מחפשים אטרקציות באילת? בואו לחוות שנירקול ועוד מגוון פעילויות מרתקות!

מחפשים אטרקציות באילת? בואו לחוות שנירקול ועוד מגוון פעילויות מרתקות!
קרדיט תמונה FREEPIK

כידוע, אילת מציעה מגוון רחב של אטרקציות, החל בטיולים בהרים, דרך החלקה על הקרח בקניון חדשני, ועד לאירוח מדברי ופארקי שעשועים. יחד עם זאת, הראשון מבין אטרקציות באילת ובעיקר בימי הקיץ הלוהטים, הוא כמובן הים האדום על שלל יצוריו המופלאים והססגוניים. אפשר להיכנס אליו כמובן באופן עצמאי עם שנורקל ומסיכה, אפשר לרדת לצלילות אם יש לכם רישיון, ואפשר גם לחוות אטרקציות בלתי נשכחות במים ומעליהם במצפה התת ימי.

פעילויות מלהיבות ומלמדות במצפה התת ימי

המצפה התת ימי שפועל בהצלחה רבה באילת עוד משנת 1975, מציע שורה ארוכה של מתחמים ייחודיים המוקדשים לבעלי חיים ימיים – ובדגש כמובן על אלו של הים האדום. לצד המתחמים המרשימים, המצפה גם מציע פעילויות ייחודיות ומרגשות שעוד ילוו אתכם ואת הילדים לתקופה ארוכה. כך למשל, ילדים מגיל 6 שיודעים לשחות ברמה בסיסית, יכולים להצטרף לשנורקליג בבריכה גדולה עם שלל יצורים חביבים ויפהפיים. השנירקול נעשה בקבוצות של עד 4 ובליווי צמוד מאוד של מדריך שמסביר כיצד להשתמש בשנורקל, כיצד להתנהג במים, ותמיד משגיח מקרוב. זוהי פעילות הנמשכת כ- 20 דקות רצופות הנאה והתלהבות. לפני שנמשיך אל הפעילויות האחרות, נציין שכולן מצריכות הזמנה מראש, ולצד כרטיסי הכניסה לפארק כרוכות גם בתשלום נוסף.

עוד אטרקציה נהדרת היא צלילת היכרות בבריכת חתולי הים. מדובר בצלילה המתאימה לילדים ומבוגרים כאחד, החל מגיל 8, ביחד עם צוללן מקצועי המלווה את המשתתפים לאורך המסע. זוהי צלילה המבוצעת בתוך אקווריום ענק של חתולי ים, המפגיש את הצוללים לראשונה בחייהם עם השקט המדהים של המעמקים, עם חוויית הנשימה דרך ווסת ומיכל, ממש כמו צוללנים מקצועיים. יתר על כן, לאורך הצלילה יעמדו מהצד השני של הזכוכית בני המשפחה, אליהם ניתן לנופף ולהצטלם.

מי שרוצה ללכת על אטרקציה הרבה יותר מסעירה, ועומד בתנאים שהינם מחמירים בהרבה, יכול להיכנס לצלילה בבריכת הכרישים. מדובר בבריכה הגדולה מסוגה במזרח התיכון, המאפשר להכיר הכי מקרוב שאפשר את הדגים האימתניים, המלווים בעטלפי ים וחתולי ים. אין ספק שמדובר בהרפתקה יוצאת דופן, המבוצעת כמובן בליווי צמוד של צוללן מקצועי. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי פעילות זו פתוחה רק לבני 12 ומעלה, בעלי רישיון צלילה, רענון לפי חוק וביטוח צלילה בתוקף.

ולבסוף, פעילות קצת פחות אקטיבית אבל בוודאי מומלצת, היא לצאת מהמצפה התת ימי לשייט על סירת הזכוכית המפורסמת קורל 2000, שלוקחת אתכם אל הדגים הנדירים, אל בעלי החיים הקסומים ואל מושבות האלמוגים המרהיבות של הגנים היפנים ושמורת האלמוגים. יש לציין כי לא צריך להזמין את ההפלגה מראש, והיא נערכת על בסיס מקומות פנויים.

מאמרים נוספים
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
תכנון טיול לצפון איטליה
תכנון טיול לצפון איטליה בהתאמה אישית תכנון טיול לצפון איטליה מבטיח...
בכוס או בגביע? מאסטרקארד מצרפת את גולדה ומקדונלד'ס ל-Mastercard Day
לקראת תחילת 2024 מאסטרקארד ישראל מרחיבה את יום הקניות Mastercard...
לרגל יום הקפה הבינלאומי 10 עובדות שכדאי לדעת על הקפה וסגולותיו
לרגל יום הקפה הבינלאומי אותו מציינים ברחבי העולם ב- 1.10.2023,...
EL2_4543
לשכור לינה ברמה גבוהה
דרך נהדרת ליהנות מאירוע מושלם, או גיבוש משפחתי זה באמצעות...
מארחים את המשפחה ביום המשפחה? ששה הרגלי ארוח מפתיעים מרחבי העולם שכדאי לאמץ
אנחנו אוהבים לקטר כשצריך לארח את המשפחה המורחבת, אבל עמוק...
רעיונות ליום הולדת 8
רעיונות ליום הולדת 8 - איזה רעיונות יש?
אם אתם מחפשים רעיונות מגניבים לחגיגת יום הולדת לגיל 8,...
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החגים הקרובה!
רשת מלונות פתאל מזמינה אתכם לצבור חוויות מרגשות בחופשת החנוכה...
כי גם לנו מגיע רשימת מופעי חנוכה למבוגרים 2023
למי שלא יודע, חג החנוכה כבר מעבר לפינה ויחול בעוד...
למה דווקא בירה ישראלית? כל הסיבות בכתבה הבאה
עד לפני כעשור ישראל הייתה מפורסמת ביינות שלה, ובכל הקשור...
דילוג לתוכן