טיפים לקידום אתרים בשנת 2020

טיפים לקידום אתרים בשנת 2020
קרדיט pixabay

בעלי אתרים בישראל כבר מבינים הרבה יותר את החשיבות של קידום האתרים האורגני בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק. קידום אתרים הפך להיות חובה לכל בעל אתר שרוצה להפיק הכנסות מהאתר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

קידום אתרים אורגני מתייחס לשיפור המיקומים של האתר בביטויי חיפוש ספציפיים. בניגוד לקידום ממומן, שבו התוצאות הן מיידיות ביותר, קידום אורגני הוא איטי יותר וההשקעה בו נותנת תמורה לטווח ארוך יותר.

יש הרבה מידע ברשת על קידום אתרים, ובעלי עסק רבים חושבים שהם יכולים לקדם בכוחות עצמם את האתר. האמת היא שהדבר נכון רק באופן חלקי. עדיין דרוש מומחה קידום אתרים כדי להגיע לתוצאות טובות שיישארו לאורך זמן.

אך בכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים לקידום אתרים בשנת 2020, שיכולים להקפיץ את האתר שלכם בדירוגים בגוגל.

תוכן איכותי ומקורי בלבד

הרבה מאוד נכתב על החשיבות של איכות התוכן באתרים. אך ב-2020 הדבר מקבל משנה תוקף. גוגל הוציאה לאחרונה עדכון באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמשפר את יכולת הבנת השפה מצדו. המשמעות היא שבכך משתפרת יכולת ההבנה של שאילתות של הגולשים, ותוצאות החיפוש שתתקבלנה ישקפו תכנים שבאמת נותנים לגולש את המידע שהוא מחפש.

השיפור הזה ביכולת ההבנה משפיע יותר על ביטויי "זנב ארוך" – ביטויי חיפוש ארוכים ומפורטים יותר. התהליך הזה ימשיך ויוביל לכך שגוגל תדרג גבוה אתרים שנותנים מידע רלבנטי, איכותי ומקורי לגולשים. תוכן שבאמת נותן ערך מוסף – גם אם הוא שיווקי או עסקי.

לכן, אם בעבר היה נהוג להכניס מילות מפתח בכמות גדולה לתכנים ולסמוך על כך שמנוע החיפוש יבין לפי מילים אלו על מה מדבר התוכן – שיטת קידום זו תהפוך להרבה פחות יעילה.

במקום למלא מאמרים במילות מפתח, יהיה צורך לספק מידע מעניין ורלבנטי שבאמת עונה על השאלה שהגולש מחפש לה תשובה.

בהקשר הזה יש חשיבות גם לפורמט שבו מוצג התוכן באתר. תכנים בצורה של שאלות ותשובות המוצגים בטבלה יוכלו לגרום לגוגל להציג את הטבלה הזו ממש בתוצאות החיפוש הכלליות ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לתוכן.

קישורים איכותיים עדיין עובדים

למרות שגוגל מתעדכנת כל הזמן, קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם עדיין תופסים מקום חשוב בדירוג של מנוע החיפוש.

גם כאן ישנו תהליך, שנמשך כבר כמה שנים, שבו איכות הקישור חשובה יותר מכמות הקישורים לאתר. קישור איכותי הוא קישור שמגיע מאתר בעל דירוג סמכות גבוה, שבא מאותו עולם של האתר שאותו מקדמים, ושיש סיכוי שגולשים באמת ילחצו עליו וייכנסו לתוכן המקודם.

ככל שהאתר שמפנה את הקישור גדול יותר ואמין יותר בעיניי גוגל – כך גדלה ההשפעה של אותו קישור. למעשה, גוגל עדיין מתייחס לקישורים כאל "המלצה" על האתר שלכם. ככל שרמת החשיבות של האתר הממליץ גדולה יותר – הרווח שלכם יהיה בהתאם.

מאמרים נוספים
כאבים בעורף, בגב התחתון או בכף הרגל? כל הפתרונות במקום אחד
מהו כאב בעורף? כאב בעורף הוא תופעה נפוצה שיכולה להופיע במגוון...
דירות בתל אביב – למה תמיד העיר הזאת מושכת קונים?
אתם נמצאים בשלב שבו אתם רוצים לקנות דירה, אך לא...
מותג התינוקות טוליפס מצטרף לחגיגת הקניות הישראלית Shopping IL
חגיגת הקניות של נובמבר מגיעה גם למותג התינוקות הוותיק טוליפס,...
חשיבות השמן סינטטי בתעשייה
בעולם התעשייה המודרני והקצב המהיר שבו אנו חיים, השמן סינטטי...
מהקבצים לבינה - תהליכי ETL שמחזירים ערך אמיתי לנתונים
בעולם העסקי של היום, נתונים הם הדלק שמניע כל ארגון...
טיפול גמילה מאלכוהול
טיפול גמילה מאלכוהול הוא תהליך מורכב ומשמעותי שמטרתו לסייע לאנשים...
הבנת קרנות פנסיה ותיקות: המפתח לעתיד בטוח
קרן פנסיה ותיקה היא אחת מאפשרויות הפנסיה החשובות ביותר, בעלת...
בריכה מושלמת מתחילה בתחזוקה נכונה
החשיבות של אחזקת בריכות כאשר מדובר בבריכות שחיה, התחזוקה השוטפת שלהן...
איזון גוף נפש
חשיבות ה-איזון גוף נפש בעולמנו הדינמי והמהיר, שמירה על איזון גוף...
קורס פדיקור רפואי מחיר
מהו פדיקור רפואי? פדיקור רפואי הוא טיפול מקצועי המיועד לשמור על...
דילוג לתוכן