על מה חשוב להקפיד כשבוחרים סלון?

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים סלון?
קרדיט: pixabay

הסלון הוא חלון הראווה של כל בית, או אם תרצו כרטיס הביקור שלו. בנוסף לחשיבות הרושם שיוצר המרחב שבו אנחנו מארחים חברים ובני משפחה, זהו גם המקום שבו אנחנו מבלים חלק משמעותי מהזמן הפנוי שלנו. לכן כדאי להקדיש זמן ומחשבה לבחירה נכונה של כל המרכיבים שיהפכו אותו לנוח, יפה ובעיקר – כזה שמביא לידי ביטוי את הייחודיות שלנו. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

התאמה מושלמת להרגלים ולצרכים שלכם

המפתח הראשון לתכנון נכון של סלון, עוד לפני ההיבט האסתטי, הוא האופן שבו אתם משתמשים בו. אם אתם אוהבים לארח אנשים רבים, הבסיס הוא ספת ר' גדולה, שמוכרת גם בשם סלון פינתי, ואליה כדאי להוסיף גם כורסא או שתיים כדי שבכל מצב כל האורחים יוכלו להסב בנחת בסלון. אם אתם נוהגים לשכב לנוח בחלל הזה, שזלונג ארוך הוא הפריט הנכון עבורכם. אם התמזל מזלכם ויש לכם סלון מרווח ואתם רוצים ליצור בו פינת קריאה או אפילו פינת עבודה, כדאי כמובן להצטייד בריהוט ייעודי למטרות אלה. 

בנוסף חשוב להתאים את התוכנית למבנה הסלון – לפי גודלו וצורתו. ספת ר' ארוכה בחלל צר תיצור צפיפות ואי נעימות, ומצד שני אם יש לכם חלל גדול מאוד כדאי לבחור מזנון לסלון בעל נוכחות מרשימה כדי שלא ייבלע.

עיצוב נייטרלי עם מוקדי צבע ועניין

בפן האסתטי, לפחות ברוב המקרים, הבסיס – כלומר מערכת הישיבה – הוא בעל אופי ניטרלי. כלומר הצבעים המחמיאים הם גוונים רגועים של אפור, בז', חום וכו'. ניתן למצוא כמובן גם ספות ססגוניות מאוד, אולם הן מתאימות רק לבתים בעלי אופי ייחודי, ובמקומות אחרים התוצאה עלולה להיות לא נעימה לעין. יחד עם זאת, על-מנת שהסלון לא יהיה משעמם, כדאי כן לשבץ בו פריטים אחרים עם צבעים עזים, מרקם מעניין או אלמנטים אחרים יוצאי דופן – כדי שהסלון שלכם יהיה באמת שלכם ולא ייראה כמו העתק של סלונים אחרים.

בהקשר זה כדאי לדעת שכיום ניתן למצוא שלל סלונים במבצע באינספור עיצובים וסגנונות, כך שהענקת המראה הנכון לחלל המרכזי בבית היא משימה קלה שלא מחייבת השקעה כספית גבוהה מדי.

רהיטים איכותיים

לא משנה מה הסגנון הנבחר ומהו המבנה הנכון ביותר עבור הסלון שלכם, בכל מקרה חשוב מאוד להקפיד על עמידות מרבית – גם כדי שלא תצטרכו להחליף את הסלון כבר אחרי 3-4 שנים וגם בגלל שריהוט בלוי משפיע על האווירה בבית. ויטוריו דיוואני מייבאת לארץ רהיטים זולים ואיכותיים מזה שנים רבות, והודות לניסיון הרב שצברה ולקשרים המעולים שלה עם היצרניות המובילות בעולם, גם אתם תוכלו ליצור סלון מרשים בלי לשלם מחיר יקר מדי. ניתן ליצור קשר עם החברה בטל' 09-8910055 

מאמרים נוספים
עובדי מחוז צפון בכללית התנדבו בשלל פעילויות ביום המעשים הטובים שצויין ברחבי המחוז
גם השנה עובדי מחוז צפון בכללית יצאו להתנדב במסגרת יום...
מחשוב לעסקים
מחשוב לעסקים
אנחנו חיים בעידן מתקדם ויעיל. אנחנו רגילים כבר לעבוד עם...
דוד שמש כרומגן
דוד שמש כרומגן
המעבר לדירה חדשה מביא איתו רצון להתקדם ולא להישאר מאחור....
מוצר מיוחד של מותג הטיפוח הצרפתי הנודע
וישי קרם פנים הוא מוצר אבן יסוד של מותג הטיפוח...
בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל: 2.5 מיליון דולר גוייסו לטובת מחקר ראשון בעולם של טראומה צבאית שיתחיל בקרוב בישראל
מדובר במחקר פורץ דרך וזו הפעם הראשונה שנשים מובילות בישראל...
הסכם ממון
הסכם ממון הפך להיות ברירת המחדל אצל זוגות בטרם ממסדים...
חברת אבטחה פרטית
חברת אבטחה פרטית מומלצת
בנוף הדינמי של אבטחה פרטית, חברה מכובדת מתגלה כמגדלור של...
עורך דין תעבורה תל אביב - ייעוץ מותאם אישית ומועיל במיוחד
דיני תעבורה הוא תחום מתעתע. דווקא בגלל שגם אנשים נורמטיביים...
מביאים לכם את הקרטונים שאתם צריכים
מה שעבור אנשים מסוימים נשמע כמו נושא 'אפור' או 'משעמם',...
חקירת בגידות
חקירת בגידות
חקירות על בגידה הופכות נפוצות יותר ויותר, ויש לכך סיבה...
דילוג לתוכן