סוללה לאופניים חשמליים 48V: האם זו הסוללה שמתאימה לי?

סוללה לאופניים חשמליים 48V: האם זו הסוללה שמתאימה לי?
קרדיט pixabay

בדרך כלל כאשר רוכשים אופניים חשמליים חדשים, אחד המרכיבים החשובים שנלווים לרכישה היא כמובן סוללה לאופניים חשמליים. עם זאת, רבים מהרוכשים מעדיפים לרכוש כבר במעמד הרכישה סוללה חדשה. לחילופין, כאשר הסוללה נחלשת הם צריכים לעמוד בפני ההחלטה איזו סוללה לרכוש. למה בעצם כדאי לרכוש סוללה לאופניים חשמליים V48 נוספת כבר במעמד הרכישה של האופניים? איך יודעים איזו סוללה מתאימה לאופניים החשמליים? על מה חשוב להקפיד כשרוכשים בטרייה חדשה לאופניים? בשורות להלן נשיב לשאלות הללו בהרחבה.

למה כדאי לרכוש סוללה נוספת לאופניים חשמליים

אחת התופעות המעניינות בכל מה שקשור באופניים החשמליים, היא המהירות שבה מי שמשתמשים בהם מתרגלים אליהם. בדרך כלל, עבור משתמשים כאלה האופנים הם תחליף אולטימטיבי לרכב, שלא לדבר על הליכה והתניידות ממקום למקום. ככל שהשימוש באופניים החשמליים הוא תכוף ואינטנסיבי יותר, וככל שמספר הקילומטרים שהמשתמש גומא איתם גדול יותר, כך יש חשיבות לרכוש סוללה לאופניים חשמליים 48V או סוללה מתאימה אחרת לאופניים החשמליים.

  1. תוספת טווח נסיעה: סוללה חשמלית נוספת שנמצאת בהישג יד מגדילה למעשה את טווח הנסיעה.
  2. אפשרות לטעינה ללא לחץ: סוללה נוספת מאפשרת טעינה ללא לחץ וללא חששות, ויוצרת מצב שבו הרוכב מתחיל את היום עם סוללה טעונה במלואה תמיד. 
  3. לא נתקעים כשהסוללה מתקלקלת: שוב, מדובר על התלות של הרוכב באופניים החשמליים. סוללה נוספת מונעת בעיות, שעלולות לצוץ במקרה שמדובר בסוללה יחידה, שזה אומר בעצם שאי אפשר להשתמש באופניים בצורה אופטימלית.

בכל מקרה, גם כשמדובר בסוללה חלופית וגם כשמדובר בהחלפת סוללה לאופנים החשמליים, חשוב לבחור את הסוללה המתאימה ביותר. בסעיף הבא נעסוק בהתאמה אופטימלית של הסוללה.

איך יודעים אם סוללה לאופניים חשמליים V48 מתאימה לאופניים שלי

בדרך כלל, התאמה של הסוללה לאופניים היא תוצאה של שני פרמטרים חשובים: הראשון הוא המתח הרצוי של הסוללה, והשני הוא אורך החיים שלה.

  • מתח: הסוללה היא בנק האנרגיה של המנוע. עם זאת, חשוב דם שהאנרגיה תשתחרר במהירות ובעוצמה הנכונים. אם הסוללה חזקה מדיי, כי אז המנוע עלול פשוט להישרף, וזה יגרום להוצאות משמעותיות ומיותרות. מנגד, אם רוכשים סוללה לאופניים חשמליים V48 או כל סוללה אחרת עבור מנוע חזה מזה שהיא יכולה להפעיל, כי אז לא ניתן יהיה להפיק מהמנוע את המיטב. בנוסף, הבלאי של הסוללה יהיה מהיר מאד.
  • אורך חיים: אורך החיים של הסוללה נמדד במספר מחזורה הטעינה שהיא יכולה לקבל. ככל שהסוללה איכותית יותר, כך חייה ארוכים יותר. בדרך כלל, סוללה לאופניים חשמליים V48 היא סוללה איכותית, ותחזיק מעמד הרבה זמם. זאת, כמובן, בתנאי שהיא תתאים למנוע.

לפני שרוכשים סוללה לאופניים חשמליים 48V או כל סוללה אחרת, חשוב להתייעץ עם המוכר , ולוודא שאכן מדובר בסוללה האופטימלית עבורך.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קומפרסור למכירה
מדחסי אוויר הם כלי הכרחי בתעשיות רבות (תעשייתיות). במאמר זה,...
מהם השימושים של קופסאות תאורה?
ארגזי תאורה, הידועות גם כ-lightbox או קופסאות תצוגה מוארות, הן...
דילוג לתוכן