מחפשים אולם אירועים ברחובות? הכירו את המתחם החדש

מחפשים אולם אירועים ברחובות? הכירו את המתחם החדש
מקור PIXABAY

אין כמו לקיים אירוע בסטנדרט הגבוה ביותר, שהאורחים יופתעו ויתרגשו תוך כדי חגיגה וידברו על האירוע הרבה אחרי שהוא הסתיים. אסתטיקה ואיכות שנפגשים ביחד עם חוויה קולינרית משובחת. מתחם האירועים המשודרג של קולוניה הוא בדיוק מה שחיפשתם לאירוע מכל סוג – חתונה, בר/בת מצווה, ברית/ה וכמובן אירועים עסקיים יוקרתיים.

ברוכים הבאים לקולוניה

זהו ריזורט אירועים ייחודי מסוגו המשתרע בין הפרדסים של רחובות ושוכן בסמיכות לפארק המדע, אזור התעשייה השוקק של העיר. רחובות עצמה מהווה יעד נחשק לאירועים בשלב השילוב המעניין בין עבר להווה, ירוק לאורבניות, שלווה לקצב מהיר. המתחם מתפרש על פני 20 דונם של יופי ומחולק לפי אזורים שונים, כך שתוכלו לחגוג את האירוע בכל סגנון ולגוון לאורחים בהתאמה אישית. כמו ריזורט אמיתי.

גן האירועים בעל העיצוב החדשני שמדמה כפר נופש אמיתי עם אינספור אופציות להנאה, כולל את ה-sky bar, שהוא בר קוקטיילים באוויר הפתוח ופועל בכל שעות האירוע, כדי שהאורחים לא יהיו מוגבלים בטיימינג המועדף עליכם לשתות. המקום מאויש על ידי ברמנים מקצועיים שידעו לרקוח בדיוק את הקוקטייל או את המשקה המועדף במקצועיות רבה.

לחובבי הקפה יש את קפה בלקון הטרנדי, שמעוצב בקווים מודרניים קלילים ומציע מבחר משקאות קפה מתחילת ועד הסיום האירוע. כל אורח יכול לבחור מתי מתחשק לו אספרסו חזק או קפוצ'ינו מהבריסטות שיכינו עבורו את הקפה המבוקש. מתחם הקפה כולל אזור סגור ומקורה ונפתח לעבר הגינה למי שמעדיף ללגום את הקפה בחוץ, תחת כיפת השמיים.

שוק שמיים הוא השוק התוסס של גן האירועים ברחובות ושואב השראה משווקי רחוב מכל העולם ובשיא הסטייל. קומבינציה מעניינת בין יריד איכרים לאוכל אורבני משודרג.

האורחים יימשכו לכאן מיד הודות לרחשי הטיגון וריחות הגריל, הצבעוניות המרתקת וכמובן העשייה הדינאמית. הדוכנים המסוגננים חובקי עולם – בזאר בשרים המציע שיפודים במרינדות ועוד מבחר בשרים משובחים דרך איטליה הקטנה הכוללת פיצות שף ומאפים חמים הנשלפים ישירות מהטאבון. כמו כן, דוכן גינזה המציע את המיטב של המזרח הרחוק דוגמת סושי, נודלס, לחמניות באן נהדרות ועוד הפתעות אסיאתיות. לכל אלה מצטרפים דוכנים המגישים סוגים שונים של מנות טאפאס ודוכן מיצים טריים להשלמת החוויה הפותחת של האירוע – מעוררת תיאבון ומכניסה מיד לאווירה הייחודית.

מתחם קולוניה כולל מסעדת שף בשם Sphera בה נערכות הסעודות המרכזיות של האירועים בחלל הגדול והמושקע עם מטעמים יצירתיים עונתיים מחומרי הגלם המשובחים ביותר.

דרך חדשה לחגוג

ריזורט האירועים עצמו עוצב עד הפרט הקטן ביותר – גשר מעץ שמרחף מעל בריכת מים כחולה עליו יצעד הזוג המאושר בדרך לחופה, פינות ישיבה לאתנחתא תחת כנפיה של פרגולה מאירה, גופי תאורה דקורטיביים ושימוש בכלים שנבחרו בקפידה. הכניסה עצמה לקולוניה היא חוויה – שביל עשיר בצמחייה שמכניס את האורחים פנימה ומנתק אותם משגרת היומיום לעולם אחר.

המקום מתאים הן לאירועי קיץ והן לאירועי חורף, למי שרוצה לשלב בין חוץ לפנים, להשיק את קבלת הפנים במרחב החיצוני ולהמשיך לחגוג בפנים, מצויד בטכנולוגיה מתקדמת של תאורה וסאונד, כל מה שדרוש למצגות, ל-DJ, להופעות או לתוכנית האומנותית המיוחדת שלכם. צוות המקום יוכל לסייע לכם לתפור את האירוע המושלם בין אם זו חתונה קונספטואלית או השקה, אירוע גיבוש לעובדים וכל חגיגה מאפיון הצרכים ועד ניהול האירוע בזמן אמת. בואו לגלות את קולוניה – כפר האירועים החדש ששונה מכל מה שטרם הכרתם בזירת האירועים.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
דילוג לתוכן