למה צריך יועץ משכנתאות?

למה צריך יועץ משכנתאות?
מקור: Pixabay

ללא ייעוץ תשלמו משכנתא יקרה מאוד, עם ייעוץ תשלמו משכנתא יקרה פחות

אין ספק שלקחת משכנתא בישראל של היום זה אף פעם לא זול. הבעיה היא שאנשים מוותרים מראש על האפשרות להוזיל את המשכנתא שלהם, להפחית את גובה החזרי המשכנתא החודשיים ולבנות לעצמם מסלולי החזר נוחים יותר שמותאמים טוב יותר למסלול החיים שלהם ולתכנון הפיננסי ארוך הטווח שלהם. בדיוק לשם כך צריך יועץ משכנתאות למחזור משכנתא  וזה מה שעדי יאנצ'ר עובד עליו למענכם. מה שתחסכו היום על הנייר בחתימה על הסכם משכנתא נכון יצטבר לסכומים משמעותיים מאוד בעוד 15 או 20 שנה. וזה מה שחשוב לזכור.

מה עושה למענכם יועץ משכנתאות?

חברת אלפא משכנתאות מציעה לאנשים שרוצים לקנות דירה לבדוק את ההצעה למשכנתא שמגישים להם בבנקים, או ללוות אותם במהלך המשא ומתן ללקיחת משכנתא, לבנות עבורם מסלולי החזר כדאיים שגם הם ירוויחו מהם ולא רק הבנקים, וגם לעזור למלא טפסים, לערוך חישובים והחשוב מכל: לפנות לבעלי התפקידים בבנקים כדי לנהל אתם את הדיונים על המסלולים שמוצעים להם להחזר נמוך יותר.

יועצי משכנתאות כמו עדי יאנצ'ר ממפים את היכולות הפיננסיות שלכם, בודקים את נתוני הנכס והמשכנתא שמוצעת לכם ומתחילים לעשות את החישובים שיבהירו לכם בדיוק מה מצפה לכם בעשרים השנה הבאות, אם לא יותר.

להבין סוף סוף על מה חותמים

לרוב האנשים נחוצה גם הסברה של מונחי היסוד של לקיחת המשכנתאות ולכן גם תקבלו הסברים מפורטים של כל המונחים המקצועיים שאתם צריכים לדעת. לא יקרה מצב כזה שבו תחתמו על משכנתא כלשהי מבלי שתדעו על מה בדיוק אתם חותמים, ותוכלו גם להבין לבד כיצד תוכלו לחסוך להבא. מעקב אחר התהליכים הכלכליים גם יבהירו לכם למה לצפות וכך זה מוריד מאוד את החששות שלכם מלקיחת משכנתא. אין ספק שעדיף תמיד לקחת משכנתא בצורה מודעת ולהבין איך כל מסלול משפיע על גובה ההחזר החודשי שלכם.

הגשת בקשה למשכנתא

כשצריך לאסוף מסמכים שנחוצים לצורך הגשת הבקשה לבנק גם את זה ישמחו לעשות למענכם כדי לוודא שהבקשה תוגש כפי שצריך וללא עיכובים. השלמת מסמכים וטפסים היא תמיד מה שמעכב את המבקשים משכנתאות וזה חבל, משום שכך עלולים להפסיד נכס שרציתם רק משום שלא ידעתם מה להגיש לבנק כדי שיאשרו לכם משכנתא.

לטווח הארוך צריך יועץ משכנתאות משום שהוא חוסך לכם כסף. אתם לא רק מקבלים הסברים על מצב המסלולים ומה נוח לכם אלא גם מרכיבים תמהיל מסלולים שנחשב כדאי ורווחי גם לכם ולא רק לבנק שרוצה להרוויח כמה שיותר. חיסכון של אלפי שקלים בשנה זה חיסכון משמעותי שלא כדאי לוותר עליו לטווח הארוך. עשרות אלפי שקלים שתשלמו לעצמכם במקום לבנק שווים את המאמץ ואת השירות החשוב כל כך של ייעוץ משכנתאות.

מאמרים נוספים
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
דילוג לתוכן