מהו מחשבון ביטוח רכב, ולמה הכלי הנ"ל כל כך משמעותי?

מהו מחשבון ביטוח רכב, ולמה הכלי הנ"ל כל כך משמעותי?
קרדיט FREEPIK

כאשר רוכשים רכב חדש מגלים יותר ויותר עד כמה הוצאות יש עליו. אך בעוד שיש הוצאות שעליהן אנו מקבלים תמורה כמו מערכת בטיחות חדשה, הרי שישנן הוצאות שאת התמורה עליהן אנו רואים רק במקרה של תאונה, חלילה, כמו ההוצאות על ביטוח רכב. אך גם אם אתם מוותרים על ביטוח צד ג או ביטוח מקיף, עדיין נשאר ביטוח החובה המכסה את נזקי הגוף במקרים של תאונה, ואותו אתם חייבים לרכוש. עם זאת, תשלום על ביטוח חובה אינו גזירת גורל. אתם לא צריכים להוציא אלפי שקלים על ביטוח, אם רק תשכילו למצוא את פוליסת הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם. לשם כך בדיוק קיימים כלים שונים כמו מחשבון ביטוח לרכב ואמצעים נוספים להשוואת מחירים. 

מחשבון ביטוח רכב – איך זה עובד?

מחשבון ביטוח רכב הוא תוכנה המאפשרת לכם להשוות מחירי ביטוחים, תוך הקלדת פרטים אישיים ופרטי הרכב. מחשבון ביטוח חובה נועד לחשב את הביטוח שתצטרכו לשלם בהתאם לנתונים שהזנתם, והוא גם יציג לכם את המחירים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות. כך, על מנת לקבל מידע, עליכם להזין נתונים כמו גיל הנהג ומינו, נפח מנוע, כוחות סוס, מערכות התרעה, מספר שנות רישוי, סוג דלק ועוד. 

כל מה שכדאי לדעת לפני שמשווים מחירי ביטוח

השוואת ביטוח רכב חיונית לכל מי שעומד לרכוש ביטוח, ועל כן שימוש במערכת כמו מחשבון ביטוח חובה חיונית כל כך. אך לפני שפונים להשוות בין המחירים, ישנם כמה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • שוק הביטוח לרכב הוא מבין השווקים הגדולים ביותר, ולמעשה כ-60 אחוז מהביטוחים שאנחנו רוכשים הם ביטוחי רכב. כשיש היצע רב כל כך, המידע עלול לבלבל ואנו עלולים להחמיץ ביטוח רכב חובה חשוב שמתאים לנו בדיוק. לפיכך, מומלץ לעמוד עם היד על הדופק ולבחון בשבע עיניים את המחירים שמציעים לכם. 
  • הכירו את המושגים הבסיסיים המופיעים בפוליסות הביטוח. הם יעזרו לכם להבין טוב יותר את הכתוב, ואתם תדעו בדיוק על מה אתם חותמים. 
  • זכרו כי הנתונים האישיים של הנהג משפיעים על מחירי הביטוח. בגדול, ככל שמדובר בסיכון גבוה יותר, כן רכב הפוליסה עולה. כך, מחיר ביטוח חובה עשוי להיות גבוה יותר עבור נהג צעיר שהרכב שלו עבר תאונה, מאשר עבור נהג ותיק שנקי מתאונות.
  • אל תתיאשו. גם אם לפי הנותנים שלכם ונתוני הרכב אתם צריכים לשלם יותר מאחרים, השקיעו יותר מאמץ כדי למצוא את הביטוח הזול והמשתלם ביותר. כך תוכלו לחסוך כמה אלפי שקלים. 
  • אל תשכחו את סוגי הביטוחים האחרים – גם אם רוצים לחסוך בכסף ולרכוש את ביטוח החובה בלבד, כדאי לשקול את העניין שוב. כי במקרה של תאונה אתם עלולים לשלם הרבה יותר ממה שתכננתם על נזקי הרכוש, ולא רק על הנזקים הגופניים. לצד ביטוח חובה, ניתן למצוא ביטוחים משתלמים מסוג ביטוח מקיף וצד ג, ואלה יכסו את ההוצאות השונות על כל צרה שלא תבוא.

משווים מחירים עם חברה מובילה

רוצים לקבל מידע על המחירים המשתלמים יותר בשוק מבלי להתפשר על הטוב ביותר? מעוניינים לבחור לעצמכם את הכיסויים המתאימים לכם ולא לשלם יותר ממה שאתם צריכים? סוכנות הביטוח Wobi היא הסוכנות הדיגיטלית הגדולה בארץ להשוואת מחירי פוליסות ביטוח. בלחיצת כפתור אחת אתם יכולים לקבל את כל המידע הרלוונטי על הביטוחים, להשוות בין החברות השונות בשיא הנוחות ולקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. כל זאת בידיעה שיש חברה מקצועית שאחראית על כל ההשוואות. 

מאמרים נוספים
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
משחקים למחשב שמעשירים אותך
מכון מאבחן שכדאי לפנות אליו
לאחרונה אתם מקבלים עוד ועוד הודעות מהמורים של הילד? ברור...
על רקע העלייה במעבר ארגונים וחברות ישראליות לענן: איטון תחל לייבא לראשונה לישראל מיקרו דאטה סנטר
מתעצמת התחרות בשוק הענן הישראלי. על רקע העלייה במעבר של...
ביטוחים לזרים – הדברים שבאמת חשוב לדעת
אתם צריכים לעשות ביטוח תיירים בארץ ממש עכשיו? חשוב לכם...
כל מה שחשוב לדעת על הורות משותפת מזונות
לא מעט אנשים חולמים על הקמת משפחה וכמהים להיות הורים...
אישור כיבוי אש לעסק
אישור כיבוי אש לעסק
בטיחות אש היא היבט מכריע בניהול עסק מצליח. אישור כיבוי...
דילוג לתוכן