יועץ בטיחות לבריכת שחיה פרטית

יועץ בטיחות לבריכת שחיה פרטית
קרדיט PIXABAY

כיום לא קשה לבנות בריכת שחייה פרטית בחצר של כל בית, בכל גודל שהוא, בכל קונסטרוקציה שיש ועוד. בין אם מדובר על בריכה מתועשת, בין אם מדובר על בריכה חפורה ויצוקה ובין אם מדובר על בריכה שמונפת מעל הקרקע.

הבריכה היא מקור לשעות רבות של הנאה ופנאי, אך באותה מידע היא יכולה להיות מקור לבעיות בטיחות שונות ואף לאסונות אם לא מטפלים בהם בזמן.
על כן, יועץ בטיחות חייב להיות חלק מתהליך בניית הבריכה הפרטית. 
יועץ בטיחות לבריכה פרטית צריך להתייחס לכל ההיבטים אשר חשוב להתייחס אליהם מהרגע שחושבים על הבריכה ועד ההוצאה של הרעיון לפועל.

אם אתם תוהים מדוע כל כך חשוב לבחור בשירותיו של יועץ בטיחות לצורך הקמת בריכת פרטית וכן כיצד בוחרים ביועץ הטוב ביותר בתחום, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

מהם התפקידים של יועץ בטיחות לבריכת שחייה?

כדאי מאוד שיועץ בטיחות יהיה מעורב בתהליך בנייה של בריכת שחייה בבית פרטי וחשוב ביותר שהוא יצרף להליך הבנייה עוד בשלב ההתחלתי כאשר רק חושבים על בניית בריכה.

אז כדאי להזמין את היועץ המדובר לחוות דעת וייעוץ לגבי התכנון של בניית הבריכה. בניית הבריכה וכן בחירת הקבלנים שיבצעו את העבודה גם הם נושאים שכדאי להתייעץ אודותיהם עם יועץ הבטיחות ומעבר לכך, היועץ צריך להעניק אישור בטיחות לבריכת שחייה לאחר שהוא מוודא כי היא תהיה בטוחה בכל היבט אפשרי שכן, ללא אישור הבטיחות הנדרש לא תהיה אפשרות לקבל היתר בנייה ורישיון לבנות את הבריכה.

ייעוץ הבטיחות נוגע הן לשלב תכנון הבריכה, הן לשלב הניירת וההיתרים והן לשלב של הבנייה בפועל. מעבר לכך הוא חשוב ביותר גם לשלב שאחרי כן, לתחזוקת הבריכה וגם לדרך שבה מתנהלים ומשתמשים בבריכה משום שגם שם טמונות לא מעט סכנות.

לאיזה סכנות נפוצות מתייחס יועץ בטיחות?

מלבד התוכניות לבנייה וכן ההיתכנות שלהן בשטח שיש לכם בחצר ומלבד האלמנטים השונים אשר בנויים לידה, יועץ הבטיחות ידווח ויבקר סכנות בטיחות בזמן הבנייה עצמה וזאת אם הוא יחשוב כי העבודה לא נעשית בהתאם לסטנדרט הבטיחות וכן לתקנות לשמירה על בטיחות בנייה ללא ליקויים וכן הוא ידווח על כך כדי לתקן ולהיזהר.

כמו כן, הוא ישים לב למתקנים ולאביזרים אשר נוספים לבריכה במיוחד אם מדובר על מתקנים אשר פועלים על חשמל לרבות: פילטר, מסכה גלילה, משאבות או הפעלת זרמים ועוד.
אם אין להם תקן בטיחותי הרי שהוא יתריע על סכנת התחשמלות וכן על סכנת שאיפה של ילדים קטנים לפתח לא מכוסה של פילטרים ומשאבות לא בטיחותיים, כפי שקרה לא פעם בתאונות טביעה.

מעבר לכך הוא יזהיר מפני שימושש בחומרים אשר מסוכנים לחיטוי וניקוי בריכוז גבוה מדי וללא פינוי שלהם או בשל מתקנים נלווים שיכולים לגרום לאנשים להשתמש בצורה לא בטוחה בבריכה או להיפצע.
גם ענייני נגישות הם כמובן עניינים חשובים ביותר ויש לוודא כי הסולם בבריכה תקני ומאפשר כניסה ויציאה בטוחים לבריכה.

כיצד תבחרו יועץ בטיחות לבריכת שחייה פרטית?

לא מעט אנשים חולמים על בניית בריכת שחייה פרטית בשטח ביתכם, אך חשוב ביותר להבטיח כי בריכת השחייה תהיה בטוחה ביותר ולא תגרום לתאונות שעלולות לעלות בחיי אדם.

על כן, לא כדאי להתפשר על שירותיו של יועץ בטיחות לבריכת שחייה פרטית ויש לבחור יועץ בטיחות מקצועי, מנוסה, בעל ותק, המלצות וניסיון בתחום המדובר.
רק יועץ מעין זה יצליח לסייע לכם לבנות את בריכת השחייה שלכם בצורה הטובה ביותר וכמובן, בצורה הבטוחה ביותר.

חברת צמח בטיחות בעלת יועצים מקצועיים, בעלי ניסיון רב בתחום הבטיחות בכלל ובתחום בריכות שחייה בפרט. כל יועצי החברה בעלי הסמכות ואישורים מתאימים בתחומי בטיחות שונים. לשיחת ייעוץ ללא עלות, צרו קשר עם חברת צמח בטיחות בע"מ.

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן