קואצ'ינג – נוסחת הפלא שתעזור לכם להגשים את עצמכם

קואצ'ינג – נוסחת הפלא שתעזור לכם להגשים את עצמכם
קרדיט https://kivunim19.co.il/

אז, מאמן או מורה? כִּמעַט שניהם. מאמן לאימונים אישיים הוא אדם שעוזר ללקוח שלו להשיג את מטרותיו. כל העניין באימון הוא שאדם ישתמש בדיוק בכישורים שהוא פיתח בצורה הטובה ביותר, כלומר לעשות את מה שהוא יותר טוב ומוצלח בו. מיומנויות אלו ייפתחו ויראו את עצמן במהלך האימון. אימון אישי לחיים הוא תהליך בו מסייעים לאדם להשיג מטרה מסוימת שהציב לעצמו. בפועל, מדובר בפרק זמן בו מסייעים ללקוח למצוא תשובות לשאלות בתוכו, וכן לחשוף את כישוריו ויכולותיו. בסופו של דבר, הלקוח מגיע כדי להשיג את מטרות חייו או מטרות מקצועיות. אין ספק שמאמנים אישיים מוכשרים ביותר הם בוגרי בית ספר להכשרת מאמנים 'כיוונים', אשר מלווה אנשים לדרך הצלחה, ומאפשר לכם לבחור מבין מגוון סדנאות העצמה ופיתוח מודעות.

אימון לזוגיות- במה זה שונה לטיפול פסיכולוגי?

יחסי משפחה ממשיכים להיות אחד מסדר העדיפויות המרכזי בחיינו. מהסיבה הזו, אימון לזוגיות בריאה צובר פופולריות גוברת ברחבי העולם, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים ללמוד כיצד לנהל משא ומתן אחד עם השני, להקשיב לבן הזוג שלהם, להיות בעמדת אימון ביחס לבן הזוג, לצמוח ולשנות בנוכחות אחד של השני ויחד עם זאת לשמור על מערכת יחסים יציבה. בנושא זה, וגם בנושאים אחרים הנוגעים לחיינו, גם מאמנים וגם פסיכולוגים שואפים לאותה מטרה – לעזור ללקוח להגיע להרמוניה בחיים. אבל הם פועלים בדרכים שונות. אם פסיכולוג הוא למעשה רופא המעניק סיוע פסיכולוגי לאדם, תוך התמקדות בעברו ומציאת הגורמים למצב הנוכחי, אז המאמן עוזר להשיג מטרה מקצועית ספציפית, תוך התרכזות בהווה ובעתיד של הלקוח.

אימון אישי ועסקי- חלק מתהליך השגת מטרות

אימון עסקי משמש לשיפור איכות החברה או המיזם. נוצרת אווירה יצירתית בצוות, התורמת לתשואה טובה יותר של העובדים. מאמנים מתבוננים ועוזרים לצוות להשיג מטרות אישיות ומקצועיות שהופכות למודעות יותר. מאמן עסקי מניע את כל הצוות. וזה לא מניע חומרי, אלא, אפשר לומר, מניע רוחני. כל אדם לאחר ההכשרה מתחיל לעבוד הרבה יותר ביעילות ממה שעבד קודם לכן. בתהליך אימון אישי ועסקי שכזה מתפתחות תכונות מקצועיות כמו מיומנויות תקשורת, יכולת פתרון קונפליקטים ואחרות. צורת אימון חדשה בתחום זה היא אימון פיננסי, המסייע בהסרת חסמים המונעים השגת יעדים פיננסיים. אז אם אתם מרגישים כי היעד שלכם הוא לעזור לאנשים להגשים את עצמם, או שלהפך אתם אלו הזקוקים להכוונה בחיים, בית ספר להכשרת מאמנים 'כיוונים', שהוקם על ידי מגי- מאמנת וותיקה ומקצועית, הוא המקום המתאים עבורכם להמציא את עצמכם מחדש.

מאמרים נוספים
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
"ככלות כוחי אל תעזבני..." לרגל יום הקשיש הבינלאומי עמותת שניר יוזמת פעילות ייחודית למען הקשישים בישראל. תגייס כספים לצורך ביצוע טיפולי שיניים עבור הקשישים הזקוקים לטיפולים אלו בדחיפות
לרגל יום הקשיש הבינלאומי שנקבע על ידי ארגון האומות המאוחדות,...
מי אשם במילוי הצהרת בריאות בנייד?
איש המכירות לא רשם בעיה לבבית מולדת וחברת הביטוח מסרבת...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בכתבה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי...
המחנך והסופר עמנואל בן סבו הצטרף לצוות השופטים בתחרות הכתיבה הארצית לילדים ה־19 ע"ש ריקה ברקוביץ'
השנה התקבלו לתחרות הילדים 12,974 שירים וסיפורים מכל רחבי הארץ. הסופר...
לרגל חג הפסח: כל מה שחשוב לדעת על שפרה ופועה, המיילדות העבריות
חברות ארגון המיילדות בישראל, המייצג את 1,400 המיילדות בבתי החולים...
מה אפשר ללמוד מהדם שלנו?
הדם הוא מרכיב חשוב מאוד בגוף האדם. בין השאר הוא...
הוצאת היתר בניה
כל היתרונות והחסרונות של סוגי מרפסות שונות
מרפסת שמש מקורה - בעד או נגד? הליך בניית המרפסת כרוך בחיפוש...
שובו של המרטיני: תחרות הקוקטיילים העולמית של וודקה elit-elit Martini Masters חוזרת עם טוויסט בר קיימא
וודקה elit (מבית סטולי), מותג וודקה הפרימיום המשווק בישראל על...
מה עשו נוכלים לפני ימי הטינדר והרשתות? - נוצץ ומסוכן בברודווי
נוכלים מקסימים ב"קברט" וב"שיקגו" –מופע דעת, מוזיקה ותיאטרון כתב, מספר ושר: אייל...
דילוג לתוכן