התקדמת לרכב חשמלי? בואו ללמוד על פתרונות חכמים לניהול טעינה חשמלית

התקדמת לרכב חשמלי? בואו ללמוד על פתרונות חכמים לניהול טעינה חשמלית
קרדיט FREEPIK

אם גם אתה התקדמת לרכב חשמלי של טסלה או יצרנית אחרת, מגיע לך מזל טוב. אתה בוודאי ער לכך שקיימים פתרונות טעינה שכבר קיימים בשוק, ולעומת זאת – ייתכן שכבר התחלת לגלות שקיימים כמה אתגרים נוכחיים וצופי פני עתיד. לכן, כדאי תשמע על כמה פתרונות חכמים שכבר קורמים עור וגידים ונמצאים בישראל, לצורך ניהול טענה חשמלית אפקטיבי, קל ונוח.

אתגרי הטעינה

אחת הבעיות שבהן נתקלים בעלי רכבים חשמליים, היא הפער שבין קצב הרכישה של מכוניות חדשות כאלו ובין מצב התשתיות בארץ. דברים אלו נכונים בעיקר לגבי אזורים של בנייה רוויה, מגדלי מגורים, בניינים משותפים, בנייני משרדים ומסחר וכדומה, האמורים לספק מענה לכמות הולכת וגדלה של רכבים חשמליים. הבעיה היא שתשתיות החשמל הנוכחיות לא תמיד ערוכות לעומסי הצריכה הקיימים, וכמובן שלא לעתידיים. עקב כך הולך וגובר הסיכון להפסקות חשמל, לגרימת נזקים לתשתיות החשמל של המבנה, וכן לסיכוני בטיחות מגוונים. לכך מצטרפות בעיות של פונקציונאליות ונוחות בחניונים משותפים, וכל זאת עוד לפני דיברנו על הסדרת התשלומים מול וועדי הבתים.

פתרונות טעינה חכמים

כבר היום עומדים לרשות הציבור פתרונות טעינה מתקדמים וחכמים, אותן מציעות חברות שונות. דוגמא נאה לכך מהווה חברת סופרגז העוסקת גם בתחום החשמל לענפיו השונים. בין היתר, החברה מספקת עמדות טעינה ומערכות ניהול לטעינת רכבי חשמליים. מדובר במערכות מתוקשרות המאפשרות הטענת יותר רכבים על אותה התשתית, שיודעות לרכז את כל הצרכנים, לנהל באופן דינאמי עומסים בין עמדות, וכן התחברות ותמיכה מרחוק, וגבייה מצרכנים.

למעשה, החברה לוקחת על עצמה את התהליך מתחילתו ועד סופו, לרבות תכנון והקמה של עמדות טעינה, תפעול ומימון שלהן, ועד לתחזוקתן השוטפת. מערכות אלו שומרות על בטיחות על ידי ביצוע הפרדה בין חשמל ציבורי בבניין לבין טעינת רחבים, מה שמקטין דרמטית את הסיכונים ואת הסיכוי לתקלות. המערכות גם מונעות בעיות של הפסקת חשמל, מגדילות את מספר הרכבים הניתנים לטעינה, ומבצעות התאמות אישיות לפי תשתיות וצרכים ספציפיים של הבניין.

יש לציין כי סופרגז גם אחראית על כל מעטפת השירות. למשל, היא לוקחת על עצמה את הגבייה המדויקת מדיירים שטוענים רכבים בלי בירוקרטיה וחיכוכים, ואם יש תקלה היא מייד מופיעה במסכים. מכיוון שמדובר במערכת מתוקשרות התקלות מטופלות מיידית מרחוק, עם רמה גבוהה של אמינות ושקט תעשייתי. מעבר לכך, כל משתמש מקבל אפליקציה לניהול אישי של עמדת הטעינה שלו, עם מעקב אחרי טעינות, תחילת והפסקת טעינה מרחוק, תזמונים, קבלת דוחות ועוד.

מאמרים נוספים
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
דילוג לתוכן