המדריך למכירת מוצרי יד שניה

המדריך למכירת מוצרי יד שניה
קרדיט PIXABAY

כאשר מגיע הזמן להיפרד ממוצרים ישנים ולהחליפם בחדשים, אחת האפשרויות אשר עומדת לרשותנו היא למכור את המוצרים הישנים ולנסות לקבל עבורם סכום כסף מסוים – אשר יכול גם לשמש לרכישת הגרסה החדישה והמשודרגת יותר של אותם מוצרים.

ישנם מקרים בהם אף יתאפשר לנו לבצע עסקאות טרייד אין, כמו במקרה של רכבים – כאשר, בעסקאות מסוג כזה, נוכל לבצע את המכירה והרכישה מול אותו הגוף.

אז כמובן, שלפני שאתם מתחילים את הליך המכירה, ההמלצה היא לנסות ולבדוק את כל האלטרנטיבות המוצעות  – כך שאם לדוגמא, אתם מעוניינים לקנות טלוויזיה חדשה לסלון ויש חנות אשר מאפשרת לכם, לקבל זיכוי כספי עבור הטלוויזיה הישנה, כדאי לבדוק את הנושא הזה, מכיוון שעסקה שכזאת יכולה לחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ.

יחד עם זאת, במידה ואחרי שבחנתם את כל האפשרויות קיבלתם החלטה לנסות ולמכור את המוצרים המדוברים באופן עצמאי, חשוב שתעשו זאת נכון ולהלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בהשגת המטרה:

תמחרו את המוצרים בחוכמה

בשלב הראשון, חשוב לתמחר את המוצרים בצורה חכמה – בהליך התמחור, יש להתחשב במספר פרמטרים כגון: מצב המוצר – האם הוא כמו חדש, האם הוא במצב סביר או האם המצב שלו כבר רחוק מלהיות מה שהיה בהתחלה.. פרמטר נוסף אשר יכול להשפיע על התמחור, נוגע לשאלה כמה אותו המוצר עלה לכם – עכשיו, כשאתם שמים דגש על הנושא הזה, יש לקחת בחשבון שישנם פריטים שהערך שלהם עלה עם הזמן, כך שאם אתם מעוניינים למכור ספת ווינטג\' עתיקה מאוד יכול להיות שתוכלו לתמחר אותה במחיר שיהיה אף גבוה יותר ממה שהיא עלתה לכם – כך שכדאי לבדוק את הנושא הזה. כמובן, שכדאי לקבל החלטה אם תהיו מוכנים להתגמש על המחיר הראשוני – ובמידה וכן, מהו הגבול שלכם.

בחרו את הפלטפורמות בהם אתם מפרסמים

רשת האינטרנט מציעה לא מעט פלטפורמות שונות בהן תוכלו לפרסם מוצרי יד שניה. חלק מהפלטפורמות מאפשרות פרסום חינמי וחלקן כרוכות בעלויות. ההמלצה היא כמובן לערוך היכרות עם כמה שיותר פלטפורמות ולעשות שימוש בכמה שיותר מהן – בעיקר במידה ומדובר בפלטפורמות ללא עלות ואין לכם באמת מה להפסיד מעצם הפרסום בהן. כדאי לבדוק גם אתרים ייעודיים וגם להצטרף לקבוצות שונות ברשתות החברתיות.

נסחו את המודעה בצורה נכונה

יש לנסח את מודעת המכירה בצורה עניינית וברורה. לא מומלץ להשתמש בהגזמות או בשקרים – כי בסופו של דבר, אנשים יבקשו לראות מהם קונים ואם הם יגלו שאתם משקרים להם אתם תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר – גם את זה שלכם וגם את זה שלהם. ההמלצה היא לנסות ולהתרשם ממודעות מכירה של מוצרים דומים, לבדוק אלו ניסוחים נראים לכם כמרשימים ומושכים ולקבל מהם השראה. כדאי לבצע עבודת עריכה והגהה לפני שמעלים את המודעה וכמובן, לוודא שלא החסרתם שום פרט אשר יכול להיראות רלוונטיים.

צרפו תמונות

חשוב לצרף תמונות של אותו המוצר שאתם מעוניינים למכור – כדאי לצלם מכמה זוויות ולהקפיד על תמונות איכותיות ומשקפות. מומלץ להשקיע בצילום התמונות – לדוגמא, אם אתם מעוניינים למכור שידה, ודאו שאתם מצלמים אותה כשהיא נקייה ואולי גם שווה לשקול לשים עליה מפה או פריט דקורטיבי אשר יכול לתרום לנראות שלה. מעבר לכך, בהליך הצילום כדאי גם לשים דגש על נושא התאורה – יש לוודא שהתאורה תחמיא למוצר וכמובן, תאפשר לו להצטלם טוב בתמונה.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לכם להעלות מודעת פרסום איכותית ורלוונטית ולהעלות במידה רבה את הסיכויים שלכם למכור את המוצר במחיר המבוקש.

מאמרים נוספים
לא נופלים בפח: כך תשמרו על עצמכם מכל סוגי ההונאות
מדי שבוע נעקצים אזרחים ותיקים – ברחוב, בטלפון ואפילו בביתם....
בכירי "מאסטר שף" ארחו חיילים בודדים לארוחת שבועות חגיגית
לרגל חג השבועות, המותג הקולינרי "מאסטר שף", מבית שסטוביץ, ערך...
עמדות טעינה ציבוריות – כל מה שצריך לדעת
המעבר לרכב חשמלי כבר מזמן אינו טרנד – אלא מציאות....
מחסנים להשכרה בצפון
מרחבים לאחסון שיביאו לעסק שלך יתרון תחרותי
פתרון אידיאלי לעסקים בחירה במחסנים להשכרה בצפון יכולה להיות פתרון אידיאלי...
חזיה במידה הנכונה: כך תמצאי את ההתאמה המושלמת לגוף
נוחות, ביטחון ובריאות - שלושה דברים שיכולים להשתפר פלאים ברגע...
ניקיון מפעלים
שירותי ניקיון ותחזוקה - פתרון מושלם לכל צורך
החשיבות של ניקיון מפעלים במפעלים, שמירה על ניקיון היא קריטית. ניקיון...
קיץ בריא ובטוח: כך תיהנו מהים והבריכה בלי לסכן את הבריאות
עם פתיחת עונת הרחצה, החופים והבריכות מתמלאים באנשים המחפשים מפלט...
כיסא בוסטר
הקדמה על כיסא בוסטר בחירת כיסא בוסטר מהווה שלב קריטי במעבר...
21 במאי - ״היום העולמי לגיוון תרבותי״ Epson: גיוון כוח אדם שמוגבל למדדים משרדיים מסתכן בהתעלמות מאי-שוויון חברתי רחב יותר. ״חייבים להסתכל החוצה מעבר לקירות המשרד״
הכלה אמיתית, אומר מנכל Epson ישראל, משמעה להפנות את המבט...
מערכת לתיאום פגישות
אין זה פשוט לקבוע ולתאם פגישות עם לקוחות, מתעניינים, בעלי...
דילוג לתוכן