השתלת זקן: מה שחשוב לדעת

השתלת זקן: מה שחשוב לדעת
קרדיט PIXABAY

זקן ושפם הם המאפיינים החשובים ביותר בדימוי הגברי. בגיל ההתבגרות, אז מה ניתן לעשות אם צמיחת הזקן מתדלדלת או אינה מאופיינת בצמיחה תקינה? עם אפשרויות השתלת שיער בטורקיה, ניתן לבצע היום בקלות השתלת זקן, בעלויות משתלמות, ועם תוצאות יפות שנראות טבעיות.

שלב ראשוני של השתלת זקן

בדומה לכל הליך שנקבע בתחום השתלת שיער, יש צורך במיוחד לקבל החלטה על השתלת זקן עם התייעצות עם הרופא. בשלב זה, הרופא בוחן את צורת הפנים והמאפיינים של פני המטופל, האזורים ושיטת ההשתלה בהתאם למבנה פניו.

כתוצאה מההחלטה המתקבלת, על סמך המידע שנבחן, הטיפול מובטח על ידי דיון במספר השתלים הזמינים ועלות ההליך. עם הסכמה על מועמדות מתאימה של המטופל להליך השתלת זקן, הבנת ההליך והצבת ציפיות מציאותיות, נקבע מועד לביצוע הטיפול.

התקדמות לקראת שיפור במראה הפנים לאחר השתלת זקן

אחת מנורמות התהליך המתרחשות בכל הליך בחיי אדם היא המצבים החריגים אבל גם הטבעיים באזורי ההליך. אחד המצבים הטבעיים האלה בתהליך השתלת זקן הוא התייחסות למצבים החריגים המתרחשים באזור ההשתלה.

החריג הראשון הוא כתמי דם קטנים באזור שבו מתבצעת ההשתלה. למרות שכתמים אלו אינם נעלמים לחלוטין בשטיפת פנים ראשונה, הם נעלמים בשטיפה השנייה. המצב השני הוא אספקת הדם לחלק התחתון של אזור הזקן. המטומה ואדמומיות זו באזור ההשתלה מספקות חיזוק וקביעות של הזקן.

תופעות לוואי טבעיות וזמניות עד השגת התוצאות הקבועות

האדמומיות המופיעה בחלק התחתון של העור נמשכת שבועיים ונעלמת לקראת סוף השבוע השני. בשלב הסופי, מתחילה נשירת הזקן שהושתל, ולאחר כחצי שנה עד שבעה חודשים של שלב זה, ניתן לראות את התוצאות של השתלת זקן קבועה.

הליך השתלת זקן בשיטת FUE אינו גורם לאדמומיות, כתמים וכאבים עזים באזור התורם את זקיקי השיער להשתלה, כולל העורף, מה שמאפשר לכל אדם שמעוניין בהליך אבל חושש מהשלכות שליליות מתופעות הלוואי, לעבור את ההליך בקלות וללא כאבים.

טיפול לאחר השתלת זקן

בדיוק כמו בהשתלת שיער, גם בהליך השתלת זקן יש צורך להקפיד על נוהל שנקרא שטיפה ראשונה. הרופא ייתן לכם משככי כאבים קלים על מנת להקל על הכאב. פרק הזמן הדרוש להתאוששות נמשך כשבועיים, ובתקופה זו יש להשתמש בתרופות שנקבעו על ידי הרופא, במקרה של גירוד.

הליכי השתלת זקן דומים להשתלת שיער; אבל ההבדל היחיד הוא הדרישה להתנהלות זהירה מפני ששטחי השתלת זקיקי השיער בזקן ובשפם קטנים יותר.

מתי מתחילים לראות תוצאות של צמיחת זקן ושפם לאחר ההשתלה?

ניתן להתחיל לראות את התוצאות של השתלת זקן בתוך חצי שנה לאחר הטיפול. כעבור שנה עד שנה וחצי, הזקן והשפם שלכם גדלים לתוצאות הרצויות.

אחת הנקודות החשובות ביותר בהשתלת זקן ושפם היא כיוון וזווית ההשתלה, שצריכים להתבצע במדויק כדי לאפשר צמיחה ספציפית, לכן כדאי להקפיד לקבל את הטיפול רק אצל מומחה בתחום.

מאמרים נוספים
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
דילוג לתוכן