כל מה שחשוב שתדעו על קנטיליבר

כל מה שחשוב שתדעו על קנטיליבר
קרדיט לתמונה: freepik.com

מדפי קנטיליבר הם מדפים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולם הריהוט והאחסון והם תוכננו במיוחד לאחסון מודולרי של מוצרים בגדלים או צורה שאינם שגרתיים. מדפים אלו מצטיינים בהכלה של פריטים ארוכים, טיפול בקטגוריות משקל שונות ואחסון מוצרים שהמדפים הקונבנציונליים אינם יכולים להחזיק.

הם שימושיים במיוחד עבור פריטים כמו קורות, עצים, צינורות ולוחות מתכת. מי מוכר אותם, היכן מוצאים אנשי מקצוע איכותיים להתקנה והזמנה ובכלל, באיזו סיטואציה כדאי להשתמש בהם? כל התשובות לפניכם.

קנטיליבר – נעים להכיר

מערכת האחסון קנטיליבר מועילה במיוחד למחסנים ולמפעלים שצריכים לאחסן פריטים ארוכים כמו בולי עץ, פרופילים, צילינדרים ולוחות מתכת. העיצוב המודולרי של המערכת בעל הזרועות במקום מדפים קלאסיים שכולנו מכירים את העיצוב שלהם, מתאים לחומרים להם תוצרים ייחודיים. למערכת זו מספר תכונות ייחודיות:

  • מגוון יכולות של עומס במשקל, מהקל אל הכבד.
  • עיצוב מודולרי לצורך התאמה אישית קלה בהתאם לצרכי האחסון השונים.
  • אפשרויות למערכות חד צדדיות או דו צדדיות ולדרישות תפעוליות מאד ספציפיות.
  • ייצור ותכנון בהתאמה אישית ללקוחות על סמך אופטימיזציה מלאה.

מדפים אלו הם מדפים שונים לחלוטין מהמדף הסטנדרטי בגלל שהם מורכבים מזרועות ועמודים ולא בצורת המדף הקלאסי האופקי המלא. העיצוב הייחודי הזה מאפשר להם לאחסן פריטים ארוכים וקצרים בד בבד מה שמביא לגמישות בפתרונות אחסון במיקומים שונים וייחודיים. המבנה של המדפים כולל זרועות להם בסיס רחב בחיבור ל העמודות, עמודה שכוללת חריצים לגובה וכמות זרועות שהינה גם מתכווננת. גם יכולות אלו מאפשרות התאמה אישית להתאמה לדרישות אחסון מאד מסוימות.

קנטיליבר – מהן אפשרויות האחסון בהם?

יש אתגר לא קטן כאשר מדובר אל אחסון במחסנים ומפעלים ומדפים אלו ללא ספק מאפשרים להתגבר עליו. אם מדובר על פריטים ארוכים מאד, להם אין יכולת להתאים למערכות סטנדרטיות מדפים אלו מאפשרים להם לקבל אחסון איכותי על ידי הזרוע המתכווננת ומביאים לפתרון חסכוני ומעשי עם יתרונות רבים למגוון של מחסנים ומפעלים.

כאשר מדובר על מידוף למחסנים חשוב לדעת שלא מדובר בעוד מדף עם אופציה לאחסון אלא גישה אחרת לגמרי, חדשנית ונוחה יותר לארגון המחסנים. הטכניקות השונות, הגיוון בפתרונות האחסון והיכולות הטכנולוגיות ללא ספק מביאים את רמת האחסון לרמה אחת גבוהה יותר ואת האפשרויות למגוונות יותר.

למי מדפים אלו מתאימים?

עבור מחסנים ומפעלים המתמודדים עם אחסון פריטים מוארכים כמו צינורות, עצים, פלטות ממתכת או צילינדרים מדפים אלו הם פתרון נוח ומשמעותי וכולנו יודעים עד כמה תעשיית המפעלים והמחסנים זקוקים לפתרונות איכותיים המאפשרים להם סדר וארגון. הטכנולוגיה והחדשנות מספקות את כל הפתרונות הללו ועוד תכונות איכותיות. עיצוב אלו מספקות פתרונות המגלמים את הצרכים של התעשייתיים בעולם האחסון, ומתאימים כל מפעל או כל בית עסק לעולם המודרני הנוכחי.

אל תתפשרו על מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה

רכישה של מדפי קנטיליבר חייבת להתבצע אך ורק אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר המתקינים את המדפים בצורה מושלמת ומקצועית, ומתאימים לכם אותם אישית. כאשר אתם רוכשים אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר אתם דואגים לביטחון העסק שלכם, ביטחון העובדים שלכם ולמותג חזק ואיכותי. חברת המדף לה נסיון של מעל 45 שנים, שלושה דורות, וצוות מקצועי ומיומן מבטחים לכם שירות ברמה גבוהה לצד מקצועיות ללא דופי. התקשרו כבר עכשיו.

מאמרים נוספים
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
דילוג לתוכן