כיצד לחסוך בהוצאות בתחילת דרכך בעולם העסקים

כיצד לחסוך בהוצאות בתחילת דרכך בעולם העסקים

התנהלות כלכלית נכונה בעסק היא חלק קריטי בקיום העסק לאורך זמן. מרבית העסקים נסגרים בתוך שנתיים מרגע הקמתם ורבים יותר נסגרים בתוך 5 שנים מרגע הקמתם בגלל חיסכון לעסק שאינו עומד בדרישות. נתונים אלו הנם עובדתיים והסיבות לכך הן ידע פיננסי לקוי, התפזרות בהוצאות בלי תכנון מסודר וכן מחסור בלקוחות ומינוף העסק.

להלן מספר טיפים שיסייעו לכם בחיסכון בהוצאות בתחילת הדרך:

  • השקיעו בידע שלכם – ידע הוא כוח. השקיעו בידע הפיננסי שלכם ובתכנון מסודר של הוצאות העסק. אם צריך, בנו תכנית עסקית מקצועית והיצמדו לתכנית מבחינת הוצאות. הירשמו לקורסים לניהול פיננסי נכון בעסקים על מנת לדעת לקבל החלטות פיננסיות נכונות.
  • לא להתפזר – בתחילת הדרך הכול זוהר ויש את ההתלהבות של תחילת הדרך והקמת העסק החדש. בתקופה זו קל יותר להוציא כסף וספקים וסוכני מכירות שונים ינסו לנצל זאת כדי לסחוט מכם סכומים גבוהים יותר במכירות. זה תקף ברכישת סחורה לעסק, ציוד ומכשור לעסק, ריהוט ועוד.
  • עשו בעצמכם כל מה שאפשר – חסכו אנשי מקצוע ככל שתוכלו. בתחילת הדרך, עדיף שתשקיעו יותר זמן בכל דבר שאתם יכולים לחסוך בו הוצאות מיותרות לאיש מקצוע. אם אתם יכולים לצבוע את החנות שלכם בעצמכם – עשו זאת, אם אתם יכולים להתקין את המדפים – התקינו את המדפים.
  • רכשו רק מה שאתם צריכים כדי להתחיל – אל תיפלו לחלומות על העתיד ואילו דברים תצטרכו בהמשך. רכשו רק מה שצריך כדי להתחיל לפעול ולחודשים הראשונים של העסק. כך למשל, אם יש לכם רק 2 עובדים במשרד אז תכינו רק 2 עמדות. רכשו רק 2 מחשבים, 2 שולחנות, 2 כיסאות וציוד שצריך לאותם 2 עובדים. אפילו אם השאיפה שלכם היא להתקדם בתוך מספר חודשים ל-10 עובדים, אל תכינו מראש עמדות לאותם 10 עובדים.

לסיכום, קל מאוד להוציא כסף בתחילת הדרך. אל תהיו מאותם בעלי עסקים שפושטים את הרגל במהירות ונאלצים לסגור את העסקים ולוותר על החלומות שלהם בשל התנהלות כלכלית שגויה. צרו לעצמכם תכנית חיסכון לעסק מסודרת גם פיננסית וגם מקצועית ועבדו לפיה. השתדלו להתחיל כשיש לכם מספיק כסף לשרוד את השנה-שנתיים הראשונות של העסק גם אם התכניות הפיננסיות שלכם לא יהיו מדויקות כל כך.

 

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
יועץ פיננסי אישי
אומרים שהכסף הוא אמצעי ולא מטרה. הדבר בהחלט נכון. כאשר...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
דילוג לתוכן