רעיונות מומלצים לבילוי רומנטי בתל אביב

רעיונות מומלצים לבילוי רומנטי בתל אביב

"ים כחול, עיר בחול, תל אביב" כתב פעם מישהו (יהודה אופן, זה מי שכתב את השיר, אריס סאן שר אותו), ואנחנו איתו – זו היא בירת הבילויים של ישראל. אז סביר להניח שנמצא בה מקום לבילוי זוגי רומנטי. הכנו עבורכם רשימה של רעיונות לבילוי זוגי בתל אביב, חלקם פחות שיגרתיים.

פארק הירקון

קחו לעצמכם כמה שעות של חופש ממירוץ החיים ולכו לאיבוד בפארק הירקון. הפארק העצום, המשתרע לאורכו של נחל הירקון, ולמעשה חולק את שטחן של תל אביב ורמת גן, מציע למבקריו המון מקומות קסומים, הגן הטרופי, גן הקקטוסים, האגם המלאכותי והאי הנסתר – כולם מקומות נפלאים לבילוי זוגי רומנטי, או אפילו לפיקניק בחיק הטבע. אם תרצו לטייל תוכלו לעשות זאת על שבילי האופניים היעודיים, או אפילו על הגונדולה שבאגם המלאכותי.

מלון בוטיק

תופעת מלונות הבוטיק התחילה לתפוס תאוצה בעיקר בערים הגדולות כמו תל אביב ומציעה חוויה רומנטית קצת שונה. מדובר בדרך כלל במלונות קטנים יותר עם יחס אישי ומפנק והם אינם מיועדים למשפחות. מלונות בוטיק לרוב ממוקמים באזורים מבודדים עם נוף פראי שמוסיף נופך מיוחד לאווירה הרומנטית או לחלופין באזורי תיירות מרכזיים הסמוכים לאזורי בילוי ואטרקציות.

יפו העתיקה – נמל יפו

צאו לסיבוב בשוק הפשפשים של יפו העתיקה, גלו את המקומות הכי מגניבים לאכול בהם, או שבו לארוחה אומנטית מול הים בנמל יפו, האפשרויות רבות מלתאר. תוכלו לקחת טיול סאגווי לאורך הנמל, לצפות בנוף המהמם של יפו העתיקה משתלב בנוף של קו הרקיע התל-אביבי המודרני, שילוב שקיים במעט מאד מקומות אחרים בישראל, ליהנות מגלידה איכותית, בעבודת יד, או לצאת להפלגה בת חצי שעה לחופי הים התיכון. סך הכל – מקום נהדר להעביר בו כמה שעות של חופש מהאווירה האורבנית הלחוצה של תל אביב.

רחוב דיזינגוף – דיזינגוף סנטר

אחד מרחובות הקניות והבילויים המרכזיים בישראל, וללא ספק מרכז הקניות המופלא ביותר בישראל – דיזינגוף סנטר הוא פלא ארכיטקטוני (יש שאומרים שאנשים עדיין מחפשים את דרכם החוצה ממנו עד עצם היום הזה), עם המון פינת מגניבות וחנויות נושא מדליקות, כל אחד ימצא שם משהו מעניין לעשת ומזכרת מעניינת לקחת הביתה. אם יתקוף אתכם הרעב – הסנטר מלא במסעדות נפלאות ובמזללות איכותיות. צאו למסע מחקר ברחבי הסנטר, נסו לצאת משם עוד באותו השבוע.

עזריאלי – מסעדת 2C

אחת המסעדות החוויתיות ביותר בישראל, מסעדת טוסי (2C) היא שילוב מושלם בין מסעדת שף ומסעדת קונספט. המסעדה, הממוקמת בקומה ה-49 של המגדל העגול בעזריאלי, היא שילוב מדהים בין שני עולמות שבד"כ אינם משתלבים היטב – אוכל טוב (וכשר) ונוף מהמם של קו הרקיע של תל אביב. המסעדה מציעה תפריט לארוחמה זוגית רומנטית, מתוך ידיעה ברורה כי האווירה והנוף הופכים את הרומנטיקה לנקות החוזקה שלה.

מאמרים נוספים
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
אישור עבודה לפלסטינים
מדוע דגריזר כה חשוב לתעשייה?
אין ספק שחלק ממה שיכול להבטיח שמפעל כלשהו יעבוד בצורה...
דילוג לתוכן