קמפיין יוקרה לסוף עונה: המותג היוקרתיJACK KUBA בקמפיין סוף עונה במסגרתו: 40% הנחה על בגדי הים המחטבים, קולקציית בגדי ים גולד, בגדי חוף, אקססוריז, חזיות ופיג'מות הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה הנאמדת בכ – 600,000 ש"ח

קמפיין יוקרה לסוף עונה:   המותג היוקרתיJACK KUBA  בקמפיין סוף עונה במסגרתו:  40% הנחה על בגדי הים המחטבים, קולקציית בגדי ים גולד,  בגדי חוף, אקססוריז, חזיות ופיג'מות  הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה הנאמדת בכ – 600,000 ש"ח
JACK KUBA צילום יחצ חול

המותג היוקרתיJACK KUBA  יוצא השבוע בקמפיין סוף עונה במסגרתו לראשונה יעניק המותג 40% הנחה על מגוון רחב של קולקציות קיץ 2025, בניהם: קולקציית בגדי הים מחטבים,  קולקציית בגדי ים גולד,  בגדי חוף, אקססוריז, חזיות, פיג'מות ועוד.

JACK KUBA צילום יחצ חול

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 600,000 ₪ והוא כולל: פרסומות בטלוויזיה בערוצים 12 ו 13, וקמפיין באתרים ובדיגיטל.

לדברי קארין דניאלי מנהלת השיווק  ב JACK KUBA:  "הקמפיין החדש יתמקד בחשיפת  המבצע לבגדי הים המחטבים של JACK  KUBA  הנחשבים לאהובים והמדוברים ביותר בתחום, בזכות העיצוב העל-זמניים, טכנולוגיה מתקדמת ובדים בלעדיים הרשומים כפטנט, המחטבים את הגוף עד פי שלושה מכל בד אחר, עם חזייה מובנית לתמיכה ועיצוב טבעי של החזה. הקולקציה מוצעת בגזרות מגוונות, כדי שכל אחת תוכל למצוא את הדגם שמחמיא לה באמת. מדובר בבגדי ים שמעצבים לא רק את הגוף, אלא גם את הביטחון."

לצד קולקציית בגדי הים המחטבים, מוצעת גם קולקציית בגדי ים גולד. קולקציה יוקרתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם, ומביאה איתה עיצובים מלאי גלאם. בין הדגמים הבולטים: ביקיני סטרפלס עם קשירות עדינות, בגדי ים שלמים עם קאט-אאוטים, גזרות קולר ומחשופים עמוקים.

JACK KUBA הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה, המונה 37 סניפים ברחבי הארץ.  כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.

JACK KUBA צילום יחצ חול
מאמרים נוספים
נשיא המדינה חנך את מוזיאון "השטעטל האבוד" בשדובה
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, חנך הבוקר, יום שלישי, י"א באב,...
מהקרב להייטק, תוך חודשים ספורים וללא צורך ברקע קודם: תכנית "לוחמים להייטק" פותחת הרשמה למסלולי קיץ 2025
התוכנית שמביאה לוחמים ולוחמות משוחררים להשתלבות במשרות טכנולוגיות בחברות מובילות...
הדור החדש של השייקים כבר כאן... חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף משיקה: שייק פורמולה 1 בטעם חדש: פירות יער
מספק את החומרים המזינים שהגוף זקוק להם בארוחה רכיבים טבעוניים,...
קמפיין יוקרה לסוף עונה: המותג היוקרתיJACK KUBA בקמפיין סוף עונה במסגרתו: 40% הנחה על בגדי הים המחטבים, קולקציית בגדי ים גולד, בגדי חוף, אקססוריז, חזיות ופיג'מות הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה הנאמדת בכ – 600,000 ש"ח
המותג היוקרתיJACK KUBA  יוצא השבוע בקמפיין סוף עונה במסגרתו לראשונה...
החסידה פורשת כנפיים דיגיטליות: השירות הוותיק והמוביל בישראל להורות משותפת משיק אפליקציה בינלאומית פורצת דרך
לאחר חמש שנות פעילות מוצלחות, החסידה- שירות השידוכים להורות משותפת,...
מבצע החזרה לבית הספר של Epson
מדפסות ה-EcoTank הסופר-חסכוניות עם הנחה שתאפשר לסיים לימודים בלי לרוץ...
המותג בלונס מרחיב את קטגוריית מוצרי ה'בייבי' ומשיק לראשונה: רפידות הנקה חד פעמיות רפידות הנקה רכות במיוחד, דקות מאוד, בשני גדלים שונים, לנוחות מקסימלית וספיגה מעולה
המותג בלונס, מרחיב את סגמנט מוצרי הבייבי ומשיק לראשונה: רפידות...
קולקצייתBack to school: רשת 'לי קופר קידס' משיקה קולקציית חזרה לבית הספר ולגן המתאפיינת בנוחות, איכות ובמחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס
מותג האופנה Lee Cooper Kids  משיק קולקציית Back to school...
ניין ווסט מציגה את הטרנד החם לקיץ 2025: מראה הקש הקלוע בקולקציה אופנתית וכובשת של נעליים ותיקים
מותג האופנה הבינלאומי NINE WEST מביא הקיץ את חופשת החלומות...
מדעי המוח מוכיחים: כך משפיע הריח על הגוף ועל מצב הרוח
ריח הוא לא רק ניחוח נעים , הוא שער ישיר...
דילוג לתוכן