חופשה בצימרים בישראל

חופשה בצימרים בישראל
מקור FREEPIK

ישנן הרבה דרכים לבלות בנופש בסביבה אורבנית בישראל. תל אביב משופעת במלונות טובים, וגם המלונות של אילת זוכים כעת לעדנה מחודשת ונמצאים בתפוסה כמעט מלאה. אך כדאי לזכור שאם רוצים לנסוע לנופש ברחבי ישראל, ישנה דרך טובה מאוד לעשות זאת שאינה כוללת שהיה בבית מלון – שכירת צימר. 

צימרים הם יחידות נופש קטנות שמתאימות לזוגות ולמשפחות. הצימרים הראשונים בארץ התחילו להיפתח באזור הצפון, אך כיום ניתן למצוא צימרים שונים ברחבי כל הארץ. הצימרים בדרך כלל מאופיינים בבנייה כפרית ובסביבה כפרית. במקרים רבים מדובר בעסק משפחתי שנבנה כמקור הכנסה נוסף ומשלים או כמקור הכנסה עיקרי. 

הצימרים בישראל הם בעלי שם עולמי וזוכים למוניטין כיחידות נופש מומלצות שניתן לשכור גם במחירים סבירים ונוחים מאוד. חופשה בצימר תמיד תהיה זולה יותר מחופשה בבית מלון, ויש לכך יתרונות רבים עבור משפחות – במיוחד בתקופה זו של קיצוצים בהוצאות ושל מציאות כלכלית בלתי יציבה. 

מחירים נוחים

אחד מהדברים שהופכים את השהות בצימרים לכל כך מבוקשת היא המחירים הנוחים שלהם, באופן יחסי. תמורת כמה מאות שקלים ללילה ניתן למצוא צימרים רבים שמתאימים גם לשהות של משפחה שלמה. בהרבה צימרים משפחתיים יש שני מפלסים, ובמפלס העליון מיטות נוספות שמתאימות לילדים. 

טווח המחירים הוא כמובן רחב, וניתן למצוא גם צימרים גדולים מאוד ומרווחים יותר שהמחיר שלהם יהיה בהתאם. אך גם הצימרים היקרים יותר הם עדיין במחירים נוחים באופן השוואתי לבתי מלון רבים. 

החוויה של השהות בצימר הא חוויה מיוחדת שמאוד מתאימה למשפחות. מתחמי הצימרים בארץ כוללים בדרך כלל גם חצר משותפת ומתקנים שונים כמו ג'קוזי חיצוני, מקומות ישיבה, שולחן פינג פונג ועוד. בחלק מהאתרים של הצימרים יש גם בריכה מחוממת חיצונית ותוספות מפנקות נוספות. 

את כל הטוב הזה ניתן, כאמור, להשיג במחירים נוחים וגם ליהנות מחופשה אטרקטיבית לכל המשפחה. 

תמיכה בעסקים "כחול לבן"

בימים אלו של תקופת התפשטות וירוס הקורונה בארץ ובעולם, יש ליציאה לצימר גם יתרון משמעותי נוסף. בעלי מקומות האירוח סבלו מירידה גדלה בהכנסות שלהם ורבים מהם נתקלו בקשיים כלכליים בחודשים שבהם הוטלו מגבלות רבות על המשק. לכן, יציאה לחופשה של צימרים היא הזדמנות גם לתמוך בעסקים "כחול לבן". 

חופשה שכזו ברחבי הארץ גם כוללת בילוי באטרקציות שונות ובמקומות תיירותיים וכן אכילה במסעדות ובבתי קפה. כך אתם יכולים לעזור להניע שוב את גלגלי המשק ולדאוג לכך שעסקים מקומיים ראויים יקבלו חיזוק כלכלי משמעותי. 

חוויית שהייה יוצאת דופן

חשוב לדעת שהבילוי המשפחתי או הזוגי בצימרים ברחבי המדינה מספק חוויית שהייה נפלאה. חוויית השהייה כוללת אירוח בסגנון כפרי במקומות אטרקטיביים שבהם יש רמת שירות ומתקנים גבוהה מאוד. בעלי הצימרים מקפידים על רמת תחזוקה מיטבית של יחידות האירוח שלהם. אמנם תמיד ישנם מקרים בודדים שבהם ניתן "ליפול" על צימר שאינו מתוחזק כהלכה, אך במרבית המקרים מדובר על יחידות נופש מושקעות ובעלות מגע אישי ומשפחתי חם.   

הצימרים בארץ הם מקומות שמשלבים חוויה של יוקרה עם פשטות, ולכן מתאימים מאוד לכל שכבות האוכלוסייה ולמגוון של הרכבים. מהבילוי בצימר יכולים ליהנות קבוצות חברים, זוגות בחופשה רומנטית וכן משפחות עם ילדים בכל הגילאים. 

מומלץ מאוד לשלב בזמן השהייה בצימר טיולים ברחבי האזור, במיוחד כאשר מתארחים באזור הצפון – בו יש את כמות הצימרים הגדולה ביותר. כדאי להשקיע מעט מאמץ ולצאת לטייל וליהנות משלל פעילויות שניתן לבצע בסביבת הצימר. זהו המתכון המושלם לחופשה מהנה ומיוחדת בכל עת. 

מאמרים נוספים
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
מנחת הטלויזיה והרדיו שרון גוטליב תערוך סדנא מרתקת: "חיה בצבע"
צבע משפיע עלינו פיזית ואנרגטית- הכל על התחדשות לקראת האביב...
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
סוד הצלחתן של "המושכות בחוטים" יוצאות עיראק בכנס מיוחד ליום האישה במרכז מורשת יהדות בבל
חמש נשים מתחומים שונים, שגדלו בבתים עיראקיים התכנסו יחד בפאנל...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
דילוג לתוכן