פתרונות סליקה בחו"ל: מדריך למתחילים 

פתרונות סליקה בחו"ל: מדריך למתחילים 
קרדיט FREEPIK

אם אתם מעוניינים לפתוח חברה בחו"ל, אין ספק שכיום ישנם לא מעט יעדים פופולאריים בחו"ל עבור הקמת חברה, כך לדוגמא: פתיחת חברה בקפריסין ידועה כדבר שיכול להיות מאוד רווחי כאשר עושים זאת בצורה נכונה ובוחרים את התחום הנכון שבו תעסוק החברה שלכם וכן, הקמת חברות בארצות הברית או ביעדים פופולאריים נוספים בהחלט יכולה להיות רווחית עבור ישראלים שמעוניינים בהקמת חברה בחו"ל או בהרחבת החברה שלהם בישראל גם לפעילות עסקית בחו"ל. כאשר מקימים חברה בחו"ל, אחד הדברים שיש לדאוג להם הם פתרונות סליקה מתאימים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות פתרונות סליקה בחו"ל.

מה צריך לדעת על סליקה בחו"ל?

סליקת כרטיסי אשראי בחו"ל שונה מאוד מתהליך הסליקה בישראל. בעוד שבישראל יש צורך בהתקשרות טכנולוגית עם מפיץ שבא ובנפרד בחיתום מסחרי מול חברת כרטיסי אשראי, הרי שבחוץ לארץ מקובל שבסליקת כרטיסי אשראי הפתרון הטכנולוגי והחיתום הכספי מבוצעים אצל ספק אחד. כיום ניתן למצוא חברות ישראליות המציעות ממשק טכנולוגי וחיתום מסחרי הרלוונטיים עבור סליקת כרטיס אשראי בחו"ל תחת תהליך אחת ובכתובת אחת וחשוב מאוד לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום.

השלבים המרכזיים בתהליך סליקת כרטיס אשראי בחו"ל הם: אפיון פתרון לרבות אמצעי תשלום רלוונטיים וכן אמצעי אבטחה רצויים, חיתום, אינטגרציה ופתרון טכנולוגי, סגירת הסכמים מסחריים והשקה בייצור. לא מעט חברות ישראליות מעוניינות בשלב כזה או אחר בפתרון סליקה בינלאומי וכן, לא מעט אנשים מעוניינים להקים באופן פיזי עסק בחו"ל ועל כן זקוקים לפתרון סליקה מתאים. בין אם מדובר על עסקים קטנים ובין אם מדובר על עסקים גדולים, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כי פתרונות סליקה בארה"ב דורשת שותף אמין ומקצועי.

כיצד בוחרים חברה נכונה עבור התאמת פתרונות סליקה בחו"ל?

כאמור, כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות פתרונות סליקה בחו"ל לכל אדם שמעוניין להקים עסק בחו"ל וכן לחברות ישראליות המעוניינות להרחיב את קהל הלקוחות שלהם גם לקהל מחו"ל. כדאי לבחור בחברה ישראלית אשר משתפת פעולה עם חברה בחו"ל המספקת פתרונות סליקה בינלאומיים. החברה בחו"ל צריכה להיות רשומה כמוסד פיננסי מוכר בחו"ל.

כדאי לוודא שהחברה מציעה בתחום פתרונות סליקה לסלוק תחת תשתית אחת הן בארץ והן בחו"ל וכן שהיא מציעה לכם גישה לאמצעי מניעת הונאות מתקדם ומשוכלל. כמובן שחשוב מאוד לבדוק מראש שמדובר על ממשק משתמש מושכל וידידותי אשר יהיה נוח וקל להשתמש בו.

המטרה היא בעצם לאפשר סליקה בחו"ל עם מגוון רחב של אמצעי תשלום, להעניק פתרון לכל כרטיסי האשראי בחו"ל, שרמת אבטחת המידע תהיה גבוהה מאוד ושגורם אחד יספק את כל שירותי האינטגרציה. בכדי שתהליך הסליקה יתבצע בצורה קלה ונוחה ובכדי שתוכלו להציע ללקוחות שלכם אפשרויות סליקה נוחות ומתקדמות, אין ספק שעליכם לבחון את פתרונות הסליקה השונים המוצעים כיום בקרב חברות שונות ולבחור את החברה אשר מתאימה לסוג העסק שלכם את הפתרון המתאים והמדויק ביותר בתחום הסליקה בחו"ל.

מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
נצמדים לזכרונות: Epson EcoTank L8160 מספקת תמונות A4 ב-6 צבעים בעלויות הדפסה אולטרה נמוכות
המדפסת, המיועדת לשוחרי האמנות הביתיים ולמי שחשוב לשמר את הזכרונות...
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ קבעו כי רשת מלונות ליאונרדו מבית פתאל היא אחת מבין שתי הרשתות האיכותיות והמועדפות עליהם בנסיעות עסקיות בגרמניה ובכל אירופה
קוראי המגזין היוקרתי ״Business Traveller״ בשפה הגרמנית המיועדת לנוסעים עסקיים,...
דילוג לתוכן