המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין סוף עונה במסגרתו לראשונה יעניק המותג 40% הנחה על מגוון רחב של קולקציות קיץ 2025, בניהם: קולקציית בגדי הים מחטבים, קולקציית בגדי ים גולד, בגדי חוף, אקססוריז, חזיות, פיג'מות ועוד.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 600,000 ₪ והוא כולל: פרסומות בטלוויזיה בערוצים 12 ו 13, וקמפיין באתרים ובדיגיטל.
לדברי קארין דניאלי מנהלת השיווק ב JACK KUBA: "הקמפיין החדש יתמקד בחשיפת המבצע לבגדי הים המחטבים של JACK KUBA הנחשבים לאהובים והמדוברים ביותר בתחום, בזכות העיצוב העל-זמניים, טכנולוגיה מתקדמת ובדים בלעדיים הרשומים כפטנט, המחטבים את הגוף עד פי שלושה מכל בד אחר, עם חזייה מובנית לתמיכה ועיצוב טבעי של החזה. הקולקציה מוצעת בגזרות מגוונות, כדי שכל אחת תוכל למצוא את הדגם שמחמיא לה באמת. מדובר בבגדי ים שמעצבים לא רק את הגוף, אלא גם את הביטחון."
לצד קולקציית בגדי הים המחטבים, מוצעת גם קולקציית בגדי ים גולד. קולקציה יוקרתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם, ומביאה איתה עיצובים מלאי גלאם. בין הדגמים הבולטים: ביקיני סטרפלס עם קשירות עדינות, בגדי ים שלמים עם קאט-אאוטים, גזרות קולר ומחשופים עמוקים.
JACK KUBA הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה, המונה 37 סניפים ברחבי הארץ. כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.
