שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"

שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
קרדיט: ניצן זוהר

השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק הייטק צפון ועם הנהלת פארק הייטק צפון, במטרה להתרשם מהעשייה הטכנולוגית ושיתופי הפעולה עם החברות המובילות בגרמניה.

חברת קארל צייס סמס בע"מ אירחה את שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, אשר נחשף לעשייה הטכנולוגית בZEISS (צייס) הממוקמת בפארק הייטק צפון.
שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, אמר בביקורו: "מבחינה כלכלית, לגרמניה ולישראל יש חוזקות שמשלימות זו את זו. לגרמניה, מצד אחד, ישנה תעשייה מפותחת מאוד והיא מנוסה בקנה מידה ובתהליכים. ומצד שני, סצנת ההייטק המוערכת של ישראל, שהיא הכוח המניע של הכלכלה החדשנית שלה. תענוג גדול לראות כיצד אלה מתאחדים במרכז המחקר והפיתוח החדשני של קארל צייס בישראל".
במהלך הביקור נפגש השגריר עם הנהלת ZEISS, מהם שמע סקירה על טכנולוגיית החברה, כאשר במוקד הביקור, עומדת בחינת השקעות עתידיות נוספות של חברת ZEISS בישראל וחיזוק תעשיית ההייטק בצפון. בהמשך שמע השגריר סקירה מקיפה מפי מנכ"ל הפארק רם לוינסון, אודות החברות המקומיות והבינלאומיות הפועלות במקום, והפעילות הענפה המתקיימת בפארק.
בשנים האחרונות, אזור הצפון הפך יעד מבוקש לחברות הייטק, סטארטאפים, חממות ולמוסדות אקדמיים אשר גילו את הפוטנציאל הטמון בהון האנושי המקומי ובאקוסיסטם המתפתח והולך. חברות רבות בוחרות להקים משרדים, שלוחות ומרכזי מחקר ופיתוח בצפון, כשהן נהנות אף מהטבות המס ומקרנות עידוד של המדינה.
מנכ"ל הפארק, רם לוינסון, מסר: "אנו מודים לשגריר הגרמני על ביקור חם ואוהד, במיוחד בימים אלו, בפארק הייטק צפון שמהווה אבן שואבת לחברות מקומיות ורב-לאומיות המובילות את המשימה החשובה של קיום תעשייה טכנולוגית בצפון ישראל. אין ספק, כי בסיוע ידידים קרובים כמו השגריר, נצליח להעמיק שורשים ולהרחיב את פעילותנו בצפון, דבר שיאפשר להעסיק מאות עובדים ועובדות נוספים בגליל. כיום עובדים בפארק הייטק צפון 500 מהנדסים ומפתחים ב-28 חברות, ובעתיד אנו מקווים כי יעבדו בו מעל 5,000. חזון הפארק מסייע בשינוי משמעותי של פני התעסוקה בצפון ושגשוגו הכלכלי של האזור כולו".
מנכ"ל חברת ZEISS, דניאל הראל, מסר: "היה לנו את הכבוד לארח את השגריר שטפן זייברט ואת ראש אגף הכלכלה, סופיה דונקראק ולהראות להם את הפעילות המשמעותית של חברת צייס בישראל. אנו מודים על הרצון של השגרירות לסייע ולתמוך בהתרחבות העשייה הטכנולוגית וההתפתחות העסקית. בתקווה להמשך קשר רציף וביקור נוסף בעתיד".

קרדיט: ניצן זוהר
מאמרים נוספים
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שיפור תנאי שכר, מודל העסקה חדשני ועידוד קליטת עובדים חדשים: משרד הביטחון, צה״ל, משרד האוצר וההסתדרות חתמו על הסכם העסקה חדש לאזרחים עובדי צה״ל
על ההסכם חתמו היום (ג') במשותף שר הביטחון, יואב גלנט,...
כנס החירום של ענף השיפוצים: מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו: "אפעל לקדם פיילוט להכנסת עובדים פלסטינים לאחר בידוק קפדני"
אתמול (א'), התאחדות קבלני השיפוצים ערכה "כנס חירום להצלת ענף...
"הנשכחות שאי אפשר לשכוח" מכון משואה - עצרת ממלכתית לפתיחת אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה
עצרת הזיכרון הממלכתית לשואה ולגבורה שתיערך באמפיתיאטרון של מכון משואה,...
שגריר גרמניה בישראל מבקר את צייס ואת פארק הייטק צפון במסגרת "יום הייטק"
השגריר נפגש עם בכירי הנהלת חברת ZEISS הגרמנית, היושבת בפארק...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
דילוג לתוכן