סקצ'רס, The Comfort Technology Company™ מתרגשת להשיק את הקולקציה החדשה של הבסט סלר של המותג- UNO קיץ 2025.
העונה הזו, סקצ'רס משיקה את הדגם האייקוני בצבעים פרשים וחזקים, עם אמירה.

הסגנון: אורבני-טרנדי, נקי ומלא נוכחות ללוק: צבעוני, נועז ובלתי צפוי. זו לא סתם נעל – זו הצהרה.
הקמפיין שמדגיש את ערכי המותג – חדשנות, נוחות ונועזות, יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה בערוצים קשת 12 ורשת 13, סושיאל מדיה, דיגיטל ובנקודות המכירה.

להנות מכל העולמות – קולקציה טרנדית ואופנתית לצד טכנולוגיות הנוחות החדשניות של Skechers מעניקות הרגשת נוחות, גם לאלו שכל היום " על הרגליים" וגם מראה אופנתי. קולקציה צבעונית, אורבנית ובועטת בגוונים נועזים: צהוב ניאון, פוקסיה, כחול, אדום אש, תכלת פסטלי, ורוד קורל ועוד. העיצוב מינימליסטי, נקי ומלא נוכחות, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.
דגם אונו האייקוני מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת שהיא נוסחת נוחות מנצחת: סוליית Skech-Air עם כרית אוויר גלויה – לתמיכה, בלימת זעזועים והוספת גובה, רפידת Air-Cooled Memory Foam® –הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על רעננות לאורך כל היום.

מחיר דגם UNO בישראל ינוע בין 179.9 ל 379 ₪ ויהיה זמין ברשת חנויותSkechers ובחנויות המובחרות.
SKECHERS, The Comfort Technology Company®, מובילה עולמית בתחום ההנעלה והלייפסטיייל, מעצבת ומפתחת מגוון רחב של נעליים, בגדים ואקססוריז שכוללים את השילוב המושלם של סטייל, נוחות וביצועים. המותג מציע את כל הפתרונות הכי חדשניים במגוון הקטגוריות לנשים, גברים וילדים, ומציב את רף הנוחות החדש בכל צעד. למותג 26 סניפים בישראל בפריסה ארצית, אתר אונליין ולמעלה מ 400 נקודות מכירה סיטונאיות.
