שובו של המרטיני: תחרות הקוקטיילים העולמית של וודקה elit-elit Martini Masters חוזרת עם טוויסט בר קיימא

שובו של המרטיני: תחרות הקוקטיילים העולמית של וודקה elit-elit Martini Masters חוזרת עם טוויסט בר קיימא
צילום: הכרם

וודקה elit (מבית סטולי), מותג וודקה הפרימיום המשווק בישראל על ידי חברה הכרם, הכריזה על השקת תחרות הקוקטיילים העולמית של המותג  elitelit Martini Masters. התחרות, שנודעה בעבר כ"ART OF MARTINI", חוזרת ומבטיחה תחרות מאתגרת עוד יותר ומציעה פרס של פעם בחיים ש"כסף לא יכול לקנות".

בתור הוודקה הטובה בעולם, זוכת 10 פעמים בפרס פלטינה, elit תבחר את הברמנים הטובים ביותר בתעשייה מ-13 מדינות (אנגליה, צרפת, אוסטריה, ספרד, איטליה, יוון, ישראל, דרום אפריקה, אוסטרליה, טורקיה, הרפובליקה הדומיניקנית, איחוד האמירויות הערביות ומקסיקו) במטרה להחיות את קוקטייל המרטיני המושלם ולחשוף את עתידו של הקוקטייל הקלאסי.

הצרכנים של היום מודעים יותר ויותר להשפעה הסביבתית של המותגים שהם בוחרים, ו elit גאה להוביל את אג'נדת הקיימות בקרב מותגי משקאות חריפים יוקרתיים על ידי מתן השראה לברמנים לחשוב מחדש על המרטיני בצורה מודעת לסביבה.  לכן elit וודקה ממליצה לכל מתמודד להציג את חמשת ה-T's של מרטיני מושלם ובר קיימא: Trend, Technique, Taste, Temperature  ו-Tall Tale.

לגמר המקומי יעלו עשרת המתמודדים הטובים ביותר, שיבחרו ע"י פאנל שופטים. המתמודד שיזכה בגמר המקומי יתחרה בגמר העולמי ביוון בתערוכת הברים באתונה בין ה7-8 בנובמבר הקרוב.

אתגר הקיימות של המהדורה השנה עולה בקנה אחד עם מסירותה של elit לתמיכה בקיימות, גיוון והכללה – והדבר בא לידי ביטוי נוסף בשותפות של המותג עם קבוצת הפורמולה E – ROKiT Venturi Racing. פורמולה E הוא סבב מרוצי מכוניות חד-מושביות בו נעשה שימוש במכוניות חשמליות.

המנצח יהפוך ל elit מרטיני מאסטר העולמי ויבקר בשלושה אירועי פורמולה E במהלך עונת המרוצים 2023, ויקבל את ההזדמנות להציג את המשקה המנצח שלו באירועים של elit במהלך סופי השבוע של המרוצים.   פורמולה E שואפת להאיץ את השינוי לעבר עתיד חשמלי, מרוץ אחד ועיר אחת בכל פעם. באמצעות הספורט, הם שולחים מסר רב עוצמה ומשמעותי כדי לעזור לשנות תפיסות, כאשר elit מתואמת באופן מלא עם הפצת הבשורה מהמסלול.

דמיאן מקיני, מנכ"ל סטולי גרופ הגיב: "המרטיני הוא קוקטייל אייקוני ולהמציא אותו מחדש זו משימה לא פשוטה. כדי להפוך את זה למאתגר עוד יותר, אנחנו מותחים את הגבולות של הכנת קוקטיילים, ומבקשים מברמנים להפגין את הידע, המיומנות והביצועים שלהם ולפתח את המשקה הקלאסי הזה עם טוויסט בר קיימא".

אודות elit וודקה

elit ™ וודקה היא אחת מהמשקאות הלבנים בעלי הדירוג הגבוה ביותר בעולם, זכתה ב-10 פרסי פלטינה והוכתרה כוודקה הטובה ביותר של השנה ב-10 הזדמנויות על ידי מכון טעימות המשקאות, שיקגו, ארה"ב. בישראל חברת הכרם היא המשווקת הרשמית של מותגי הוודקה של קבוצת סטולי.

צילום: הכרם
מאמרים נוספים
קהילת הנובה מביעה תמיכה וזיכרון לנרצחים בפיגוע הטרור במוסקבה
בוקר טוב! חברי וחברות קהילת הנובה הקדישו את יום הקהילה השבועי...
החשיבות של בדיקת בית לפני קבלת מפתח
מה אנחנו צריכים לדעת על בדיקת בית לפני קבלת מפתח,...
הנצחת זכר יקירכם בדרך המושלמת
כשאנו נפרדים מאדם קרוב ויקר, אנו רוצים להנציח את זכרו...
הפקת אירוע איכותית לחגיגה משמחת
בר מצווה היא ציון דרך משמעותי בחייו של צעיר, הטקס...
לדרמן WINGMAN: עוזר אישי במחיר נגיש
מותג האולרים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת...
סיוע מלחמתי - עמותת איכות בשיקום פותחת קבוצת תמיכה ברוסית לבני משפחה של ניצולי המסיבות, משפחות מפונים והורי חיילים שחווים קושי נפשי בשל התקופה
הטבח בשבעה באוקטובר הוביל לערעור של קהילות שלמות, ביניהם בני...
עיצוב מטבחים - כל מה שרצית לדעת
כל תבצעו נטרול ריחות לכל חלל בבית
אין ספק שריח זה מסוג אותם הדברים שיכולים להשפיע עלינו...
המלחמה על ההסברה: מדרום אמריקה באהבה
משלחת מנהיגים מאמריקה הלטינית הגיעו לביקור סולידריות ביישובי העוטף הביקור -...
על רקע המלחמה והמצב הביטחוני: הקרן לידידות תציב 123 מיגוניות בתחנות הסעה ביישובי קו העימות
הצבת המיגוניות שתצא לפועל במהלך החודשים הקרובים, תביא לכיסוי של...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
דילוג לתוכן