ועדת הכלכלה אישרה את הצו לעצירת ייבוא האיירסופט לחודש נוסף

ועדת הכלכלה אישרה את הצו לעצירת ייבוא האיירסופט לחודש נוסף

היו"ר ביטון הזכיר כי הוועדה כבר אישרה עצירה של חודשיים ודרשה להאיץ את הסדרת הנושא, ואמר: "ממשלה שרוצה להילחם בטרור תגמור הכל בתוך חודש, ואם היא לא יודעת לעשות את זה שלא תצפה שיהיו הארכות כי כנראה שזה לא מלחמה בטרור

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, אישרה היום את הצו של משרד הכלכלה, שביקש לעצור את הייבוא של רובי האיירסופט לישראל לחודש נוסף, עד 28 בינואר 2022. הדיון היום התקיים לאחר שלפני כחודשיים דנה הוועדה בבקשת משרד הכלכלה לעצירה של שלושה חודשים, ואישרה חודשיים בלבד כדי לזרז את הסדרת השימוש בכלים. כבר בפתח הישיבה הזכיר היו"ר ביטון, כי לבקשת משרד הכלכלה אישרה הוועדה את הצו לפני כחודשיים, ובלבד שהמשרדים יפעלו מהר יסדירו את הנושא בחקיקה.

עוד הוסיף היו"ר ביטון, כי השר לביטחון הפנים ושרת הכלכלה פניו אליו וביקשו הארכה של חודש, וביקש לדעת מה נעשה בחודשיים האחרונים ומתי יוסדר הנושא לצמיתות. נציג המשרד לביטחון הפנים, עו"ד רועי הראל, אמר כי משרד ראש הממשלה ביקש להפיץ תזכיר חוק בשבועיים הקרובים והוסיף: "אני מקווה שנוכל לעמוד בזה". עוד אמר הראל כי יש צוות בין משרדי שעובד על פרטי הפרטים של ההסדרה.

המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה, ינון אלרועי, אמר כי השרה מבקשת לתקף את בקשתה המקורית לעצירה של שלושה חודשים. הוא הוסיף כי בחודשיים האחרונים היו דיונים נמרצים, ואמר כי הוא מקווה שהצעת החוק החדשה תובא תוך חודש.

היו"ר ביטון שב ואמר כי נציגי המשרדים אמרו שהנושא צריך טיפול דחוף ולכן ביקשו לעצור את הייבוא, ודרש לדעת האם תוך חודש תתוקן החקיקה. הראל השיב כי הוא סבור שבחודש הקרוב אפשר להביא לפחות לפרסום תזכיר חוק. היו"ר ביטון אמר בתגובה כי זה בדיוק מה שהוועדה ביקשה להימנע ממנו. "אמרתם שזה מצב חירום וזה טיפול בטרור, ולא רצינו להתגלגל למצב של עוד ועוד ארכות", אמר. הראל השיב: "נעשה זאת הכי מהר שאפשר".

כאמור, היו"ר ביטון וח"כ רון כץ אישור את הצו. היו"ר ביטון סיכם ואמר כי אם כל הגורמים לא יצליחו להסדיר את הנושא בשלושה חודשים שניתנו להם שלא יצפו לארכות נוספות. "ממשלה שרוצה להילחם בטרור תגמור הכל בתוך חודש, ואם היא לא יודעת לעשות את זה שלא תצפה שיהיו הארכות כי כנראה זה לא מלחמה בטרור. בטרור נלחמים בתוך חודש", אמר.

מאמרים נוספים
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים בערב יום הזיכרון ברחבי הארץ, ובקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם
בצל מלחמת חרבות ברזל, יתקיים בערב יום הזיכרון הקרוב המרוץ...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
דילוג לתוכן