איסתא ספורט מתרחבת לעולם ההפקות ומשיקה מותג חדש

איסתא ספורט מתרחבת לעולם ההפקות ומשיקה מותג חדש
קרדיט: חגי מיכאלי

איסתא ספורט, חברת תיירות התוכן המובילה בישראל, מציינת 25 שנות פעילות ומשיקה את "כדברא" – פעילות אשר תתמקד בהפקת אירועי לקוחות, טיולי תמריץ עסקיים בארץ ובעולם. המותג החדש צפוי להרחיב משמעותית את פעילות איסתא ספורט ויציע פתרונות הפקה מקיפים לחברות ארגונים.

איסתא ספורט, חברת תיירות התוכן הגדולה היום בישראל, בהובלתו של המנכ"ל עדו ווג, מציינת 25 שנות פעילות ומשיקה את כדברא – חברת-בת חדשה, שצפויה להרחיב ולהיות חלק מוביל מפורטפוליו איסתא ספורט, ותתמקד בהפקת אירועים עסקיים, כנסים, השקות ואירועים פרטיים לחברות ולקוחות בארץ ובעולם. בראש כדברא יעמוד רעי קנטרביץ', שצמח מעולם ההפקות ואחראי לניהול מחלקת ההפקות באיסתא ספורט.

כדברא היא חברת ההפקות הראשונה והיחידה בישראל הפועלת במסגרת חברת תיירות, מה שהופך אותה לחברה היחידה שמציעה כיום מענה כולל לכל היבטי האירוע תחת קורת גג אחת. תוך שיתוף פעולה עם ספקים מקומיים ובינלאומיים, החברה מטפלת בכל שלב בתהליך הפקת האירועים – החל מתכנון התיירות, דרך הלוגיסטיקה ועד להפקת האירוע עצמו – בצורה יעילה ומותאמת אישית, ללא צורך במתווכים חיצוניים.

לדברי עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "איסתא ספורט מבססת את עצמה בשנים האחרונות כחברת תוכן, יצירתית ופורצת דרך. הבסיס שלנו הוא תיירותי, אך אנו חברת תוכן לכל דבר שמתעסקת בתחומי תיירות תוכן רבים – כדורגל, הופעות, פסטיבלים, סקי, אופניים, גלישת גלים, ועכשיו אנו ממסדים את פעילות ההפקות שלנו, שנותנת פיתרונות קצה לחברות עסקיות. השקת כדברא היא צעד טבעי קדימה עבורנו – שילוב ייחודי בין תיירות להפקות שמחבר את כל השירותים במקום אחד. עם כדברא אנחנו מאפשרים ללקוחות להפוך כל רעיון לאירוע, עם ליווי מקצועי וצמוד לאורך כל הדרך, מהבריף הראשון ועד לביצוע מדויק. זהו פרק חדש ומרגש שמביא לידי ביטוי את הידע, הניסיון והיכולות הידע התיירותי, קשרי הספקים ואיכות כח האדם שהכשרנו לאורך השנים".

לדברי רעי קנטרביץ', מנהל כדברא: "הרעיון של כדברא הוא פשוט – לקחת את החזון והמטרות של הלקוחות שלנו ולהפוך אותם למציאות. בהשראת המשמעות של כדברא – "אני בורא כפי שאני מדבר" – אנחנו לוקחים את החזון של הלקוחות ומוציאים אותו לפועל – החל משלב התכנון ועד לפרט הכי קטן באירוע. השילוב בין עולמות התיירות וההפקות מספק לנו יתרון משמעותי בשוק ומאפשר לנו לספק פתרונות הפקה בכל יעד, בעזרת הקשרים שלנו עם חברות תעופה וספקים בארץ ובעולם. הלקוחות שלנו מביאים את החלום, ואנחנו דואגים שהוא יקרה בצורה המושלמת".

כדברא כבר נמצאת בקשר עם החברות והמובילות במשק, וכבר החלה בתכנון מספר פרויקטים משמעותיים לשנת 2025. באירוע ההשקה שהתקיים למותג החדש נכחו בכירים במשק הישראלי, ובניהם גל גרשון, מנכ"ל סאן דור; עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע; אחישי גל, מבעלי ומנכ"ל קבוצת איסתא, ונבו גל, המשנה למנכ"ל ויו"ר איסתא נכסים וכן בכירים מחברות הייטק, תיירות ומלונאות נוספות.

איסתא ספורט פועלת מזה 25 שנים בתחום תיירות התוכן, ומובילה בהפקת אירועים ותיירות ספורט לחברות וללקוחות פרטיים. החברה מציעה שירותים מותאמים אישית הכוללים פתרונות תיירותיים והפקת חוויות ייחודיות בארץ ובעולם. "כדברא" מצטרפת לקבוצת איסתא ספורט כאחת מחטיבות התיירות המובילות שלה, לצד גלובל סרף, המתמחה בחוויות גלישה ייחודיות, ואון טור, המתמקדת בתיירות מוסיקה ותרבות. השקת כדברא מרחיבה את מגוון השירותים של הקבוצה ומעניקה מענה חדשני בתחום ההפקות.

קרדיט: חגי מיכאלי
קרדיט: חגי מיכאלי
מאמרים נוספים
רשת הלב הכחול חוגגת שופינג איי אל
רשת ההנעלת הנוחות הלב הכחול, המתמחה בהנעלה המשלבת נוחות, בריאות...
רשת גלי יוצאת במבצע שופינג IL: 30% - 70% הנחה על כל הפריטים באתר
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע שופינג IL לכל המשפחה במסגרתו:...
רשת ניין ווסט במבצע שופינג IL: 30%- 70% הנחה על קולקציות נבחרות שבאתר
רשת ניין ווסט יוצאת במבצע שופינג IL, במסגרתו תינתן 30%-...
האם הבינה המלאכותית הולכת להחליף את יצירתיות המוח האנושי?
הבינה המלאכותית היא כלי עזר נפלא כמעט בכל תחום- במדע,...
חגיגה של מבצע: המותג ALDO מציע מבצע בלעדי ל - Shopping IL שתקף באתר המכר בלבד עד 70% הנחה על פריטים נבחרים מקולקציית הנשים וגברים בין התאריכים 5–8 בנובמבר
אתר המכר של רשת הנעליים והתיקים הבינלאומית ALDO מצטרף לחגיגת...
מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA במבצע SHOPPING IL: עד 50% הנחה על כל הפריטים
מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA   יוצא במבצע לרגל שופינג אי...
הטרנד החם ביותר בקרב כוכבי רשת, פודיז, ומשפענים מגיע לראשונה לישראל: בלנדר אישי וקומפקטי – גאדג'ט שיקי שמאפשר להכין שייקים טריים בסטייל ובקלות
חברת ברימאג קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק  המותג הבינלאומי Nutribullet...
הנעל הנכונה לעונה הקרה: כל הטרנדים החמים של עולם ההנעלה לסתיו–חורף 2025–2026
העונות הקרות מביאות איתן לא רק שינוי בטמפרטורה, אלא גם...
קמפיין חברתי חדש להעלאת המודעות לבריונות ברשת, חרדה ודיכאון בקרב צעירים
במסגרת האג’נדה החברתית הגלובלית של מייבלין ניו-יורק, המותג יוצא בשיתוף...
הגוון של שעון חורף: נגמר הכחול, ואיך הפך הירוק לצבע החם ביותר על היד?
סקירה מהירה של הקולקציות החדשות או דפדוף בקטלוגים של מותגי...
דילוג לתוכן