הרקדנית סנה סוקול והזמר מ'הכוכב הבא' אליאור זנדני נבחרו לככב בקמפיין לי קופר לאביב קיץ 2025

הרקדנית סנה סוקול והזמר מ'הכוכב הבא'  אליאור זנדני נבחרו לככב בקמפיין  לי קופר לאביב קיץ 2025
סנה סוקול בקמפיין לי קופר צילום: שי תמיר

הרקדנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' סנה סוקול והזמר הצעיר והמבטיח מתוכנית הטלוויזיה 'הכוכב הבא' אליאור זנדני, נבחרו  לככב יחד בקמפיין רשת האופנה הבריטית לי קופר, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2025.

מימין סנה סוקול ואליאור זנדני צילום שי תמיר

הקמפיין שיעלה במהלך חודש מרץ, בהשקעה הנאמדת ב- 1.5 מיליון ₪, יחשוף את הקולקציה החדשה לנשים/ גברים של המותג, השואבת בעיקר השראה מעולמות הקז'ואל והבייסיק, לצד גזרות חדשות המותאמות לעונה הקרובה.

הקמפיין בכוכבם של סוקול וזנדני יתמקד בפרסום בדיגיטל, שלטי חוצות ובפלטפורמות המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב.  כמו כן הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של סנה ושל זנדני, ובכל הסניפים של הרשת בפריסה ארצית.

סנה סוקול,  שכיכבה ב'רוקדים עם כוכבים' והגיעה לגמר בעונה האחרונה, מוכרת כרקדנית מהבולטות בתכנית. בשנה האחרונה הפכה  גם לדוגמנית ואושיית אופנה מוכרת עם 99.7K.

אליאור זנדני, שם שצריך לזכור, נחשב לזמר צעיר ומבטיח,  שפרץ לתודעה בתכנית 'הכוכב הבא' של קשת 12 ומאז הוציא מספר סינגלים מצליחים, קיבל את התואר "הכפיל של משה פרץ" ואף זוכה לתמיכה רבה מצד הזמר. האלבום הראשון של אליאור "כנפיים" זכה למאות אלפי צפיות בעמוד היו טיוב ובערוצי הדיגיטל שלו, והסינגל החדש שלו "בית עם גינה" שכתב נדב אסולין יושק על סט הצילומים.

לדברי גנית אלון סמנכ"לית השיווק של קבוצת בריל: "ההחלטה לשתף פעולה עם טאלנטים צעירים מעולמות הריקוד והמוזיקה תואמת לרוח המותג ולעיצובים הבולטים בקולקציה החדשה שפונים למגוון רחב של קהלים    לדבריה: "שני הכוכבים שלנו הם בעלי כישרון יוצא דופן ואין לנו ספק שעוד תשמעו עליהם רבות בהמשך.

רשת לי קופר נמצאת בבעלות קבוצת בריל, לרשת 44 סניפים ברחבי הארץ.

מימין אליאור זנדני וסנה סוקול צילום: שי תמיר
מאמרים נוספים
שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור...
קורס פדיקור רפואי מחיר
מהו פדיקור רפואי? פדיקור רפואי הוא טיפול מקצועי המיועד לשמור על...
We Will Dance Again - מיצג הזיכרון של קהילת הנובה מגיע לראשונה לאירופה
ב־7 באוקטובר 2025, במלאת שנתיים לטבח, ייפתח לציבור בברלין מיצג...
הצהרת סטייל: רשת גלי משיקה קולקציית סניקרס עדכנית לנשים לסתיו חורף 2025-2026
עונת המעבר כבר כאן וזה הזמן המושלם להתחדש, את הסנדלים...
רשת JACK KUBA למען הקהילה: לרגל חודש המודעות לסרטן השד, חלק מהכנסות הפריטים הוורודים שימכרו במהלך חודש אוקטובר יתרם לעמותת "חלאסרטן"
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, יוצאת רשת...
מהמערב הפרוע עד המסלול: קולקציית הדנים החדשה של H&O נחתה בישראל
מותגים בינלאומיים לצד מותגי הבית מתכתבים עם הטרנדים הלוהטים בעולם...
מפסלים חיים בצפון, פסטיבל אתגרים ועד מוזיאון פופ-אפ: אטרקציות חינם לחול המועד סוכות
מדריך לאירועי החג ברחבי הארץ: פסטיבלים ויראליים עם כוכבי רשת,...
רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו...
נעליים ללא עור ועם הרבה סטייל מותג ההנעלה הגרמני JANA הבלעדי רשת הלב הכחול מציע אלטרנטיבה טבעונית ואופנתית ליום כיפור ולשגרה
לקראת יום כיפור, רשת נעלי הנוחות הלב הכחול מציגה את...
מהמרק ועד הקינוח: ערכת מזון תרמית מושלמת לפיקניקים וטיולים מבית הפיל היפני
מותג הכלים התרמיים האיכותיים היפני הפיל היפני מציג ערכת מזון...
דילוג לתוכן