עורך דין הוצאה לפועל – מקצועיות ואחריות

עורך דין הוצאה לפועל – מקצועיות ואחריות
Labor Law Lawyer Legal Business. Two hand holding virtual holographic Labor Law icon with light blurred background. Justice law, attorney scale weight court, authority concept

עו"ד הוצאה לפועל מייעץ ללקוחות שנקלעו להליך ואף מלווה אותם לאורכו. בהתאם לבקשותיהם, הוא מנהל עבורם את כל התיק במטרה לקבל צו הפטר מבית המשפט. תהליך זה נחשב למורכב מאוד. הוא כולל דיון על מחלוקות כספיות, הגשות בקשות לבית המשפט, ניהול משא ומתן מול גורמים שונים כולל בהוצאה לפועל, ייצוג משפטי ועוד. עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

עורך דין הוצאה לפועל  יקבל את התיק וילמד אותו. מומלץ לערב אותו כבר בראשית התהליך כדי לקבל ממנו עצות נכונות להתנהלות. לרוב, נערך על ידו ניסיון להשגת הסדר חובות מול נושים מחוץ לכותלי בית המשפט וטרם הליכה לערכאות. במקרים מוצלחים כאלו נחסכים לשני הצדדים כספים רבים עבור אגרות, שכר טרחה לעורכי דין, וכן, זמן מיותר ועוגמת נפש. במידה ואין הסכמות, הוא יבקש בשם לקוחו בקשה לחדלון פירעון או פשיטת רגל. התהליך מתחיל בהגשת בקשה בתוספת טפסים כלכליים רלוונטיים המעידים על מצב לקוחו, נכסיו, יכולותיו הכלכליות, כושר השתכרותו ונושאים דומים. במידה ובית המשפט ייווכח כי הבקשה עומדת בקריטריונים החוקיים הוא יתמוך בה. במקרה של פשיטת רגל הוא יחליט על צו שיקום כלכלי שמשמעותו עצירת כל ההליכים המשפטיים כנגד החייב.

המשך התהליך והשלמתו

בית המשפט ימנה נאמן ועל פי ממצאי הבדיקה שיעלה הוא יחליט אם יש בקשה להגשת צו לחדלות פירעון או לפשיטת רגל. כעת תיערך תכנית מסודרת להחזרת חובותיו המותאמת למידותיו. כל נושה יקבל חלק מההכנסות בהתאם לקדימויות הקבועות בחוק. המטרה היא שהכספים הנותרים יחולקו במדורג בין כל הנושים. עם מימוש התוכנית בהצלחה ייכנס הלקוח לדרך חדשה שתשדרג את חייו.

שירות מקצועי

עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי יעיל, ונאמן. הוא כולל ייעוץ, ייצוג וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, וכן, ממתן שירות מקצועי עם יחס אישי ללקוחות רבים מהעבר. היא תשמח להעמיד את התשתית במשרדיה לכל לקוח נזקק.

מאמרים נוספים
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תם משפט זהות הצנחן השלישי בתמונה ההיסטורית של משחררי הכותל
בית המשפט הודה לצנחנים הגיבורים וביקש כי כל אחד ימשיך...
הסכם ממון
הסכם ממון הפך להיות ברירת המחדל אצל זוגות בטרם ממסדים...
פינוי שוכר
פינוי שוכר – תהליך משפטי
פינוי דייר הוא הליך משפטי שבאמצעותו בעל דירה מבצע פינוי...
עורך דין תעבורה תל אביב - ייעוץ מותאם אישית ומועיל במיוחד
דיני תעבורה הוא תחום מתעתע. דווקא בגלל שגם אנשים נורמטיביים...
העובד קיבל דואר אלקטרוני זועם ולקה בהתקף לב
לאחר מאבק משפטי הכיר בו הביטוח הלאומי כ"נפגע עבודה" *...
עורכת דין גירושין
עורכת דין גירושין
גירושין בין בני זוג יכולים להתבצע בצורה חיובית של הסכמה...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
התנגדות לצו קיום צוואה
מגירושין ועד לצוואה – למי פונים בכל אחד מהמקרים
מציאות החיים מלמדת שהטיפול המשפטי בתיקי גירושין ובתיקי ירושה הינו...
דילוג לתוכן