ויצו עם הישג יוצא דופן במדד מעלה לאחריות חברתית: דירוג פלטינום פלוס – הגבוה ביותר במדד לאחריות תאגידית בישראל

ויצו עם הישג יוצא דופן במדד מעלה לאחריות חברתית: דירוג פלטינום פלוס –  הגבוה ביותר במדד לאחריות תאגידית בישראל
קרדיט צילום גיא יחיאלי

ויצו, הארגון החברתי הגדול בישראל בתחומי החינוך, הרווחה וקידום מעמד האישה, זכתה לדירוג פלטינום פלוס, הדירוג הגבוה ביותר במדד היוקרתי לאחריות תאגידית – מעלה ESG" לשנת 2025.

המדד התפרסם אתמול (22.7) בטקס חגיגי לפתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מדובר בקפיצה של שתי מדרגות לעומת דירוג "זהב" בו זכתה ויצו רק בשנה שעברה, עת הצטרפה למדד מעלה, עלייה מרשימה בזמן קצר, המשקפת שיפור מתמיד והתנהלות מקצועית ואחראית בכל תחומי הפעולה של הארגון. ויצו היא הארגון החברתי הראשון שהצטרפה למדד והיחידה בישראל המחזיקה כיום בדירוג המרבי.

מדד מעלה נחשב לכלי המרכזי בישראל למדידת אחריות תאגידית, ומעריך את רמת המחויבות החברתית, הסביבתית והאתית של ארגונים במגזר העסקי והשלישי כאחד. הציון מבוסס על שורת מדדים בנושאים כגון ממשל תאגידי, גיוון והכלה, קיימות סביבתית, שקיפות וניהול אחראי.

השנה השתתפו בדירוג מעלה- 160 חברות עם מחזור מצרפי של כ-424 מיליארד ש"ח ומעל 300 אלף עובדים.

בין החברות שדורגו בציון הגבוה ביותר לצד ויצו: בנק הפועלים, מזרחי טפחות, דיסקונט, כלל ביטוח, טבע, מקורות, אסם-נסטלה, HP אינדיגו, אמדוקס, אנלייט, בזק, ביג מרכזי קניות, נתיבי הגז הטבעי וצים.

אניטה פרידמן, יו"ר ויצו העולמית: "אנו גאות לקחת חלק זו השנה השנייה במדד האחריות התאגידית של ארגון מעלה, כארגון החברתי הראשון והמוביל בישראל. עצם ההימצאות שלנו לצד החברות המובילות במשק מדגישה את תפקידה של ויצו לא רק בעשייה חברתית, אלא גם כמובילת ערכים ציבוריים.  מדובר גם בהכרה רשמית במאמצים הגדולים שאנו משקיעות כל השנה בניהול אחראי, התנהלות ערכית ושאיפה מתמדת לשיפור למען החברה והסביבה, למען הדור הבא ולמען עתיד טוב יותר. יום אחד בלבד אחרי שציינו 105 שנים לייסוד ויצו, קיבלנו הכרה משמעותית לעשייה היומיומית והחשובה של אלפי עובדות, עובדים ומתנדבות ויצו בארץ ובעולם."

מירה מינס, מנכ"לית ויצו העולמית: "ההישג של ויצו עם הזכייה בדירוג פלטינום פלוס הוא תוצאה ישירה של מהלך אסטרטגי שמובילה הנהלת ויצו בשנים האחרונות, להפוך את האחריות התאגידית לחלק בלתי נפרד בכל תחום פעילות של הארגון. זה בא לידי ביטוי באיכות ומקצועיות, בחדשנות ובחשיבה מערכתית, בשירות איכותי ומיטבי לכ 70,000 א.נשים מדי יום – נשים, משפחות, פעוטות, ילדים, צעירים וגיל שלישי, לצד עשייה חברתית ערכית ורלוונטית לחברה הישראלית. זו השנה השנייה מאז הצטרפה ויצו למדד מעלה וההתקדמות המרשימה שלנו היא תוצאה של השקעה יומיומית, עבודה חוצת תחומים, ומחויבות אמתית לשיפור מתמיד. אני גאה ומודה לכל 6,000 העובדות והעובדים של ויצו ול-2,200 המתנדבות שלנו שפועלות במסירות ובמקצועיות כבר 105 שנים, כדי להפוך את ישראל למקום שטוב יותר לחיות בו."

מאמרים נוספים
חגיגה של מבצע: המותג ALDO מציע מבצע בלעדי ל - Shopping IL שתקף באתר המכר בלבד עד 70% הנחה על פריטים נבחרים מקולקציית הנשים וגברים בין התאריכים 5–8 בנובמבר
אתר המכר של רשת הנעליים והתיקים הבינלאומית ALDO מצטרף לחגיגת...
מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA במבצע SHOPPING IL: עד 50% הנחה על כל הפריטים
מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA   יוצא במבצע לרגל שופינג אי...
טיפול גמילה מאלכוהול
טיפול גמילה מאלכוהול הוא תהליך מורכב ומשמעותי שמטרתו לסייע לאנשים...
הטרנד החם ביותר בקרב כוכבי רשת, פודיז, ומשפענים מגיע לראשונה לישראל: בלנדר אישי וקומפקטי – גאדג'ט שיקי שמאפשר להכין שייקים טריים בסטייל ובקלות
חברת ברימאג קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק  המותג הבינלאומי Nutribullet...
הנעל הנכונה לעונה הקרה: כל הטרנדים החמים של עולם ההנעלה לסתיו–חורף 2025–2026
העונות הקרות מביאות איתן לא רק שינוי בטמפרטורה, אלא גם...
קמפיין חברתי חדש להעלאת המודעות לבריונות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים
במסגרת האג’נדה החברתית הגלובלית של מייבלין ניו-יורק, המותג יוצא בשיתוף...
הגוון של שעון חורף: נגמר הכחול, ואיך הפך הירוק לצבע החם ביותר על היד?
סקירה מהירה של הקולקציות החדשות או דפדוף בקטלוגים של מותגי...
Rock Your Loafers: המוקסינים מקבלים טוויסט רוקיסטי בסתיו
מותג ההנעלה הספרדי GIOSEPPO, הנמכר בבלעדיות ברשת הנעלת הנוחות הלב...
שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור...
איזון גוף נפש
חשיבות ה-איזון גוף נפש בעולמנו הדינמי והמהיר, שמירה על איזון גוף...
דילוג לתוכן