נופש מתנה או נופש הפתעה

נופש מתנה או נופש הפתעה
bignews.co.il חדשות - מלונות

אנחנו רגילים ביומיום להעניק מתנות כמו ספרים, שובר לספא, סלילת תמרוקים, יינות או אביזרי אופנה שונים, כמו גם תווי שי. אחת הדברים הנועזות והמקוריות יותר להפתיע את היקרים לכם במתנה היא באמצעות נופש מתנה. פשוט לתת במתנה חבילת נופש. הרבה חוששים מכך משום שזה דורש מהם לבדוק קצת יותר פרטים או להסתכן בבחירת חבילות נופש שלא בהכרח תתאים למקבל המתנה. ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים ונקודות חשובות לדעת כאשר מעניקים נופש במתנה לאנשים הקרובים אליכם.

נופש מתנה במלון

מלונות, צימרים, ווילות ובתי הארחה שונים ברחבי הארץ מאפשרים להזמין חבילות נופש שנרכשו במסגרת שובר מתנה. שובר לנופש בארץ הוא מתנה נהדרת לאדם היקר לכם, בין אם בן משפחה, בן או בת זוג, או קולגה לעסק או לעובדים שלכם. יש שוברי נופש במגוון של מחירים: יש למלונות יוקרה, יש לצימרים  כפריים ולמקומות לינה נוספים. אחד הדברים החשובים שכדאי לבדוק לפני רכישה של שובר נופש כזה היא האם יש אפשרות להחליפו או לשדרג אותו. שובר נופש שלא ניתן להחליף אותו יכול להיות חסר תכלית עבור מקבל המתנה. נקודה נוספת חשובה היא שלעתים

נקודה נוספת חשובה היא שלעתים בתי מלון בארץ מאפשרים לממש שוברי מתנה רק בתאריכים מסוימים או למשל רק באמצע השבוע, ולא בסופ"ש. ולכן, כדי לא לבאס את מקבל השובר ראוי לבדוק את הנקודות הללו לפני שרוכשים כזו מתנה ולפני שמעניקים אותה. יש שוברי נופש שמאפשרים לבחור נופש מסוים מבין קבוצה של נופשים וזו אפשרית שלעתים היא עדיפה. כדאי גם לבדוק האם מקבל השובר מקפיד רק אוכל ואירוח במקום כשר או כשר למהדרין, ואם כן, הרי שיש לרכוש שובר נופש בהתאמה רק למקומות בהם מקבל השובר יסכים להתארח על פי אורחות חייו ואמונתו.

נופש מתנה למלון באילת

מלונות באילת מאפשרים לרכוש חבילות נופש במלון במסגרת פורטלים מקוונים העוסקים בתחום הנופש, מועדונים וארגוני עובדים. תוכלו לרכוש שובר מתנה לנופש ללילה אחד או ליותר במבחר של מלונות. כדאי גם להתאים את בחירת המלון למקבל המתנה. כך, אם למשל מקבל השובר הוא אב לכמה ילדים קטנים הרי שפחות פרקטי עבורו לקבל שובר לאירוח במלון בוטיק המיועד לזוגות בלבד. באותו אופן גם יהיה פחות שימושי עבורו לקבל שובר למלון הממוקם בקצה העיר אילת ללא נגישות לחוף הים וכאשר אין בריכה במלון. תמיד יש להתאים את סוגי המלונות הנכללים בשובר למי שמקבל את השובר.

באילת ישנו מבחר עצום של מלונות כאשר הריכוז העיקרי של המלונות הוא לאורך הטיילת, ויש מלונו נוספים בריכוזים אחרים בעיר. באילת תוכלו גם לנפוש בוילה או במלון דירות ותוכלו בהחלט גם לרכוש שובר מתנה לווילה ולא רק למלון ממש. זה לא בהכרח יהיה זול יותר – אבל כל מקרה לגופו וצריך לבדוק ולהשוות. ההמלצה היא שכאשר עומדים לרכוש שובר מתנה לנופש יש לערוך בדיקה ולהשוות בין כמה הצעות.

נופש מתנה למלון או צימר בצפון הארץ

את הדרכים המקוריות לציין יום נישואין או יומולדת לאחד מבני הזוג הוא באמצעות נופש בהפתעה. רכישת שובר נופש בהפתעה למלון בוטיק בצפון או לצימר גלילי מפנק היא אפשרות מושלמת המתאימה מאוד לחגיגה של ימי נישואין או ימי הולדת, ולכן כדאי מאוד לקחת בחשבון אופציה כזו למתנה לפני שקונים מתנה שגרתית יותר כמו בושם, תכשיט או יום ספא. חבילת נופש בצפון שניתנת במתנה משאירה חותם גדול יותר על מקבל המתנה ומסמלת על קשור קרוב ומשמעותי בין  מקבל המתנה לבין מעניק המתנה. גם אם צלחתם משבר זוגי או שאתם תוך כדי שיקום וטיפול של משבר זוגי כדאי מאוד לחשוב על אפשרות של נופש בהפתעה עם שובר מתנה כדי להפיח חיים ולהכניס אנרגיות מרעננות אל תוך  מערכת היחסים שלכם.

