מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון

מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
קרדיט Canva

תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן ומחלוקות. תחום הנדל"ן כולל בתוכו תחומים רבים כמו עו"ד התחדשות עירונית אשר עוסק בתחומי ההתחדשות העירונית, עורך דין שעוסק בקנייה ומכירה של דירה ועוד. העיסוק של עורכי דין במקרקעין הפך לבעל חשיבות עליונה בשל המורכבות המשפטית הכרוכה בכך, עורכי דין העוסקים במקרקעין מספקים את המסגרת המשפטית המבטיחה הגנה על זכויותיהם של כל הצדדים המעורבים בעסקה. בעזרת בדיקה של עורך דין לא יהיו לכם הפתעות, כמו גם בנוגע לבעיות הנוגעות לבעלות בטאבו. עורך דין לענייני מקרקעין מנסח הסכמים וחוזים, מנהל משא ומתן על עסקאות, מוודא שהנכס נבנה בהתאם לתקנות ועוד. באמצעות מומחה בתחום משפטי זה, הלקוחות יכולים לבצע עסקאות פשוטו ומורכבות בתחום נדל"ן בביטחון וברוגע.

מה עושים במצב של ליקויי בניה

ליקויי בנייה יכולים לנוע בין בעיות קלות לבעיות מבניות משמעותיות שעלולות להפוך נכס לא בטוח או לא ראוי למגורים. ליקויים אלו עלולים לגרום להפסד כספי עצום ולהציב אתגרים משפטיים רציניים. עם עזרתו של עורך דין ליקוי בניה גם אם קיימים בדירתכם ליקויים תקבלו את המענה הראוי לליקויים שהתגלו. עורך הדין פועל במרץ לייצוג זכויות בעלי הבתים. במידה וישנם ליקויים, עורך הדין יחקור את מהות הליקוי, יאסוף ראיות ויבנה תיק נגד הגורם האחראי, היזם או הקבלן שהם אחראיים על הדירה שהם מוסרים. כמו כן, הוא ינהל משא ומתן למיצוי זכויותיכם או ידאג לקחת את התיק לבית המשפט במידת הצורך. המומחיות היא מכרעת בהשגת פיצוי הוגן ותיקון הליקויים ומניעת עגמת נפש מיותרת.

הקבלן מתעכב במסירת הדירה? אתם לא לבד

אחד התרחישים המלחיצים ביותר עבור בעלי בתים הוא כאשר יש איחור במסירה דירה מקבלן. ללא ספק עיכוב זה עלול לגרום ללחץ כספי, אי נוחות וסיבוכים משפטיים. תפקידו של עורך דין מקרקעין במקרים כאלה הוא בסיסי וקריטי – הוא יבדוק את החוזה ובמקביל את החוק כדי להבין מה מהות האיחור והאם הוא איחור שהחוק מתיר אותו, כיום החוק כמעט ולא מתיר לקבלנים/יזמים לאחר כמעט מעבר ל-30 הימים שהותרו בחוק. לאחר מכן, הוא יפנה לקבלן כדי לבקש הסבר ולדרוש את הפיצוי שהחוק קבע במקרים אלו. אם הקבלן לא יעמוד בדרישות החוק ולא ישלם את הפיצוי האמור בחוק, לא יהיה מנוס מניהול הליכים משפטיים. עורך הדין ידריך את הלקוח בתהליך זה, ישמור על האינטרסים שלו ויסייע לו לגבות פיצוי עבור הנזקים שנגרמו לו. העסקת עורך דין מנוסה בענייני מקרקעין לא רק מספקת שקט נפשי אלא גם מטפחת התנהלות הוגנת ושוויונית בענף הידוע במורכבותו. ההתמחות והמעורבות לא רק מועילה, אלא הכרחית. משרד עורכי דין של עורך דין אבירם לב הוא משרד בוטיק המתמחה במקרקעין. למשרד צוות מקצועי ומיומן שדוגל בשירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות גבוהה, ולתוצאות מיטביות לשביעות רצון שני הצדדים.

מאמרים נוספים
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
דילוג לתוכן