מגיעים אליכם קרובים מחול? כך תדאגו לחופשה שלהם

מגיעים אליכם קרובים מחול? כך תדאגו לחופשה שלהם
מקור freepik

חודשי ספטמבר מתקרבים ואיתם החגים אשר מביאים איתם בין היתר ביקור מחו"ל של חברים ומשפחה, קרובים ואוהבים אשר מגיעים להתארח ולחגוג יחד בחיק המשפחה וחברים. תכננו מראש את הביקור שלהם ונסו לדאוג להם לסידור שינה מפנק, ימי כיף וטיולים, ארוחות עשירות ומפנקות וכמובן לא לשכוח, ביטוח בריאות לתיירים אשר יכסה וידאג להם במשך השהות שלהם בארץ.

אירחו אותם מכל הלב

דבר ראשון, היו מוכנים לביקור, אנו בטוחים שלא משנה המרחק, בין אם הם מגיעים מברזיל הרחוק או יוון השכנה, הגעגוע בהחלט מבעבע וחשוב להעניק ביקור מפנה ומהנה מכל הלב. כבר בשלב התכנון בדקו ביומן אלו אירועים חשובים יכולים לצוץ ונסו לשריין ביומן מבעוד מועד חלונות זמן "איסוף משדה התעופה", "ארוחה משפחתית" וכדומה.

חלק עיקרי ומשמעותי בכל ביקור בחו"ל הוא סידור השינה, שאפו לארח אותם בביתכם במידה ומתאפשר כי אין כמו הרגעים הקטנים האלו של שגרה משותפת שבה "סתם" יושבים לראות טלויזיה בין לבין כל התוכניות הכיפיות שתכננתם אך במידה ואתם לא יכולים לארח, דאגו להשקיע את הזמן בחיפוש ובדיקה של אפשרות מגורים סמוכים לבית שלכם. בנוסף דאגו לבדוק אפשרויות הגעה וחזרה מבית המלון אל ביתכם ומקומות מרכזיים כגון קניונים ומרכזי קניות.

דאגו לביטוח בריאות לתיירים

כל אדם אשר אינו תושב ישראל ונמצא בארץ רשאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות לתיירים אשר תעניק לו את הזכות לקבל מענה רפואי במקרה חירום, אין לזלזל בחשיבות של ביטוח מסוג זה מכיוון שכל טיול, מתוכנן בקפידה ככל שיהיה, יכול לקבל תפנית שלילית בחלוף שניה של חוסר ריכוז.

כמובן שבדומה לכל רכיב בתכנון החופשה, גם את הביטוח אל תרכשו לאחר יד ובצעו השוואת מחירים ותנאי פוליסה בסבלנות ובעזרת איש מקצוע במידה ומתאפשר. בקשו לברר איזה ביטוח בריאות הכי טוב אשר תואם את הפעילויות שאתם מתכננים לבצע יחד עם המבקרים כגון: טרקטורונים, צלילה, רכיבה על סוסים וכדומה.

בנוסף וודאו שהמרכזים הרפואים בסמוך לביתכם מכבדים את פוליסת הביטוח שלהם ויכולה להעניק שירות רפואי כגון צילום, בדיקת רופא, CT , טיפולי שיניים ועוד.

תכנון לוח זמנים

אי אפשר להדגיש עד כמה חשוב תכנון לוח זמנים משותף, אין דבר יותר מבאס מלהגיע לביקור עם חלומות על זמן איכות יחד, טיולים ובילויים ולגלות שבני המשפחה צריכים לעבוד ונמצאים בהתחייבויות קודמות אשר למעשה מבטלות את מרבית התוכניות

נסו להיעזר בקובץ גוגל שיטס משותף, מלאו תאריכים ואירועים חשובים שתרצו להספיק יחד וסמנו בצבע את העוגנים, כלומר התוכניות שלא תרצו להפסיד בכל מחיר ולכן דאגו לרכוש כרטיסים או להזמין מקומות במידה ויש צורך כבר בתקופת התכנון על מנת לחייב את כל הצדדים להגיע.

מאמרים נוספים
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
תכנון טיול לצפון איטליה
תכנון טיול לצפון איטליה בהתאמה אישית תכנון טיול לצפון איטליה מבטיח...
EL2_4543
לשכור לינה ברמה גבוהה
דרך נהדרת ליהנות מאירוע מושלם, או גיבוש משפחתי זה באמצעות...
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החגים הקרובה!
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החנוכה...
מחפשים אטרקציות באילת? בואו לחוות שנירקול ועוד מגוון פעילויות מרתקות!
כידוע, אילת מציעה מגוון רחב של אטרקציות, החל בטיולים בהרים,...
חוגגים 50 לאתר החרמון – לונה פארק חרמון
אתר החרמון חותם את שנת היובל בהפנינג 'לונה פארק- חרמון',...
כניסה חינם לתושבי עוטף עזה לפארק DRAGONLAND -האטרקציה הגדולה של הקיץ בישראל!
הDragon land, פארק הדרקונים הנמצא בגולפיטק, גני יהושוע תל אביב-...
חדרים להשכרה בקריות
אופציה נהדרת לכל מטרה
אחת האפשרויות הנהדרות ללון בצפון בצורה מדהימה זה באמצעות חדרים...
גם טעים וגם יפה
כאשר אתם שומעים על האנשים שיוצאים לטבע ומחפשים צמחים כדי...
שבועות במוזיאון מורשת החשמונאים מאז ועד היום במודיעין
בחג שבועות הקרוב באים לחגוג וליהנות במוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין....
דילוג לתוכן