טיפים לקידום אתרים בשנת 2020

טיפים לקידום אתרים בשנת 2020
קרדיט pixabay

בעלי אתרים בישראל כבר מבינים הרבה יותר את החשיבות של קידום האתרים האורגני בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק. קידום אתרים הפך להיות חובה לכל בעל אתר שרוצה להפיק הכנסות מהאתר ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

קידום אתרים אורגני מתייחס לשיפור המיקומים של האתר בביטויי חיפוש ספציפיים. בניגוד לקידום ממומן, שבו התוצאות הן מיידיות ביותר, קידום אורגני הוא איטי יותר וההשקעה בו נותנת תמורה לטווח ארוך יותר.

יש הרבה מידע ברשת על קידום אתרים, ובעלי עסק רבים חושבים שהם יכולים לקדם בכוחות עצמם את האתר. האמת היא שהדבר נכון רק באופן חלקי. עדיין דרוש מומחה קידום אתרים כדי להגיע לתוצאות טובות שיישארו לאורך זמן.

אך בכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים לקידום אתרים בשנת 2020, שיכולים להקפיץ את האתר שלכם בדירוגים בגוגל.

תוכן איכותי ומקורי בלבד

הרבה מאוד נכתב על החשיבות של איכות התוכן באתרים. אך ב-2020 הדבר מקבל משנה תוקף. גוגל הוציאה לאחרונה עדכון באלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמשפר את יכולת הבנת השפה מצדו. המשמעות היא שבכך משתפרת יכולת ההבנה של שאילתות של הגולשים, ותוצאות החיפוש שתתקבלנה ישקפו תכנים שבאמת נותנים לגולש את המידע שהוא מחפש.

השיפור הזה ביכולת ההבנה משפיע יותר על ביטויי "זנב ארוך" – ביטויי חיפוש ארוכים ומפורטים יותר. התהליך הזה ימשיך ויוביל לכך שגוגל תדרג גבוה אתרים שנותנים מידע רלבנטי, איכותי ומקורי לגולשים. תוכן שבאמת נותן ערך מוסף – גם אם הוא שיווקי או עסקי.

לכן, אם בעבר היה נהוג להכניס מילות מפתח בכמות גדולה לתכנים ולסמוך על כך שמנוע החיפוש יבין לפי מילים אלו על מה מדבר התוכן – שיטת קידום זו תהפוך להרבה פחות יעילה.

במקום למלא מאמרים במילות מפתח, יהיה צורך לספק מידע מעניין ורלבנטי שבאמת עונה על השאלה שהגולש מחפש לה תשובה.

בהקשר הזה יש חשיבות גם לפורמט שבו מוצג התוכן באתר. תכנים בצורה של שאלות ותשובות המוצגים בטבלה יוכלו לגרום לגוגל להציג את הטבלה הזו ממש בתוצאות החיפוש הכלליות ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לתוכן.

קישורים איכותיים עדיין עובדים

למרות שגוגל מתעדכנת כל הזמן, קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם עדיין תופסים מקום חשוב בדירוג של מנוע החיפוש.

גם כאן ישנו תהליך, שנמשך כבר כמה שנים, שבו איכות הקישור חשובה יותר מכמות הקישורים לאתר. קישור איכותי הוא קישור שמגיע מאתר בעל דירוג סמכות גבוה, שבא מאותו עולם של האתר שאותו מקדמים, ושיש סיכוי שגולשים באמת ילחצו עליו וייכנסו לתוכן המקודם.

ככל שהאתר שמפנה את הקישור גדול יותר ואמין יותר בעיניי גוגל – כך גדלה ההשפעה של אותו קישור. למעשה, גוגל עדיין מתייחס לקישורים כאל "המלצה" על האתר שלכם. ככל שרמת החשיבות של האתר הממליץ גדולה יותר – הרווח שלכם יהיה בהתאם.

מאמרים נוספים
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
עורך דין לתביעות ביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי ידוע בכך שהוא גוף שאין זה תמיד...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
דילוג לתוכן