סיב: "די. אין כניסה לפוליטיקאים השנה בכנס קבלני השיפוצים"

סיב: "די. אין כניסה לפוליטיקאים השנה בכנס קבלני השיפוצים"
קרדיט: יחצ

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מודיע כי בכנס השנתי שיתקיים בחודש הבא בים המלח וימשוך אליו מספר שיא של קבלני שיפוצים הוחלט כי בעקבות השיח במדינה והמצב בענף השיפוצים הוחלט כי אף פוליטיקאי ולא משנה מאיזה צד יקבל במה לקושש קולות ולהעביר מסרים שהם לא מקצועיים.

בשנים האחרונות, התאחדות קבלני השיפוצים עורכת מיד לאחר החגים כנס רב משתתפים בו משתפים מאות קבלני שיפוצים, חבורת מהמובילות במשק בענף הנדלן והשיפוצים, מנכ"לים במגזר הציבורי והפרטי וגם שרים וחברי כנסת בכירים בממשלות השונות. ענף השיפוצים, מושך כמו כל ענף גדול ומשמעותי פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית שבאים להשמיע קולם, לקבל במה וגם לקושש קולות למטרות אישיות ועוד. השנה לראשונה, החליט יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים לקיים את הכנס השנתי ללא פוליטיקאים ולהפוך אותו למקצועי בלבד עם הדרגים המקצועיים הבכירים בענף ובמדינה, כל זאת ועוד כדי לעודד את פיתוח הענף שנמצא בשנה מאתגרת מאוד וקשה כלכלית עבור קבלני השיפוצים בישראל.

התאחדות קבלני השיפוצים מאגדת תחתיה את שלל מקצועות השיפוצים בישראל ומונה כ-2,000 חברי התאחדות רשומים. רבים מהם יגיעו גם כן השנה לים המלח בסוף חודש אוקטובר לכנס הגדול של ההתאחדות שלראשונה יתקיים ביותר ממלון אחד עקב הביקוש הרב. במסגרת סוף שבוע שלם יגיעו בכירי הענף ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, דוד יהלומי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, יוסי אלקובי, נשיא להב, עו"ד רועי כהן, יצחק מויאל, מנכ"ל משרד התעשייה והכלכלה, אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, רשם הקבלנים, עמית גריידי, ראש מנהל עובדים זרים בראשות האוכלסין, עו"ד ענבל משש וכן הרצאות והופעות של משה פרץ, קובי מימון, עינת שרוף, אלי גוטמן וחיים אתגר.

"הכנס השנה יעסוק רק בנושאים מקצועיים. מתוך משרדי הממשלה נזמין רק את הדרג המקצועי. החלטתי לגוון השנה ולחשוף את קבלני השיפוצים רק לתוכן מקצועי מגוון ופחות לפוליטיקה. המצב במדינה גם מוציא את החשק לשוב ולשמוע שיח מפלג. השנה נעסוק בפיתוח הענף בלבד".

" מבדיקה שערכנו מול קבלני השיפוצים הגענו למסקנה ברורה כי בזמנים מאתגרים אלו צריכים לגלות אחריות ולהשאיר את הפוליטיקה מחוץ לענף. הכנס השנתי שלנו היווה קרקע פורייה לפולטיקאים לקושש קולות ולקבל במה. השנה החלטנו שדי. אין כניסה לפולטיקאים השנה. החלטה זו התקבלה בשיתוף הקבלנים ולמען הענף הוחלט כשהמטרה היא להתעסק אך ורק בצד המקצועי ובפיתוח הענף".

מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
דילוג לתוכן