עיצוב חתונה – DIY

עיצוב חתונה – DIY
ceremony wear RING

הרגע המאושר בחייכם עומד להגיע בקרוב ואתם נמצאים ברכבת הרים רגשית – שמחה מהולה בחשש, התרגשות מעורבת במתח וציפייה. תחושות טבעיות ומוכרות לכל זוג שנמצא במצבכם. לכן, ראשית נשמו עמוקות – התקופה המרגשת בחייכם אינה חייבת להיות כה מלחיצה ומפחידה, אם בוחרים להתייחס אליה כאל תחנת ביניים כיפית. שנית, היא אינה חייבת להיות מסחטת כספים הודות למספר צעדים פשוטים שניתן לעשות בעצמכם.

מעצבים את החתונה במו ידיכם

שיטת ה-DIY מתחילה לככב יותר ויותר גם בעולם החתונות, מהסיבה הפשוטה הדוגלת בכך שמי מכיר אותנו טוב יותר מעצמנו?. כלות עתידיות יקרות, אינכן מוכרחות להתמודד עם משימת העיצוב והתכנון לבדכן והאצילו סמכויות על בני זוגכן. צרפו למשימה גם אימא וחברה טובה וצאו לדרך.

אתרי עיצוב רבים מספקים מדריכי עיצוב פשוטים וקלים להכנת אלמנטים דקורטיביים שיהפכו את החתונה שלכם למעוצבת בקפידה. הנה כמה רעיונות נבחרים –

  • המדריך לשילוט – אין ספק שלשלטים ישנה חשיבות עיצובית משמעותית בחתונה. מלבד האלמנט הפונקציונלי של לספק מידע מקיף לאורחים, מדובר בנגיעה עיצובית בטוב טעם. אפשרויות השילוט הן רבות מספור – החל משלטי מספור לכיסאות האורחים, לשולחנות, למפיות, תמצאו גם אפשרויות חמודות ומקסימות של שלטי עציצים ועוד.
  • אטרקציות – אטרקציות בחתונות מאפשרות לסטות מן מסלול פס הייצור שבו כל חתונה דומה לקודמתה. אטרקציות DIY הן פשוטות, מהנות ומחממות את הלב. החל מפינת יצירה לקטנטנים וכן לגדולים יותר, לבקש מחברים בעלי כישורים ומיומנויות שיבדרו את הקהל ויתפעלו פינה ייחודית, כגון פינת איפור ססגונית ועוד.
  • אביזרים לצילום – אם לא הצטלמנו בחתונה, האם היינו בה בכלל? שאלה פילוסופית ברומו של עולם, המעידה על השפעתו וחשיבותו של התיעוד בחיינו. צילומי מגנטים ותאי צילום ייחודיים הפכו כבר מזמן לשם דבר בכל אירוע. אם אתם מעוניינים שהצילומים בחתונה שלכם יבדרו את האורחים שלכם ויספקו תיעוד משעשע ומקסים במיוחד, תוכלו להכין מגוון אביזרים מדליקים בכוחות עצמכם – שפמים צבעוניים, כובעים מטופשים, שלטי יד עם אמרות מתוחכמות ומבדחות וכל דבר אחר לרוחכם.
  • צבע הוא שם המשחק – אין ספק שחתונה אלגנטית וקלאסית בדרך כלל מאובזרת בצבעים סולידיים. אל תחששו להתפרע ולשלב צבעים עזים בחתונה. סוכריות צבעוניות, פרחים מגינתכם, עקבים בצבע עז שיתאימו לעניבה המשעשעת של החתן. אל תחששו להעז, לבלוט ולתת מקום לייחוד המשוגע שלכם.
מאמרים נוספים
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
לקראת סיום מחצית שנת הלימודים הראשונה - למה לימוד אנגלית הוא חשוב עבור ילדי גן ואיך עושים זאת נכון
המחצית הראשונה של שנת הלימודים עומדת להסתיים והמחצית השנייה בפתח,...
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
אתם אחראים על ארגון כנס או השתלמות ואתם נרדמים מחוסר השראה? הנה כל הטיפים שיצילו לכם את האירוע!
לארגן כנס או השתלמות מקצועית לעובדי החברה או סתם לקולגות...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
לרגל יום הקפה הבינלאומי 10 עובדות שכדאי לדעת על הקפה וסגולותיו
לרגל יום הקפה הבינלאומי אותו מציינים ברחבי העולם ב- 1.10.2023,...
לקראת יום כיפור: טיפים לרכיבה בטוחה על אופניים
יום כיפור, נחשב אצל רבים ל"חג האופניים", היום היחיד בו...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בכתבה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי...
הקיץ הוא לא תירוץ - אימוני כושר ביתיים בימי הקיץ החמים עם מסנני האוויר של Dyson
הטמפרטורות הגבוהות בקיץ, בשילוב הלחות, עשויות לגרום לשיאי זיהום אוויר,...
דילוג לתוכן