ליהנות מהעשרה במקום העבודה

ליהנות מהעשרה במקום העבודה

ללא ספק, בשנים האחרונות, התרבות הניהולית וההתייחסות לעובדים השתנתה באופן ניכר, וכיום, בניגוד לעבר, רווחת העובד לוקחת חלק משמעותי בפעילותו של ארגון, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על רווחת הסגל הניהולי. לכן, יותר ויותר חברות, ארגונים ובתי עסק משקיעים באופן משמעותי בעובדיהם ופועלים רבות על מנת להעניק להם ערך מוסף במקום עבודתם ע"י הזמנת הרצאות מעניינות, כמו גם קורסים והדרכות אשר נועדו לא רק לשפר את הפעילות בעבודה של העובדים והמנהלים, אלא להעניק להם ערך מוסף וכישורים שילוו אותם בהמשך. יתר על כן, הרצאות מעניינות ינגישו את המידע, הכלים והטיפים בצורה מהנה וחווייתית. הצוות המקצועי של מרכז גישות בע"מ מעביר מזה שנים רבות הרצאות וסדנאות חשובות לעובדים ולמנהלים בחברות, ארגונים ובתי עסק, שמהן הקהל תמיד יוצא עם תובנות וכלים פרקטים לשיפור העבודה.

למצות את הפוטנציאל הניהולי

כשמנהלים נתקלים בבעיה לא תמיד הם יודעים אל מי לפנות, ופעמים רבות הם מוצאים את עצמם מתמודדים עם הקושי והאתגר לבדם. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר חברות וארגונים בוחרים להימנע ממצבים מעין אלו, בהם מנהלים צעירים מתמודדים לבדם עם אתגרים, ופועלים על מנת להעניק הכשרות, ייעוץ וליווי למנהלים ועתודות ניהול. אחת מתוכניות פיתוח מנהלים היא תוכנית ייעוץ למנהלים אותה מעביר מרכז גישות – המרכז המוביל להכשרות מנהלים ועובדים. כחלק מתוכניות לחברה תוכלו למצוא את תוכנית המנטורינג, אשר מעניקה כלים למנהלים וותיקים וצעירים כאחד ומאפשר להם לשתף פעולה יחדיו. כחלק מהתוכנית המנהלים הוותיקים ובעלי הניסיון הרב יעברו הכשרת הדרכה ממוקדת בה הם ילמדו כיצד לנהל יחסי מנטור-מודרך.

להעשיר את הידע

עובדים שמקבלים הדרכות יכולים להתמודד טוב יותר עם אתגרים שיעמדו בפניהם – משברים הם פעמים רבות גם הזדמנות לצמיחה, ולכן חשוב לא לוותר על הכשרות מתאימות להתמודדות עם משברים ואתגרים בארגון, הן לצוות העובדים והן לסגל ההנהלה. ישנם מספר נושאים שבהם אפשר להציע סדנאות לעובדים, מצמיחה והעצמה אישית ועד שיפור התקשורת הבין אישית, סדנאות לשיפור המכירות ועוד. בסופו של דבר, כל סדנה מוסיפה נדבך חדש של ידע, כישורים ומיומנויות לכל עובד שלומד בהן ומנסה ליישם אותם בשטח. במרכז גישות בע"מ, מלווה ארגונים וחברות בתוכניות פיתוח והדרכה לעובדים ולמנהלים. לפרטים נוספים חייגו למספר 089395400.

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
דילוג לתוכן