לא נפסיק לשיר

לא נפסיק לשיר

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בתחביבים שונים: חלקנו מתאמנים בספורט באופן קבוע, אחרים נהנים ללכת לתערוכות. עם זאת, על דבר אחד אי אפשר להתווכח: מוזיקה היא חלק משמעותי ביום-יום שלנו. הרי לכולנו יש אמן או להקה אהובים להם אנו נהנים להאזין ואף לשיר יחד איתם. עם זאת, ובמקום לשיר במקלחת לבד או לדמיין את עצמנו שרים על במה גדולה, אנו נמליץ לכם לקבוע עם החברים ערב מהנה בחדר קריוקי. כך, תוכלו להחזיק מיקרופון מקצועי ולשיר בקצב המוזיקה.

בין אם מדובר בלהיטים האהובים המושמעים ברדיו או שמא מדובר בצפייה בתוכניות ריאליטי שירה, אין ספק שמוזיקה איכותית ומהנה מקיפה אותנו מדי יום ביומו. כדי לקחת חלק באווירה הקצבית המקיפה אותנו, מומלץ להתעניין באחד מ-7 חדרי הקריוקי של מתחם ה-Beat. מחפשים אטרקציות לילדים באשדוד? מתכננת מסיבת יום הולדת לבן הזוג? מעוניינים ליצור אירוע עסקי מיוחד? חדרי הקריוקי הפרטיים של מתחם ה-Beat מעוצבים ומאובזרים בהתאם לסגנון מוזיקלי ייחודי. מוזמנים להצטרף לחגיגה!

לתכנן אירועים עסקיים ומשפחתיים

מתקרב סוף השבוע ואתם מתלבטים היכן לצאת ולבלות? חברים קרובים מציינים יום הולדת וברצונך להפיק עבורם מסיבה מיוחדת? ברצונכם לארגן את מסיבת הגיוס של קרוב המשפחה? ישנו מגוון רחב של מקומות בילוי מומלצים באשדוד, אבל חדרי קריוקי יציעו לכם חוויה חדשה ומיוחדת. עם כל הכבוד למסעדות, בתי קפה, מתחמי הקולנוע השונים והפאבים המוכרים, בזכות הקריוקי תוכלו ליצור ערב מגבש ומהנה אותו תיזכרו עוד שנים רבות. החל מבחירת הסגנון המוזיקלי האהוב עליכם, בחירת החדר שיכיל את כל המשתתפים ועוד – ההנאה מובטחת.

מתכננים ערב גיבוש בעבודה? מארגנת את מסיבת הרווקות של חברתך הטובה? אם אתם מחפשים אחר מקום לאירועים קטנים, אנו נשמח להציע לכם את מתחם ה-Beat. מתחם זה כולל שבעה חדרי קריוקי, כאשר בכל אחד מהחדרים מנגן ז'אנר מוזיקלי מסוים: החל מפופ וסמבה ועד רוק וג'אז – מגוון הסגנונות העומדים בפניכם הם ייחודיים ומהנים. לאחר בחירת החדר המתאים ביותר לאירוע, יהיה עליכם לציין את כמות המוזמנים לחגיגה. בהתאם לכך, ובין אם מדובר ב-6 או אפילו 40 משתתפים, אנו נתאים את גודל החדר לקבוצה שלכם. בנוסף, מומלץ להיערך מראש ולציין את התאריך בו תרצו להזמין את חדר הקריוקי שלנו.

ליהנות עם החברים והמשפחה

כדי להפוך את החוויה המוזיקלית שלכם ליוצאת דופן, אנו מציעים חדרי קריוקי מאובזרים בציוד המתקדם והאיכותי ביותר: החל ממערכת סאונד ותאורה מרשימים ועד מערכות קריוקי המובילות בתחום, בזכות מתחם ה-Beat תיהנו מערב בלתי נשכח, מגבש ומהנה. במקביל לכך, תוכלו להזמין מנה מושחתת מתפריט האוכל המגוון שלנו וכמובן – להתרשם לטובה מתפריט האלכוהול בו אנו מחזיקים. למה אתם מחכים? כדי ליצור את האירוע המושלם, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ולקבוע את היום והשעה. התקשרו עכשיו 077-2316072.

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
דילוג לתוכן