4 טעויות נפוצות בעיצוב כרטיס ביקור

4 טעויות נפוצות בעיצוב כרטיס ביקור
מאתר Shutterstock

אין דבר קל יותר מלהדפיס כרטיס ביקור לא אטרקטיבי באיכות ירודה. הדפסה של כרטיס איכותי, מזמין ומוצלח, זה כבר עניין מאתגר הרבה יותר. כך תעשו זאת נכון! 

למרות שקרנו של הדפוס ירדה בעשורים האחרונים, בכל זאת ישנם מספר מוצרי דפוס שאין ולא יהיה להם תחליף. כרטיסי ביקור למשל, הם בין המוצרים שכל בעל עסק או בעל מקצוע, פשוט חייב להחזיק וזה לא משנה אם מדובר בחשמלאי, אינסטלטור או מדביר. עדות לפופולאריות הגבוהה של כרטיסי הביקור, ניתן למצוא בעובדה שכל בתי הדפוס בישראל מציעים שירותי הדפסת כרטיסים. בין אם מדובר על בתי דפוס בבאר שבע, בתי דפוס בתל אביב או בתי דפוס בטבריה, לא ניתן למצוא כיום בית דפוס שלא מציע שירותי עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור. במאמר שלפניכם תמצאו ארבע טעויות נפוצות שמומלץ להימנע מהן כשמעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור איכותיים.  

טעות מס' 1 – נייר זול ולא איכותי

הסיבה בגינה בעלי עסקים ועצמאים רבים נוהגים להדפיס כרטיסי ביקור על נייר זול, נובעת מהמחיר הנמוך שלו. זה אמנם נכון שניתן לחסך לא מעט כסף כשבוחרים להדפיס על נייר באיכות נמוכה, אך כמו תמיד הרצון לחסוך בטווח הקצר, עלול לעלות ביוקר בטווח הרחוק. כרטיס ביקור באיכות ירודה אומר לא מעט על העסק שלכם (ועליכם כמובן) ומייצר רושם ראשוני לא מוצלח במיוחד. לכן הקפידו תמיד לבחור בקפידה את סוג הנייר ואל תתפשרו על הנייר הזול ביותר. 

טעות מס' 2 – היעדר קשר בין הכרטיס לעסק 

אחת הדרכים הטובות ביותר לבדל את עצמכם מהמתחרים, היא להשקיע בכרטיס ביקור מקורי, שמתכתב עם המהות של המוצר או השירות שאתם מציעים. אם לדוגמה אתם עוסקים בגישור גירושין, באפשרותכם לעצב כרטיס המגיע עם קו מרכזי המאפשר לחצות את הכרטיס לשני חלקים שווים, כשהפרטים שלכם מופיעים בכל אחד מהצדדים. לעומת זאת אם אתם רופאי עיניים, אתם יכולים להדפיס כרטיס שמאפשר לאוחז בו לבחון את איכות הראייה שלו. 

ככול שהכרטיס יהיה יותר פרקטי, משעשע, מדליק ומקורי יותר, כך הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ישמור אותו ויפנה אליכם בקרוב, יהיה גבוה יותר בהתאם. בכל רחבי הארץ ישנם בתי דפוס שמציעים שירותי הדפסה של כרטיסי ביקור מיוחדים, לרבות בתי דפוס באר שבע, טבריה ואפילו כרמיאל ותמיד שווה להתעניין בנושא לפני ההדפסה.

טעות מס' 3 – מעט מדי פרטים

זה נחמד להיות מסתוריים מדי פעם. אבל הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שהלקוחות שלכם יצטרכו לעבוד קשה מדי כדי לאתר אתכם. אז במקום "לצאת מגניבים" ולהסתפק בלוגו המקורי והמהמם שלכם, פנקו את הלקוחות שלכם בכל פרטי ההתקשרות, בדגש על כתובת המייל שלכם. מעבר לכך, מומלץ תמיד להדפיס על כרטיס הביקור ברקוד לסריקה, שיקל על הלקוחות להגיע לאתר הבית שלכם. 

טעות מס' 4 – הדפסה על צד אחד בלבד 

הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי יעשה בשנייה שיסיים לעבור על הצד הקדמי של כרטיס הביקור, זה לסובב את הכרטיס לצד השני. במקום לאכזב אותו עם צד ריק, פנקו אותו עם מידע מעניין או עיצוב מרהיב. אם יש לכם מסעדה לדוגמה, אתם יכולים להדפיס על הצד האחורי של הכרטיס מתכון מומלץ. כמו כן אם אתם פונים גם לקהל בינלאומי, באפשרותכם פשוט להדפיס בצד האחורי באנגלית או בכל שפה אחרת, את כל הפרטים שכתובים בעברית בצד הקדמי של הכרטיס. בהצלחה!  

מאמרים נוספים
קיץ בריא ובטוח: כך תיהנו מהים והבריכה בלי לסכן את הבריאות
עם פתיחת עונת הרחצה, החופים והבריכות מתמלאים באנשים המחפשים מפלט...
כיסא בוסטר
הקדמה על כיסא בוסטר בחירת כיסא בוסטר מהווה שלב קריטי במעבר...
21 במאי - ״היום העולמי לגיוון תרבותי״ Epson: גיוון כוח אדם שמוגבל למדדים משרדיים מסתכן בהתעלמות מאי-שוויון חברתי רחב יותר. ״חייבים להסתכל החוצה מעבר לקירות המשרד״
הכלה אמיתית, אומר מנכל Epson ישראל, משמעה להפנות את המבט...
מערכת לתיאום פגישות
אין זה פשוט לקבוע ולתאם פגישות עם לקוחות, מתעניינים, בעלי...
פתרונות מתקדמים לשיקום מבנים מסוכנים
שיקום מבנים מסוכנים הוא אחד התחומים המרכזיים והחשובים ביותר בתהליכי...
שיווק מותגי קוסמטיקה
שיווק מוצרים לקוסמטיקאיות
הבנת הצרכים של קוסמטיקאיות בתהליך שיווק מוצרים לקוסמטיקאיות, חשוב להבין את...
עורך דין מקרקעין
עסקת מקרקעין טובה מתחילה בעורך דין שמבין אותך
ליווי משפטי מקצועי על ידי עורך דין לענייני מקרקעין התחום של...
מופע שף
מופעי בישול – חוויית אירוח שמרגישה אחרת עם עופר שף
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב תוכן חי ומקורי...
שוב אובך? כך תנקו את הרכב מבפנים ומבחוץ ביעילות
לאחר ימים של אובך ואבק באוויר, הרכב שלנו הופך במהירות...
טיפול לימפטי
מהו טיפול לימפטי? טיפול לימפטי הינו תהליך טיפולי שמטרתו לסייע לגוף...
דילוג לתוכן