פיתוח אפליקציות באופן עצמאי – האם זה אפשרי?

פיתוח אפליקציות באופן עצמאי – האם זה אפשרי?
צילום 123rf

האם אתם משתמשים באפליקציה ברגע זה על מנת לקרוא את המאמר? אפליקציות לטלפון הנייד ולטאבלטים הפכו להיות אמצעי מרכזי בו אנחנו צורכים מידע, מנווטים, מתקשרים עם חברים ובני משפחה ואפילו מתעוררים בבוקר. האם חשבתם אי פעם שהייתם שמחים להיות "ההורים הגאים" של אפליקציה זו או אחרת או לשפר אפליקציה קיימת על מנת שתוכל לשרת אתכם טוב יותר? תתפלאו לגלות, אך כיום אתם יכולים לפתח כמעט כל אפליקציה בעצמכם לאחר קורס מתאים.

מה לומדים במהלך קורס פיתוח לטלפון נייד?

על מנת להשאיר את חותמכם בגוגל Play או ב"אפל סטור" כל שעליכם לעשות הוא לעבור קורס פיתוח אפליקציות. קורס זה יפתח בפניכם צוהר לעולם המרתק של קוד המסוגל לתקשר עם המאפיינים הפיזיים של המכשיר הנייד – כמו המצלמה, המיקרופון או הרמקול, תוכלו ליצור אנימציות ולבנות דף אחר דף באפליקציה על מנת ליצור חוויית משתמש שאין שנייה לה. באמצעות שפות פיתוח כמו JAVA, Objective-C ושפות נוספות תוכלו לפתח אפליקציות Native המותקנות על המכשיר ובאמצעות שפות נוספות תוכלו לפתח אפליקציות שמרביתן משתמשות ברשת האינטרנט.

איך בודקים את האפליקציה שלי?

כיום, אתם יכולים להתקין את האפליקציה על הטלפון עצמו, עוד בשלב הפיתוח או להשתמש בסימולטורים של מכשירי טלפונים שונים, בעלי גדלי מסך משתנים ועם מערכות הפעלה מגוונות ולגלות כיצד האפליקציה שלכם נראית ועובדת על כל אחד מהם. במהלך הקורס תכירו את הדרך הנכונה לתכנן את האפליקציה כך שתתאים לכל מסך ותעניק חוויית משתמש זהה למשתמשים במסכים גדולים כמו של מכשיר ה Note  או במסכים קטנים יותר של מסכי סמסונג זעירים.

הפוטנציאל העצום בהקמת חברה

אפליקציות רבות הפכו את מקימיהם למיליונרים. זאת באמצעות אקזיט שבצעו החברות או באמצעות מודלים נוספים של פרסום, מכירת האפליקציה וביצוע רישום למשתמשים בתשלום. זוכרים את ההיסטריה שהייתה סביב משחקים כמו "אנגרי בירד" או משחקי לוח שונים שגרסתם לסלולר נמכרה בדולר בלבד? היום מכירת אפליקציה בחנות המקוונת של גוגל ואפל יכולה להיות אמצעי לקבלת הכנסה פאסיבית – אפילו בזמן שאתם ישנים. יתכן והמשחק שתפתחו כבר במהלך הקורס יהיה הבסיס לאפליקציה הוויראלית הבאה.

עובדים כשכירים בתחום

לצד היזמים המפתחים אפליקציות עבור עצמם, לא מעט מפתחים שעברו קורס פיתוח אפליקציות עובדים כשכירים בחברות הייטק ומשרדי פרסום ומגשימים מדי יום חזונות של לקוחות מלאי השראה. לתחום יש ביקוש גבוה, במיוחד לאור העובדה כי הרגלי הגלישה שלנו השתנו וכיום רבים מבצעים את הרכישות, את התקשורת החברתית ואפילו את קריאת הספרים וההאזנה למוזיקה באמצעות המכשיר הנייד. אנו מתעוררים לידו בבוקר ופעמים רבות גם מחזיקים אותו לצדנו לאורך היום כולו כאשר הוא נמצא לא רחוק מאתנו גם בשעות הלילה. מעסיקים רבים מחפשים בוגרי קורסים טריים וממשיכים לפתח את כישורי פיתוח האפליקציות שלהם על מנת שיהפכו לדור הבא של מפתחי האפליקציות לאינטרנט.

גם למעצבים ואומנים

יש המגיעים לתחום אפליקציות הניידים דווקא מהצד האומנותי יותר. אתם רואים לנגד עיניכם את האפליקציה שתאפשר לכם לצייר, לנגן טוב יותר או לעצב דירה במספר קליקים. מדוע לבקש מחברה אחרת שתפתח עבורכם את האפליקציה? למדו בעצמכם כיצד מבצעים את הפעולות השונות וכך תוכלו ליצור את הפתרון המתאים לצרכים שלכם בצורה אופטימלית. כפי שאתם מעוניינים לשפר את העולם, אפליקציה אחת בכל פעם, כך גם אחרים ישמחו לגלות כי הם מסוגלים ליצור באמצעות המוצר שלכם. אם יש לכם ידע בעיצוב גרפי דיגיטלי תוכלו לשלב אותו בעיצוב האפליקציה וליצור פתרון נייד עם UI מרשים.

לסיכום, קורס יפתח בפניכם צוהר לעולם מרתק של מידע הנמצא בקצות האצבעות. הקורס מעניק את כל הכלים לפתח אפליקציה חדשה מאפס, או להשתמש בפתרונות קיימים שנכתבו מראש ולשלב אותם זה בזה על מנת ליצור פתרון חדש (מאש-אפ). תוכלו לעבוד במקצוע נחשק כשכירים וליצור אפליקציות למכשירי אייפון ואנדרואיד או ליצור אפליקציות WEB אינטרנטיות עם התאמה לכל אחת מהפלטפורמות הניידות. סטארטאפים רבים נבנו סביב רעיון של אפליקציה שכבשה את השוק בתחומה כמו האפליקציה של WAZE בתחום הניווט או "אנגרי בירדס" בתחום המשחקים האלקטרוניים. יתכן והאפליקציות שתפתחו בסיום הקורס יהיו אלה שישנו את העולם בנישה שלהן במהלך השנים הבאות.

מאמרים נוספים
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
פרגולות עץ לגינה
פרגולות לגינה
פרגולות עץ לגינה הן בחירה פופולרית עבור גינות, המספקות תוספת...
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
דילוג לתוכן