פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות

פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות
מקור pixabay

פרסום מודעה בעיתון היתה ועודנה גם היום אחת הדרכים הבדוקות והאיכותיות להגיע לקהלי יעד פוטנציאליים, אשר ירכשו את המוצר או השירות אשר העסק שפרסם את המודעה מציע. עם זאת, פרסום בעיתון חייב להיות מותאם היטב והמסר שהוא מעביר חייב להיות מחודד וממוקד הרבה יותר ממודעות המתפרסמות בפלטפורמות אחרות. מה בין פרסום מודעות בעיתונות הכתובה, לבין מודעות המתפרסמות בעיתונות האלקטרונית או במנועי החיפוש באינטרנט? מהו היתרון החשוב ביותר של מודעות המתפרסמות בעיתונות הכתובה ומהן החוזקות של שיטת העבודה הזאת? בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה בסוגיות הללו.

מודעות בעיתונים או מודעות באתרי אינטרנט

לצורך הדוגמה נדבר על פרסום מודעה בעיתון ידיעות אחרונות לעומת פרסום מודעה באתר האינטרנט של אותו עיתון – אתר YNET. פרסום בידיעות אחרונות או פרסום בעיתון בכלל, הינו שיטת עבודה וצורת פרסום שהוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה את עצמה גם בימים אלה כיעילה מאד. למרות שמומחים בתחום העיתונות מצד אחד ואנשי מקצוע בתחום הפעילות באינטרנט מצד שני אמרו לא פעם שהשינויים בתחום התקשורת ישפיעו על תפוצת העיתונים, התברר בשנים האחרונות שהמצב שונה בתכלית מזה שנחזה. אחת הסיבות לכך היא הערכות מהירה של הבעלים והמוציאים לאור של העיתונים, ששינו במהירות את האוריינטציה שלהם והתאימו אותה לדרישות הקוראים. נכון להיום מתמקדת העיתונות הכתובה דווקא בנישות ייעודיות ופחות בנושאים כלליים. בעשורים האחרונים גדל מאד מספר העיתונים המתמקדים בנושאים ספציפיים. אחת הדוגמאות הבולטות היא התחום הכלכלי, שבו יוצאים לאור בישראל שלושה עיתונים חשובים, בנוסף למדורים כלכליים מפותחים בשאר העיתונים. בעקיפין, הדבר משרת למעשה את המטרה של המפרסמים ומאפשר להם למקד את פרסום המודעות בדיוק בקהל היעד הרצוי.

היתרונות של מודעה בעיתון

היתרון הגדול של פרסום מודעה בעיתון ביחס לפרסום מודעות בכל פלטפורמה אחרת, הינו משך החשיפה של הקורא למודעה. בדרך כלל, משך החשיפה בכל פלטפורמה אחרת עומד על שניות ספורות. בעיתונות הכתובה הוא יכול להימשך דקות ארוכות, שהן למעשה הזמן שנדרש לקורא לסיים את קריאת הכתבה. חשיפה ארוכה מאפשרת, במידה שהמודעה מציעה שרות או מוצר שאכן נדרשים לקורא, לחלחל בתודעה שלו ולחזק את ההחלטה שלו לרכוש דווקא את המוצר שהמודעה מציעה. המודעה, אם היא מנוסחת ומעוצבת נכון, עשויה להוות נקודת קפיצה מצוינת עבור המפרסם. בנוסף – הקורא יכול לשמור את המודעה במגרה או בארנק ולהתקשר בזמן הנוח לו ביותר. פרסום בעיתון היה בעבר וממשיך להיות גם בימים אלה חלק חשוב בתהליך המכירה של מוצרים או שירותים. מעוניינים לדעת עוד? מחפשים דרך להגדיל את המכירות? צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם להפיק את התועלת המרבית מהפרסום בעיתונים.

מאמרים נוספים
לא נופלים בפח: כך תשמרו על עצמכם מכל סוגי ההונאות
מדי שבוע נעקצים אזרחים ותיקים – ברחוב, בטלפון ואפילו בביתם....
בכירי "מאסטר שף" ארחו חיילים בודדים לארוחת שבועות חגיגית
לרגל חג השבועות, המותג הקולינרי "מאסטר שף", מבית שסטוביץ, ערך...
עמדות טעינה ציבוריות – כל מה שצריך לדעת
המעבר לרכב חשמלי כבר מזמן אינו טרנד – אלא מציאות....
מחסנים להשכרה בצפון
מרחבים לאחסון שיביאו לעסק שלך יתרון תחרותי
פתרון אידיאלי לעסקים בחירה במחסנים להשכרה בצפון יכולה להיות פתרון אידיאלי...
חזיה במידה הנכונה: כך תמצאי את ההתאמה המושלמת לגוף
נוחות, ביטחון ובריאות - שלושה דברים שיכולים להשתפר פלאים ברגע...
ניקיון מפעלים
שירותי ניקיון ותחזוקה - פתרון מושלם לכל צורך
החשיבות של ניקיון מפעלים במפעלים, שמירה על ניקיון היא קריטית. ניקיון...
קיץ בריא ובטוח: כך תיהנו מהים והבריכה בלי לסכן את הבריאות
עם פתיחת עונת הרחצה, החופים והבריכות מתמלאים באנשים המחפשים מפלט...
כיסא בוסטר
הקדמה על כיסא בוסטר בחירת כיסא בוסטר מהווה שלב קריטי במעבר...
21 במאי - ״היום העולמי לגיוון תרבותי״ Epson: גיוון כוח אדם שמוגבל למדדים משרדיים מסתכן בהתעלמות מאי-שוויון חברתי רחב יותר. ״חייבים להסתכל החוצה מעבר לקירות המשרד״
הכלה אמיתית, אומר מנכל Epson ישראל, משמעה להפנות את המבט...
מערכת לתיאום פגישות
אין זה פשוט לקבוע ולתאם פגישות עם לקוחות, מתעניינים, בעלי...
דילוג לתוכן