מלונות בצפון הארץ מציעים נופשים מושלמים החל מאירוח כפרי, או למשל מלון בוטיק שמספק לזוג הרבה אינטימיות, התבודדות ומקום אידיאלי לחיזוק מערכת היחסים ולעבודה על הקשר. מומלץ במצב כזה לרכוש שובר מתנה ייעודי לצימרים בצפון, ולוודא שהשובר כולל גם צימרים הממוקמים בקרבת נקודות היציאה למסלולי טיולים בטבע. זאת משום שהליכה משותפת זוגית בטבע יכולה לשפר מאוד את מערכת היחסים ולהכניס לה נופח שונה שלא הכרתם עד כה.

נופש מתנה למלון בתל אביב

אין כמו חופשה זוגית בתל אביב באחד מהמלונות על שפת הטיילת, כאשר אופציה מעניינת מאוד היא להעניק לבן או לבת הזוג נופש זוגי במתנה לאחד ממלונות תל אביב. תוכלו להנות מסוף שבוע או מלילה רומנטי במיוחד באמצע השבוע שכולל בילוי משותף בים, ארוחת בוקר טובה, ארוחת שף במסעדת גורמה בשעות הערב ועוד פינוקים. מלונות בתל אביב מאפשרים להזמין נופש באמצעות מימוש של שוברי מתנה למלונות ותוכלו לברר דרך פורטלים מקוונים של נופש ודרך במלון עצמו על רכישה של שובר כזה. גם מקומות עבודה, ארגוני עובדים ומועדוני לקוחות שונים כמו גם מועדונים של כרטיסי אשראי מאפשרים רכישה של שוברים כאלו. לעתים זה יכול להיות מאוד משתלם לרכוש שובר כזה באמצעות מימוש של נקודות או כוכבים שצברתם במועדון האשראי או במועדון הצרכנות בו אתם חברים.

תל אביב מציעה מבחר של לוקיישנים בכל עונות השנה כאשר תוכלו בתל אביב להנות מנופש נפלא באתרי טיול ולוקיישנים בשעות הבוקר כמו גם ממקומות בילוי תוססים אם אתם זוג שאוהב לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

נופש מתנה בים המלח

רעיון מקורי מאוד שגם ישמח מאוד את העובדים שלכם הוא להעניק שובר מתנה לנופש לעובד או לעובדת המצטיינים. תוכלו גם לקיים תחרות פנים ארגונית שמזכה את המקומות הראשונים בשוברי נופש למלונות מדרגות יוקרה שונות בישראל. בים המלח למשל ישנו מבחר של מלונות בדרגות שונות – מלונות דירות ועד למלונות הכל כלול ומלונות יוקרה. מלונות בים המלח מציעים כמה סוגים של חבילות נופש כאשר שוברי מתנה לנופשים מציעים מימוש של נופש בחלק ממלונות ים המלח. בסביבת ים המלח יש כמה לוקיישנים נהדרים לנופש – ביישובים ובאתרים שונים מסביב לים המלח גם תוכלו להנות ממימוש של שובר נופש בהפתעה.

כדי לקבל את כל המידע לפני שאתם רוכשים שובר נופש במתנה מומלץ להתעדכן במדריכי תיירות וטיפים וגם חדשות.

 

מאמרים נוספים
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
השיר שהפך לקול נבואי בעקבות טרגדיה
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
חבילות נופש זולות
מאי תור - טיסות למשחקי כדורגל וחבילות נופש זולות
חבילות נופש זולות חבילות נופש זולות נמצאות במוקד החיפוש של אנשים...
בעמותת החסד סל"ע דואגים שגם בימי המלחמה תהייה לכל ילד תחפושת ומשלוחי מנות יינתנו בעין יפה
ציון גבאי יו"ר ומייסד העמותה:" כבכל שנה גם השנה על...
חוגגים יום הולדת 339 לבאך ברחבי ישראל
ישראל מצטרפת לשלל אירועים בערים המרכזיות ברחבי העולם עם "פסטיבל...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
"עדשה חברתית" - תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תיפתח ביום מעשים טובים 19/03/2024 ותוצג לקהל הרחב ב-8 מוקדים ברחבי הארץ
עדשה חברתית - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים...
משאיות לטובת קמפיין השבת החטופים: 150 יום לשבי החטופים בידי החמאס - חברת התובלה "תבור גליל" משתתפת במיזם של קיבוץ נחל עוז להשבת החטופים
השבוע (4.3) ציינו חמישה חודשים, 150 ימים, לאירועי השבת השחורה...
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ קבעו כי רשת מלונות ליאונרדו מבית פתאל היא אחת מבין שתי הרשתות האיכותיות והמועדפות עליהם בנסיעות עסקיות בגרמניה ובכל אירופה
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ בשפה הגרמנית המיועדת לנוסעים עסקיים,...
סקר של עמותת "דור - מוריה" עם היבט צפוני: כשליש מהציבור בעד סיפוח יו"ש ועזה מטילים אחריות לשיקום עזה על הליגה הערבית או האו"ם 70% סבורים שהבחירות יוקדמו
"הפורמט החיפאי" בעמותה מציין רבע מתושבי הצפון מאוד בעד חוקה...
דילוג לתוכן