סוגי סריגים לנשים – מה אפשר למצוא בחנויות

סוגי סריגים לנשים – מה אפשר למצוא בחנויות
קרדיט depositphotos.com

אחד מסוגי הבדים האהובים ביותר בכלל ובפרט על נשים, הוא סריג. סביר להניח, שבכל ארון בגדים של נערות, בחורות או נשים מבוגרות, נמצא מגוון רחב של בגדים שכוללים סריג כזה או אחר, בשלל צבעים ודוגמאות.

אותם סריגים אהובים בעיקר בתקופת החורף, שכן מדובר בסוג בד שמחמם ועל כן, זה יכול להיות לא נעים להשתמש בו בקיץ, אך עם זאת, אפשר למצוא גם סריגים שונים שיכולים להתאים לקיץ, כמו למשל עליונית או חולצות קצרות עשויות מסריגים דקים ונעימים.

צריך לציין עוד, שמלבד חולצות או עליונית, הרי שאפשר למצוא עוד שלל דוגמאות לשימוש בסריגים, בין אם זה אפודות, סוודרים, גרביים וכן מעילים, אשר עשויים מסריגים או מכילים לצד בדים אחרים, גם סריגים. כמו כן, אפשר למצוא כובעים, צעיפים ואביזרי אופנה נוספים, למשל גרביונים.

כאמור, אנחנו יכולים מגוון רחב של סריגים שמיועדים לנשים. לפני שאנחנו נסקור חלק מהם, על פי דוגמאות, הרי שיש לקחת בחשבון גם את הנקודה הפרקטית, כיצד בוחרים סריג, כזה או אחר ואיך בוחרים בכלל את סוג הבגד שרוצים לרכוש.

מן הסתם, זה ייעשה על פי פרמטרים של סגנון, עיצוב, צבע, אופי השימוש בבגד והנחיצות בו, ומן הסתם על פי מידות. היום לשמחתן של נשים רבות, אפשר למצוא לא רק חנויות ביגוד, אלא גם אתרי אינטרנט רבים שמציעים סריגים מסוגים שונים ובמידות מגוונות. כך שכל אישה יכולה למצוא כל מה שהיא מחפשת, בצורה קלה ופשוטה.

סוגי סריגים פופולאריים

אנחנו נסקור כאן מספר סריגים שנחשבים מאוד פופולאריים בקרב נשים. ההבדלים ביניהם הוא בסגנון ובצורה. כפי שנוכל לראות, חלק מהם מתאימים ספציפית לחורף, חלקם אפשר להשתמש בהם גם בעונות אחרות.

קרדיגן – מדובר בסריג מאוד נעים לעין, מזכיר במובנים מסוים ג'קט, רק שהוא עשוי כולו מסריגים. לובשים אותו על גבי חולצה ארוכה או קצרה, מתאים לרוב לחורף או לימים קרים באופן כללי. יכול להתאים גם ליום יום וגם לאירועים, תלוי כמובן בסגנון ובעיצוב.

סריג עם צווארון – זהו סריג חולצה למעשה, אפשר למצוא גם סוודרים, גם חולצות גולף, גם חולצות קצרות. הוא מאוד מחמם, מאחר והוא מכסה את כל החלק העליון. ניתן למצוא צווארונים ארוכים או קצרים. אפשר להשתמש בו בחורף וכן בקיץ (עם מדובר בחולצה עם צווארון קצר). גם פה, אפשר למצוא דוגמאות שונות, כאלה שמתאימות ליום יום או לאירועי ערב.

סריג דק – מדובר בסריג שהוא יותר ליופי מאשר נועד לחמם. אפשר ללבוש אותו בימים חמים או קרירים באופן קל, או בתור חולצה מתחת לסוודר, כך אם יהיה צורך, יהיה אפשר להסיר את הסוודר בהמשך.

עליונית – יש דוגמאות שונות שלך עליונות עשויות מסריגים. החל מסריגים עבים וכלה בסריגים דקים, עליונית שאפשר להשתמש בה כג'קט או כזו שאפשר להניח על הכתפיים ולכסות אותם שלא יהיה קר.

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
סטודיו לשמלות ערב
סטודיו לשמלות ערב
ברוכים הבאים לאלה לי , סטודיו לשמלות ערב  ALALI שבו...
ישראלי זה הכי: כיצד סמלים ישראליים משנים את פני האופנה?
בתקופה האחרונה, ניכרת תופעה מרתקת בישראל - חיבור עמוק יותר...
לגעת בכוכבים - Areej
היא אחת המאפרות העסוקות בתעשייה ואמנית הייר סטיילינג עם לו"ז...
לכבוד החורף שמגיע - רשת SACARA מציגה שני מוצרים מסדרת ים המלח
לטיפוח העור ולמראה עור בריא וזוהר    לחות העור חיונית לשמירה...
להתחיל את הדרך בתור בונת ציפורניים
ציפורניים מטופחות, משויפות וארוכות נותנות מראה מטופח, נעים לעין ונותנות...
בכל גיל ובכל מצב – טיפולים קוסמטיים מקצועיים
לא משנה באיזה שלב בחיים אתם נמצאים, האפשרות לייצר מראה...
בכירי מותג השעונים ORIS אקטיביסטים למען הסביבה: עורכים בעולם ובישראל יום ניקיון חופים לעתיד הים וחופים נקיים
בחמישי האחרון ה 25.11, נפגשו כבר בשעות הבוקר כ –...
קורס עיצוב שיער - למה זה טוב?
קורס עיצוב שיער - למה זה טוב?
אם תמיד חלמתם להשתלב במקצועות העיצוב, האופנה והיופי - חשוב...
עומר ברזני פרזנטור רשת נעלי SCOOP נכנס אמש לבית האח הגדול אז כמה זוגות נעליים הוא לקח איתו לבית האח? כל התשובות בידיעה
  אמש (מוצאי שבת, ה10.07), שודרה הכניסה החגיגית והלא שגרתית של...
דילוג לתוכן