כוורות אחסון – פתרון האחסון הנפוץ ביותר

כוורות אחסון – פתרון האחסון הנפוץ ביותר
קרדיט pixbay

אחד מפתרונות האחסון הנפוצים ביותר, שמהווה גם פריט עיצובי וגם פתרון נפלא שמשתלב בכל חדר ועם כל עיצוב הוא כוורות אחסון. הן מגיעות בשלל גדלים, מגוון עיצובים והמון תצורות שונות, ולכן מתאימות לכל מטרה. אפשר להתאים אותן לכל חלל, רוב כוורות האחסון מגיעות במגוון צבעים, ולכן יכולות להתאים בצורה מושלמת לכל עיצוב ולכל קו. ובסופו של דבר – הן פשוט פתרון נוח ופרקטי מאד!

אז איך הפכו כוורות אחסון לפתרון האולטימטיבי? ובכן, במקרה הזה אפשר להודות לרשת איקאה השבדית, שהכניסה לארצנו, לראשנו ובסופו של דבר גם לביתנו את הכוורות. הן נקראות כך, אגב, לא בגלל צורתן, אלא פשוט בגלל שמבנה התאים מזכיר מבנה של כוורת דבורים. מבחינת המראה והצורה, כמעט ולא ניתן למצוא כוורת אחת שדומה לאחרת, והמגוון פשוט לא נגמר – החל מכוורות בצורת ריבוע, או מלבן, דרך כוורות בצורה מדורגת ועד כוורות בצורות שונות או אבסטרקטיות (כוורת בצורת סמל האינסוף – – למשל).

כוורות ריבועיות, או מלבניות, הן כאלו שמיוצגות על ידי זוג מספרים, למשל 4X2, כאשר המספר הימני מציין את כמות התאים לגובה והשמאלי את כמות התאים לאורך. בכוורות כאלה התאים הם בגודל אחיד, לרוב בצורת ריבוע בעצמם (לפעמים בצורת מלבן). התאים מתאימים לקופסאות אחסון סטנדרטיות, וניתן להשתמש בהן כמעין מגירות עבור אותם תאים. מעבר לכך, ברוב המקרים העסק שמוכר את הכוורות הללו מציע גם תוספות של מגירות תואמות, או דלתות תואמות, על מנת להפוך את הכוורת לפרקטית אפילו יותר, לרוב קופסאות האחסון הייעודיות, הדלתות או המגירות מגיעים בעיצובים אשר משלימים את עיצוב הכוורות עצמן וגורמים לכל הכוורת להיות פריט עיצובי נפלא לחדר אליו היא מיועדת.
פה המקום להזכיר כי כל כוורת "4X2" היא גם כוורת "2X4", אם פשוט נשכיב אותה על הצד – היות והתאים הם ריבועיים ולכן מתאימים בשתי הצורות

רעיון נוסף הוא לאחד בין חלק מהתאים בכוורת, ובכך להפוך את עיצוב הכוורת לשונה, וגם לאפשר מקום אחסון גדול יותר למקרים הדורשים אותו, ניתן אפילו לאחד שני תאים ולשים מגירה על פני שניהם.

כוורות אחסון בעיצובים שונים, לא ריבועיות או מלבניות, הן תוספת נפלאה לבית – הן מבחינת מקום אחסון לא צפוי, והן מבחינת פריט עיצובי שמשלים את העיצוב הכללי של החדר או מהווה תוספת עניין לחדר. יש חלל מתחת למדרגות? אפשר לשים בו כוורת מדורגת, ולהרוויח מקום אחסון לא צפוי.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן