יועץ פיננסי אישי

יועץ פיננסי אישי
קרדיט - Canva

אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר המצב הכלכלי הוא טוב, התחושה היא שישנה שליטה בחיים, שאנו מובילים את החיים ולא להיפך ושניתן כך לחיות ברמת חיים טובה ולהגשים את הדברים החשובים לנו באמת. עם זאת, כדי שכך יהיה חשוב לקבל החלטות בצורה מושכלת ונכונה, חשוב להסתכל על כל הנתונים, הן הנתונים האישיים שלנו והן על נתונים הקשורים לשוק. בין אם מדובר על ביצוע השקעות בצורה חכמה שתניב רווחים בהמשך ובין אם על ניהול ההוצאות בצורה חכמה יותר, יועץ פיננסי אישי עימו תוכלו להתייעץ לגבי כל התלבטות יסייע לכם להתנהל נכון כשאתם מבינים ושוקלים היטב את צעדיכם.

יועץ פיננסי אישי להחלטות יומיומיות לצד החלטות חריגות

ההתנהלות הכלכלית והפיננסית שלנו מורכבת מהחלטות יומיומיות ושוטפות לצד החלטות חריגות שמגיעות מדי פעם למשל לפני רכישה גדולה כמו דירה. שני סוגי ההחלטות צריכים להתקבל לאחר שבחנו את הדברים ושקלנו אותם. גם החלטות יומיומיות שמתבטאות בהוצאות קטנות מצטברות. פעמים רבות הן אלה שעושות את ההבדל בין מצב כלכלי מאוזן לבין כניסה למינוס תוך פעירת בור גדול יותר ויותר. יועץ פיננסי אישי יבחן היטב את ההוצאות השוטפות וימצא את הדרכים כיצד להפחית אותן, בין היתר באמצעות הצעת חלופות זולות יותר או מניעת הוצאות כפולות כפי שקורה בביטוחים לא מעט. כאשר עומדת הוצאה חריגה על הפרק ימצא היועץ את הדרך הטובה ביותר לצלוח אותה בשלום, למשל באמצעות משיכת כסף מהחיסכון המתאים כמו קרן השתלמות שהכספים בה הפכו נזילים או לקיחת הלוואה בצורה היעילה ביותר.

ייעוץ פיננסי אישי- רק עם מומחה בתחום

התנהלות פיננסית נכונה אינה פשוטה. מתי שווה לנו למשוך כסף מחיסכון, כיצד לנהל את ההלוואות שלנו באופן היעיל ביותר ומתי בכלל עדיף לנו לקחת הלוואה ובאילו תנאים. על כל אלה ועוד יועץ פיננסי אישי ייתן לכם את התשובות הנכונות ביותר עבורכם. חשוב להבין שאין מתכון אחד ברור להתנהלות כלכלית נכונה. לכל אחד יש נתונים שונים לחלוטין שיש לקחת בחשבון: ההתחייבויות, ההכנסות, האם ישנם נכסים שיכולים לשמש כמקור הכנסה ועוד. לכן יועץ פיננסי צריך להיות מומחה בתחום, בעל ידע רב וניסיון במציאת פתרונות המתאימים ביותר לכל אחד באופן אישי.

עמיחי מרקס הוא יועץ לכלכלת המשפחה המסייע למשפחות רבות לנהל את עצמן מבחינה פיננסית בצורה הנכונה להן ביותר וכך לשפר את מצבן הכלכלי. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
דילוג לתוכן