עור חלק ובריא – המדריך המלא לעור בריא

עור חלק ובריא – המדריך המלא לעור בריא
credit: canva.com

עור חלק ובריא:

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. אנו זוכרים בני אדם על פי הפנים וכך מזהים אחד את השני. לכן, נשים רבות שמות דגש על בריאות ונראות עור הפנים, שכן הוא משפיע על הנראות הכללית של הפנים, על תפיסת הגיל שלנו ועל האסתטיקה כולה. לרוב אנו נולדים עם עור פנים חלק ובריא, אך בעבור חלק מהנשים הדבר משתנה בעת גיל ההתבגרות, כאשר מתחילים להופיע פצעונים שונים או אקנה. אלו, מתמודדות עם טיפולים נרחבים לצמצום האקנה אך לאחר מכן נאלצות להתמודד עם תופעה נוספת- צלקות.

טיפול בצלקות בפנים מאשר להם להעלים את הפגמים הללו ומחזיר להם את העור הבריא והזוהר שנולדו עימו. החימום מעודד את תאי העור לייצר קולגן, הממלא את הצלקת, משטח אותה ומשפר את המראה שלה ומרקם העור שמסביבה. בקליניקה של מרי את יקי ניתנים הטיפולים להסרת צלקות באמצעות מכשיר גלי רדיו מתקדם  pure היוצר פילינג הפנימי וחידוש העור הגורמים לאיחוי ברקמה הצלקתית ולשיפור המרקם שלה.

הטיפול הינו ללא כאב ותופעות לוואי. באזור המטופל לא נגרם נזק לעור אלא עידוד של העור ליצור קולגן. במהלך סידרה של כ – 6 טיפולים (טיפול אחת לחודש) מגיעים לתוצאות טובות הנשמרות לאורך זמן. הטיפול מתאים גם לבעלי עור כהה. ניתן לטפל גם בקיץ ולחזור לשגרת החיים במהרה.

מרי את יקי היא קליניקה לקוסמטיקה רפואית. בעלי הקליניקה, מרי ויקי, בעלי הכשרה מקצועית וניסיון של מעל ל-30 שנה בתחום. הלקוחות בקליניקה מקבלים אבחון לצד תכנית טיפולים מותאמת אישית תוך שימוש במכשירים וטיפולים מתקדמים. כתובתינו: החשמונאים 30 רמת גן . טלפון : 03-6733921 נשמח לראותכם.ן

להילחם בנזקי הזמן:

טיפולים אסתטיים רבים נולדו על מנת לתת מענה למראה צעיר יותר ומלא חיים, גם בעבור נשים בכל גיל. טיפולים אלו פותחו במטרה לתת לנשים וגם לגברים, להילחם בנזקי הזמן, התורשה והסביבה. בין הנפוצים שביניהם הם טיפולי אנטי אייגינג המתמקדים באזור הפנים והצוואר. מטרתם של טיפולים אלו, הם להעלים את הסימנים הקיימים. גם הפחתת קמטים, הבהרת כתמים עור והצערת העור. טיפולי האנטי אייגינג נעשים במגוון רחב של טכנולוגיות וחשוב לבחון את המקום אליו פונים ואת רמת המכשור ואיכות הטיפול בטרם מתחילים סדרת טיפולים. בקליניקה של מרי את יקי אנחנו מציעים טיפולי אנטי אייג'ינג מגוונים גם לגיל צעיר כי עורנו מתחיל להתבגר בסביבות גיל ה- 20 ואפילו לנשים צעירות כיום מתחילים להופיע קמטוטים. אנחנו מעניקים לכם.ן טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים המשולבים עם תכשירים וטכנולוגיה מתקדמים בהתאמה אישית: גלי רדיו להצערת העור ולטיפול בצלקות מכל סוג, אולטראסאונד קוסמטי, פוטורגו'בניישן, בוטוקס, מילוי קמטים – ע"י רופא עור מומחה, מזותרפיה , פוטותרפיה ועוד.

טיפול מקצועי:

על אף הטיפולים והתחזוקה השוטפת שיש לבצע בבית, ביקור מקצועי אצל קוסמטיקאית באופן תדיר חשוב לא פחות ומסייע לשמירה על עור הפנים וטיפול בפגמים ובבעיות קיימות או מניעתם. בניגוד לטיפולים בבית, קוסמטיקאית מקצועית בעלת קליניקה בעלת מכשור מקצועי ונרחב המיועד לטיפול במגוון רחב של בעיות רפואיות או אסתטיות. בנוסף, יש לה את הידע המקצועי להתאמת החומרים הטיפולים הדרושים למצבים שונים על מנת לשפר את המצב ולהתאימו באופן אישי ללקוח או הלקוחה. מציאת קוסמטיקאית אמינה וטובה אינה משימה קלה ולכן ישנן נשים ובנות המוכנות להרחיק מעט בכדי למצוא את הטיפול המתאים. לכן ישנן בנות שלמרות שמקום מגוריהם הוא לא בעיר תל אביב, ייבחרו קוסמטיקאית בתל אביב.

מרי את יקי היא קליניקה מקצועית וותיקה לקוסמטיקה רפואית. לקליניקה ותק וניסיון בתחום של כ-30 שנה ולקוחת רבים מרוצים. לבעלי הקליניקה, מרי ויקי, הכשרות רבות ומקצועיות בתחום והם מספקים שירות אישי ומסור תוך מתן תחושה נעימה וחמימה. לצד זה, ניתן למצוא ציוד מתקדם אתו הם מעניקים את הטיפול הטוב ביותר. כתובתנו: החשמונאים 30 רמת גן. טלפון :03-6733921 נשמח לראותכם.

מאמרים נוספים
מטפלת סיעודית
למה מומלץ להעזר במטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית, הידועה גם כסייעת סיעודית מוסמכת או עוזרת אחות,...
העובד קיבל דואר אלקטרוני זועם ולקה בהתקף לב
לאחר מאבק משפטי הכיר בו הביטוח הלאומי כ"נפגע עבודה" *...
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
ממשיכים את שיתוף הפעולה למען תושבי ישראל
מגן דוד אדום והוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) חתמו...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
כוננות גבוהה במגן דוד אדום לקראת יום כיפור
כמדי שנה, אלפי בני אדם נזקקים לשירותי מגן דוד אדום...
במגן דוד אדום ערוכים בכוחות מתוגברים לקראת ראש השנה וחגי תשרי
במסגרת היערכות הארגון, תורחב פריסת החובשים והפראמדיקים של מד"א ברחבי...
הקיץ הוא לא תירוץ - אימוני כושר ביתיים בימי הקיץ החמים עם מסנני האוויר של Dyson
הטמפרטורות הגבוהות בקיץ, בשילוב הלחות, עשויות לגרום לשיאי זיהום אוויר,...
שמירה על כושר בימי הקיץ והימנעות מסכנות
הקיץ כבר כאן, ואיתו החום והלחות. בקיץ קל יותר להיות...
סוד האושר הגדול - כיצד להיות מאושרים ובריאים יותר
בכל רחבי העולם, אנשים מעוניינים בשמירה על בריאות נפשית טובה...
דילוג לתוכן