קמפיין חברתי חדש להעלאת המודעות לבריונות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים

קמפיין חברתי חדש להעלאת המודעות לבריונות ברשת,  חרדה ודיכאון בקרב צעירים
קמפיין חברתי מייבלין ניו יורק . קרדיט: יח"צ

במסגרת האג’נדה החברתית הגלובלית של מייבלין ניו-יורק, המותג יוצא בשיתוף הפעולה בישראל עם עמותת ער"ן, ויעלו קמפיין: "אתן.ם לא לבד" המעורר שיח על בריונות ברשת, חרדה ודיכאון
בקרב צעירים.  בשנה האחרונה בלבד התקבלו למעלה מ-25,000 פניות מצעירים בער"ן עם תחושות חרדה ודיכאון.

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק יוצא בישראל בקמפיין חברתי בשיתוף עמותת ער"ן – עזרה ראשונה נפשית, במטרה להעלות את המודעות לתופעות של אלימות ברשת, חרדה ודיכאון, בקרב צעירים ובני נוער ולעודד שיח פתוח על הנושא.

קמפיין חברתי מייבלין ניו יורק . קרדיט: יח"צ

הפעילות משתלבת כחלק מהאג’נדה החברתית הגלובלית של המותג מייבלין ניו יורק BRAVE TOGETHER ('אמיצים ביחד'), הפועלת למען הגדלת המודעות למצבי דיכאון וחרדה בקרב צעירים לצד העצמה אישית.

במסגרת הפעילות יעלה קמפיין רחב תחת הכותרת: "אתן.ם לא לבד" בהובלת הזמרת ויוצרת התוכן, שמלווה את המותג בישראל, פרידה עוזיאל, שיעסוק בתופעות שרבים ורבות מבני הנוער מתמודדים איתן ביום יום. כחלק מהקמפיין יתנהל מהלך ברשתות החברתיות שיתמקד בתופעת הבריונות ברשת: הטוקבקים וההייט, אחת תופעות השכיחות ביותר איתן מתמודדים הצעירים.  במסגרת זו יודגשו המסרים המרכזיים: לא להישאר לבד מול מצבים מאתגרים, להבין שתחושה של בדידות, חרדה, החרמה או דיכאון הן תופעות נפוצות ויש מי שמקשיב ויכול להעניק תמיכה – ער"ן.

אילן נקש מנכ"ל  חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, מסר על הקמפיין: "כמותג איפור בינלאומי מוביל אנו רואים אחריות אמיתית לעורר שיח על נושאים שמעסיקים צעירים ביום יום. אנו מאמינים שבאמצעות הקמפיין נוכל להעניק לצעירים בישראל תחושת חיבור, עידוד והבנה שהם אף פעם לא לבד ויש מי שמקשיב להם".

קמפיין חברתי מייבלין ניו יורק . קרדיט: יח"צ

ענבל אמסלם, סמנכ"לית שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן, מוסיפה: "בשנים האחרונות אנו רואים במוקדי ער"ן גדילה מתמדת במספר הפניות על רקע בריונות ברשת. שיתוף הפעולה עם 'מייבלין ניו יורק' מהווה צעד נוסף וחשוב במאבק המתמשך אל מול סטיגמות שקשורות בבריאות הנפש תוך הדגשת חשיבות הפנייה לקבלת סיוע נפשי עקב בריונות. בשנה האחרונה בלבד התקבלו למעלה מ-25,000 פניות מצעירים בער"ן עם תחושות חרדה ודיכאון. כמו כן, נתונים עדכניים בישראל מראים כי אחד מכל שלושה ישראלים בסיכון לחוות בדיכאון או בחרדה".

אם אתם/ן חווים קושי נפשי מכל סוג – ניתן לפנות לקו החם האנונימי של ער"ן,

הפועל 24/7 בטלפון 1201 או בוואטסאפ שמספרו: 052-8451201

מאמרים נוספים
גזים אצל תינוקות: כל הסיבות והפתרונות שמרגיעים באמת
מאת: מורן פיצ'ון, מדריכה להתפתחות תינוקות וילדים בעלת מרכז פיצ׳פונים,...
כך תבנו תשתית משפטית יציבה שמחזיקה לאורך זמן
תאגידים הם ישויות משפטיות מורכבות הפועלות במסגרת חוקים ותקנות שמסדירים...
70% ממה שאנחנו קונים, הופך לפסולת בתוך פחות משנה! תעשיית הטקסטיל שהפכה למפגע סביבתי עולמי- המחיר האמיתי של מה שאנחנו קונים וזורקים
חודש נובמבר מוגדר כבר שנים כ"חודש הצרכנות הבינלאומי" "Black Friday",...
לראשונה במיצג בשיקגו נחשף קיר החטופים המלא - כל חטופי ומשוחררי הנובה כולם מסומנים כחוזרים.
מיצג ההנצחה והזיכרון של קהילת הנובה  06:29 נפתח בשיקגו, לאחר...
מקרר נייד למנות דם בתנאי שטח מבצעיים: יוזמה חדשנית של לוחמים וסטודנטים
אליאור אליהו לגזיאל , ישי חזיזה, שגיא אלטרמן ואופק דוד...
מהו ניהול עיזבון ומה כדאי לדעת על זה?
יש אנשים או משפחות שנחשבים לאמידים במיוחד, כאלה שיש ברשותם...
לקראת יום הגבר הבינלאומי (19.11) מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA משיק קולקציית גברים חדשה הכוללת: תחתונים, גופיות, פיג'מות ומחטבים
לקראת יום הגבר הבינלאומי מותג ההלבשה היוקרתי JACK KUBA  משיק...
החורף הזה כולו שוקולד! חום עמוק, נגיעות של קקאו וסגנון שמצליח להיות גם יוקרתי וגם יומיומי, הטרנד הכי חם של החורף כובש את עולם האופנה
המותג Nine West משיק קולקציה מרהיבה של נעליים ותיקים בגוונים...
המותג קאטרפילר חוגג 100!
רשת גלי גאה להשיק בישראל: קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לרגל...
מבצע חורפי ברשת לי קופר: רוכשים ב 500 שח ומשלמים רק 350 שח
רשת האופנה הבריטית לי קופר יוצאת  לרגל השקת קולקציית חורף...
דילוג לתוכן