שיפוץ דירה מודרני

שיפוץ דירה מודרני
שיפוץ דירה מודרני

תחום השיפוצים הוא תחום שמתפתח כל הזמן וצועד קדימה במהירות. שיפוץ דירה שמתבצע היום שונה משיפוץ דירה שנעשה לפני עשר שנים בחומרי הגלם, בשיטות העבודה, ובאפשרויות העומדות בפני המשפצים ובעלי הדירה.

דוגמא אופיינית לשינויים כאלו ניתן למצוא בנושא האריחים. כאשר אנשים שומעים על אריחי קרמיקה, ההקשר הראשון שעולה בעתם הוא כמובן חדר אמבטיה. שימושים נפוצים נוספים שקשורים ברך כלל באריחי קרמיקה הם בשיבות אריחי קרמיקה מצוירים על הקיר באמבטיה או במטבח. כיום, אריחי קרמיקה כבר אינם מוגבלים לשימוש בשיפוץ חדר האמבטיה בלבד. למעשה, כל אריח המשמש בשיפוץ דירה, למשל לריצוף, חיפוי קירות וכדומה, שייך למונח אריחי קרמיקה.

כיום, אריחי קרמיקה הם חומר גלם בסיסי בכל שיפוץ דירה. נדיר לראות שיפוץ דירה שלא נעשה בו שימוש בצורה נרחבת באריחי קרמיקה. מגוון השימושים והאפשרויות הוא רחב, ולמעשה בכל עבדות שיפוצים בחיפה ניתן לשלב את האריחים היפהפיים הללו בחדרים שונים. אריחי קרמיקה כבר יצאו מהתחום המוגבל של שיפוץ חדרי אמבטיה ומטבחים, וכיום שיפוץ דירה ללא אריחי קרמיקה הוא שיפוץ לא אופנתי, ואפשר לומר אפילו – שיפוץ דירה לא מקצועי.

בעולם השיפוצים אריחי הקרמיקה תופסים מקום של כבוד, ושיפוץ דירה הפך לכמעט בלתי אפשרי בלעדיהם. הדגם הישן של אריחי קרמיקה, ששימש לחיפוי קירות חדרי האמבטיה, כבר אינו הדגם היחיד. שוק השיפוצים מלא בגדלים וסגנונות שונים. מאריחים קטנים המשתלבים ויוצרים פסיפס נעים לעין, ועד לאריחי פורצלן גדולים שיכולים לשמש גם לריצוף. אין ספק כי תוכלו לשלב אריחים מסוג כלשהו בשיפוץ דירה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק עם בעל המקצוע המבצע את שיפוץ הדירה, ולברר איתו לגבי האפשרות של שילוב אריחי קרמיקה בשיפוצים.

בזמן האחרון אפשר לראות פופולאריות עולה בשימוש באריחי קרמיקה בשיפוצי דירה. כל מי שמבצע עבודות שיפוצים בקריות, או רק מתכנן שיפוץ כזה, מבקש לשלב אריחי קרמיקה בשיפוצים. העלייה בהתעניינות ובביקוש מוסברת בעיקר בשל השיפור הניכר באיכות ובהיצע הקיים. אריחי קרמיקה כבר אינם עשויים בגודל אחיד, ואינם עשויים רק מאדמת חימר (טרה-קוטה), אלא כיום אריחי קרמיקה, מהסוג שמשמש כמעט בכל שיפוץ דירה, הם למעשה אריחי פורצלן תעשייתיים. כמובן, שתחום השיפוצים יוצא נשכר מהתפתחות טכנולוגית זאת. כיום, ניתן לבצע שיפוץ דירה תוך שימוש באריחי קרמיקה איכותיים, וליהנות מיופים ללא חשש שיישברו או שלא יחזיקו מעמד. שיפוץ דירה כזה, לפיכך, הוא לא רק שיפוץ דירה קל אלא גם מקצועי. ההנאה משיפוץ הדירה שביצעתם היא יומיומית, בכל יום מחדש תגלו כמה שיפוץ הדירה היה נבון ועד כמה ההשקעה באריחי קרמיקה היתה מוצלחת.

חשוב להבהיר כמה דברים בנוגע לשיפוץ דירה באריחי קרמיקה, ועל ההבדל בינם לבין אריחי פורצלן. בסופו של דבר, גם אריחי פורצלן עשויים מחימר, כמו אריחי קרמיקה. פורצלן הוא למעשה סוג שונה של אריחי קרמיקה. בשוק שיפוצי הדירה פורצלן הוא פופולרי ונמכר יותר, בעיקר בגלל שהוא חזק ועמיד. כושר ספיגת המים שלו הוא הנמוך ביותר, ועל כן הוא אידיאלי לשימוש בחיפוי קירות אמבטיה ושירותים, וכן בשיפוץ המטבח.

נושא חשוב שכדאי לבדוק לפני שמחליטים באילו אריחים להשתמש בשיפוץ דירה המתוכנן, הוא סוג הגימור. ניתן להשיג אריחים שעברו גלזורה, תהליך שאמור להגם עליהם משריטות ומשפשופים. כמובן, שלפני קניית אריחים כאלו כדאי לבדוק היטב עם בעל המקצוע העורך אצלכם שיפוץ דירה, אילו אריחים הם המומלצים לשיפוץ דירה המסוים שתיכננתם. כיון שבשוק השיפוצים יש היצע עצום ולפעמים ניתן למצוא חומרי גלם עם איכות פחותה, כדאי לברר היטב לפני תחילת התהליך של שיפוץ דירה, ולא להיתקע באמצע שיפוץ דירה עם חומרי גלם לא מתאימים. התסריט הגרוע מכל, כמובן, הוא לסיים שיפוץ דירה ולגלות שהשיפוץ לא נעשה היטב ויש לחזור ולמעשה לשלם על שיפוץ דירה נוסף. לכן, כבר בשלב התכנונים וההחלטות כדאי להכיר את מגוון החומרים הקיים בשוק השיפוצים ולהחליט כיצד אתם מעוניינים לבצע את שיפוץ הדירה שלכם. שיפוץ דירה כזה כמובן יהיה שיפוץ דירה מושכל, עם חשיבה לטווח רחוק, ותוצאותיו יישמרו לזמן רב. שיפוץ דירה בחיפה מוצלח!

מאמרים נוספים
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
דילוג לתוכן