שלא יבלבלו אתכם: מה באמת גורם לכם להתמכר?

שלא יבלבלו אתכם: מה באמת גורם לכם להתמכר?

אתם בטוחים שלכם זה לא יקרה, ולסמים קשים לא תתקרבו לעולם. הבחירה הזו אמנם מצוינת, אבל אנשים רבים לא מודעים לאופן שבו הם מתמכרים לסמים קלים, לאלכוהול ואפילו למשככי הכאבים או לתרופות המרשם שלהם. במילים אחרות, גם אם אתם נמנעים מהרואין או קוקאין זה לא אומר שאין סכנות אחרות בשטח שצריך להיות מודעים אליהן.

קנאביס – ממכר לא פחות

אנשים רבים מעידים שלא ינסו לעולם קוקאין או הרואין, אבל קנאביס וסמים קלים אחרים לא נתפסים בעיניהם כבעייתיים במיוחד. אלא שבלי לשים לב הם מתמכרים גם לסמים הקלים ביותר, ותוך זמן קצר הם מוצאים את עצמם במרדף אחד הקנאביס. הם מחפשים דרכים יצירתיות להשיג עוד חומר וקשה להם לדמיין את החיים בלעדיו. למעשה, גמילה מסמים קלים היא משימה לא קלה בכלל, ורצוי להיעזר בליווי מקצועי מתאים כדי להתגבר על המכשולים המובילים להתמכרות מלכתחילה. הצוות המסור של מרכז אמיל ישמח לעזור לכם לעשות את זה בניסיון רב, ברגישות ובאופן מקצועי מאוד. 

אלכוהול – משמח לבב אנוש?

זה התחיל מכוס בירה עם החבר'ה, המשיך לוויסקי והיום אתם לא יכולים לעבור יום שלם בלי לחזק את הגוף במנת האלכוהול היומית. עם העלייה בצריכה מגיעים גם הסיפורים וההסברים, שהרי מדובר בהנאה בלבד ויש לכם יכולת לעצור בכל זמן שתבחרו. בפועל גמילה מאלכוהול היא מורכבת יותר, ואת התחושות שממלאות את הגוף תחת השפעת אלכוהול אתם מתקשים לשחזר אחרת. בקיצור, אתם מכורים וזה הזמן להכיר בבעיה ולטפל בה.

הימורים – לא רק משחק

משחקי הימורים יכולים להיות מהנים כשאתם מגיעים לחופשה בלאס וגאס או באחת הערים הגדולות באירופה, אבל מה קורה כשאתם מתכננים את לוח הזמנים שלכם באופן שיאפשר לכם להמר – וכמה שיותר? מה קורה כשהחובות גדלים והמינוס תופח פשוט משום שאתם מעלים את סכום ההימור ובטוחים שתיכף תגיע הזכייה הגדולה? גמילה מהימורים מורכבת לא פחות מאשר גמילה מהרואין או מסמים אחרים, ורצוי לעשות את זה באופן מבוקר ובליווי מקצועי.

מפסיקים לספר סיפורים

אז נכון, יש מי שיכול ליהנות מכוס יין אחת מפעם לפעם או מתנסה בקנאביס אבל לא מתמכר אל הסם הקל. מן הצד השני כדאי להיות מודעים למצב ולזהות כשהקצב עולה וגם הכמויות, הצורך והאובססיה שלכם אל המשקה, הסם או המשחק. גמילה מהתמכרויות יכולה להתבצע באופן יעיל וטוב יותר עם ליווי של אנשי מקצוע מנוסים, ועם התוכנית הטיפולית של מרכז אמיל תקבלו את כל הכלים ואת התמיכה שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון. אתם מוזמנים לצאת לדרך כבר עכשיו וליצור קשר בטלפון 077-9967463.

מאמרים נוספים
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
חגיגה של טעמים ועיצוב: חמישה טיפים לשדרוג שולחן חג הפסח
ארוחת חג הפסח היא הזדמנות נהדרת לא רק להתענג על...
איך לא לפספס תסמינים מדאיגים המעידים על פוסט טראומה?
כולנו חווים סטרס ולחץ במהלך חיי היום יום שלנו, אבל...
אין יותר רומנטי מחוויית שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה
בהפלגות שייט רומנטי עם גל ונעמה יאכטות להשכרה תקבלו יאכטה...
4 טיפים לבטיחות בעת טעינת רכב חשמלי
טעינה של רכב חשמלי היא ממש לא עניין מסובך. כל...
דילוג לתוכן