  לככב יחד בקמפיין רשת האופנה הבריטית לי קופר, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2025.

מימין סנה סוקול ואליאור זנדני צילום שי תמיר

הקמפיין שיעלה במהלך חודש מרץ, בהשקעה הנאמדת ב- 1.5 מיליון ₪, יחשוף את הקולקציה החדשה לנשים/ גברים של המותג, השואבת בעיקר השראה מעולמות הקז'ואל והבייסיק, לצד גזרות חדשות המותאמות לעונה הקרובה.

הקמפיין בכוכבם של סוקול וזנדני יתמקד בפרסום בדיגיטל, שלטי חוצות ובפלטפורמות המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב.  כמו כן הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של סנה ושל זנדני, ובכל הסניפים של הרשת בפריסה ארצית.

סנה סוקול,  שכיכבה ב'רוקדים עם כוכבים' והגיעה לגמר בעונה האחרונה, מוכרת כרקדנית מהבולטות בתכנית. בשנה האחרונה הפכה  גם לדוגמנית ואושיית אופנה מוכרת עם 99.7K.

אליאור זנדני, שם שצריך לזכור, נחשב לזמר צעיר ומבטיח,  שפרץ לתודעה בתכנית 'הכוכב הבא' של קשת 12 ומאז הוציא מספר סינגלים מצליחים, קיבל את התואר "הכפיל של משה פרץ" ואף זוכה לתמיכה רבה מצד הזמר. האלבום הראשון של אליאור "כנפיים" זכה למאות אלפי צפיות בעמוד היו טיוב ובערוצי הדיגיטל שלו, והסינגל החדש שלו "בית עם גינה" שכתב נדב אסולין יושק על סט הצילומים.

לדברי גנית אלון סמנכ"לית השיווק של קבוצת בריל: "ההחלטה לשתף פעולה עם טאלנטים צעירים מעולמות הריקוד והמוזיקה תואמת לרוח המותג ולעיצובים הבולטים בקולקציה החדשה שפונים למגוון רחב של קהלים    לדבריה: "שני הכוכבים שלנו הם בעלי כישרון יוצא דופן ואין לנו ספק שעוד תשמעו עליהם רבות בהמשך.

רשת לי קופר נמצאת בבעלות קבוצת בריל, לרשת 44 סניפים ברחבי הארץ.

מימין אליאור זנדני וסנה סוקול צילום: שי תמיר
מאמרים נוספים
PLANETech- קהילת הקליימטק של ישראל, מציגה את הסטארטאפים הישראלים החדשים והמבטיחים בתחום האקלים
מפת הסטארטאפים שנבחרו תוצג באירועי אקלים מובילים בארץ ובעולם, ובהמשך...
הצעד הנכון לאירועי הקיץ: קולקציית נעלי הערב החדשה של רשת גלי
עונת קיץ 2025 נפתחה ועמה עונת הארועים ... רשת גלי...
RAD משיקה פתרון IoT המספק תובנות מבוססות AI ללקוחות עסקיים
הפתרון, Smart Business IoT, שנמצא כבר בשימוש אצל ספק תקשורת...
מבצע קייצי לוהט ב :GOLBARY
30% הנחה על קולקציית השמלות והאוברלים מקיץ 2025 בית האופנה GOLBARY,...
נעליים עם אמירה! SKECHERS משיקה קמפיין צבעוני, עוצמתי ובועט לקולקציית הבסט סלר העולמית – THE UNO שילוב של סטייל, נוחות ונוכחות
סקצ'רס, The Comfort Technology Company™ מתרגשת להשיק את הקולקציה החדשה...
פרויקט "עוצמה לחייל" חוגג ימי הולדת ל25 חיילים בודדים של המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין ז"ל
הפרויקט על שם חללים של המרכז לזכר מייקל לוין, אביעד...
לרגל שבוע הספר העברי, המחנך, הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו: "הספרים הם הנכס והאוצר של אדם, גם בעידן הבינה המלאכותית."
קרוב למאה ספרים כתב המחנך, הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו...
אבן דרך חשובה נוספת בדרך למימוש עסקת המכירה לגרמניה של מערכת 'חץ 3'
משרדי הביטחון וההגנה של ישראל וגרמניה החלו בהיערכות למסירת מערכת...
כשהענקית הבינלאומית בחרה ישראלי: אורי וינקלר מונה ליו"ר מועצת המנהלים של TEMOT International
בעידן שבו שוק הרכב העולמי עובר שינויים מהירים, מיזוגים טכנולוגיים...
מנקים הרגלים ישנים: מחקר חדש של דייסון חושף שכולם רוצים בית נקי, אבל בפועל, עלולים ללכלך את הרצפה עוד יותר..
המחקר הגלובלי הראשון של Dyson בנושא ניקוי רטוב חושף תובנות...
דילוג לתוכן