פתרונות סליקה בחו"ל: מדריך למתחילים 

פתרונות סליקה בחו"ל: מדריך למתחילים 
קרדיט FREEPIK

אם אתם מעוניינים לפתוח חברה בחו"ל, אין ספק שכיום ישנם לא מעט יעדים פופולאריים בחו"ל עבור הקמת חברה, כך לדוגמא: פתיחת חברה בקפריסין ידועה כדבר שיכול להיות מאוד רווחי כאשר עושים זאת בצורה נכונה ובוחרים את התחום הנכון שבו תעסוק החברה שלכם וכן, הקמת חברות בארצות הברית או ביעדים פופולאריים נוספים בהחלט יכולה להיות רווחית עבור ישראלים שמעוניינים בהקמת חברה בחו"ל או בהרחבת החברה שלהם בישראל גם לפעילות עסקית בחו"ל. כאשר מקימים חברה בחו"ל, אחד הדברים שיש לדאוג להם הם פתרונות סליקה מתאימים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות פתרונות סליקה בחו"ל.

מה צריך לדעת על סליקה בחו"ל?

סליקת כרטיסי אשראי בחו"ל שונה מאוד מתהליך הסליקה בישראל. בעוד שבישראל יש צורך בהתקשרות טכנולוגית עם מפיץ שבא ובנפרד בחיתום מסחרי מול חברת כרטיסי אשראי, הרי שבחוץ לארץ מקובל שבסליקת כרטיסי אשראי הפתרון הטכנולוגי והחיתום הכספי מבוצעים אצל ספק אחד. כיום ניתן למצוא חברות ישראליות המציעות ממשק טכנולוגי וחיתום מסחרי הרלוונטיים עבור סליקת כרטיס אשראי בחו"ל תחת תהליך אחת ובכתובת אחת וחשוב מאוד לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום.

השלבים המרכזיים בתהליך סליקת כרטיס אשראי בחו"ל הם: אפיון פתרון לרבות אמצעי תשלום רלוונטיים וכן אמצעי אבטחה רצויים, חיתום, אינטגרציה ופתרון טכנולוגי, סגירת הסכמים מסחריים והשקה בייצור. לא מעט חברות ישראליות מעוניינות בשלב כזה או אחר בפתרון סליקה בינלאומי וכן, לא מעט אנשים מעוניינים להקים באופן פיזי עסק בחו"ל ועל כן זקוקים לפתרון סליקה מתאים. בין אם מדובר על עסקים קטנים ובין אם מדובר על עסקים גדולים, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כי פתרונות סליקה בארה"ב דורשת שותף אמין ומקצועי.

כיצד בוחרים חברה נכונה עבור התאמת פתרונות סליקה בחו"ל?

כאמור, כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות פתרונות סליקה בחו"ל לכל אדם שמעוניין להקים עסק בחו"ל וכן לחברות ישראליות המעוניינות להרחיב את קהל הלקוחות שלהם גם לקהל מחו"ל. כדאי לבחור בחברה ישראלית אשר משתפת פעולה עם חברה בחו"ל המספקת פתרונות סליקה בינלאומיים. החברה בחו"ל צריכה להיות רשומה כמוסד פיננסי מוכר בחו"ל.

כדאי לוודא שהחברה מציעה בתחום פתרונות סליקה לסלוק תחת תשתית אחת הן בארץ והן בחו"ל וכן שהיא מציעה לכם גישה לאמצעי מניעת הונאות מתקדם ומשוכלל. כמובן שחשוב מאוד לבדוק מראש שמדובר על ממשק משתמש מושכל וידידותי אשר יהיה נוח וקל להשתמש בו.

המטרה היא בעצם לאפשר סליקה בחו"ל עם מגוון רחב של אמצעי תשלום, להעניק פתרון לכל כרטיסי האשראי בחו"ל, שרמת אבטחת המידע תהיה גבוהה מאוד ושגורם אחד יספק את כל שירותי האינטגרציה. בכדי שתהליך הסליקה יתבצע בצורה קלה ונוחה ובכדי שתוכלו להציע ללקוחות שלכם אפשרויות סליקה נוחות ומתקדמות, אין ספק שעליכם לבחון את פתרונות הסליקה השונים המוצעים כיום בקרב חברות שונות ולבחור את החברה אשר מתאימה לסוג העסק שלכם את הפתרון המתאים והמדויק ביותר בתחום הסליקה בחו"ל.

מאמרים נוספים
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל מוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות השבת של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל על תוויות הבירה יתנוססו איוריו של אור יוגב
כבכל שנה, בירה מלכה מוציאה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות בשיתוף...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
תשתיות תקשורת לעסקים
תשתיות תקשורת לעסקים
על מנת להעביר נתונים בערוצים טכנולוגיים חדישים, אנו מסתמכים על...
מנכ"ל משרד ההגנה הגרמני, בנדיקט צימר הגיע לביקור עבודה בישראל כאורחו של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר
המנכ"לים דנו בתמונת המצב האסטרטגית האזורית ובשיתוף הפעולה הביטחוני בין...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן