רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח

רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית  היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
צלם תומר לופסקו

רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו תציג ברשת את מגוון מותגי הג’ינס המובילים בעולם לצד קולקציית הבית לסתיו הקרוב. הקמפיין מדגיש את העוצמה הקמעונאית של H&O בקטגוריית הליבה וממצב את הרשת כיעד המרכזי לג’ינס חוצה גילאים לכל המשפחה – נשים, גברים, ילדים ותינוקות.

במסגרת קמפיין רחב היקף, בהשקעה המוערכת בכ- 1 מיליון ש"ח, מציגה רשת H&O את קולקציית הדנים החדשה לכל המשפחה עם מותגי הבית Tag Woman, SOLO ו-EXPO, שעוצבו בהשראת הטרנדים המובילים בזירה העולמית עם התאמות לקהל הישראלי ומתן דגש על פתרונות לכל המשפחה. הקולקציה כוללת לצד מכנסי הג’ינס גם שמלות, חצאיות, חולצות וז’קטי דנים – ליצירת טוטאל־לוק אופנתי מבוקר ועד ערב. לצד מותגי הבית מציגה הרשת גם את נבחרת מותגי הדנים הבינלאומיים בהם Levi’s, Wrangler, Lee,  Nautica,, וכן פריטי דנים לתינוקות ולילדים מבית Carter’s-Oshkosh.

צלם תומר לופסקו

הקמפיין שיעלה השבוע הקרוב כולל סרטונים שיעלו בערוצי הטלוויזיה,  וקמפיין דיגיטל  וסושיאל שיתמקד במסר אחיד : ג’ינס הוא הבחירה הטבעית לכל המשפחה.  פריט על זמני שחוצה גילאים ומגדרים, ומציע טרנדיות לצד נוחות יומיומית, במחירים נגישים ובמגוון רחב במיוחד.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת H&O: "מהלך זה מהווה יתרון תחרותי בשוק המקומי: חוויית one stop shop לכל המשפחה, המשלבת מנעד רחב של מחירים, מותגים, גזרות ועיצובים  בפריסה ארצית רחבה ונגישה. לראשונה שילבנו בקמפיין אחד ג'ינסים לכל הגילאים החל מגיל ניו בורן."

צילום: יח"צ חו"ל

לרגל הקמפיין עורכת הרשת מבצעים על קטגוריית הגי'נסים לדוגמא: 2 מכנסי ג'ינס ב 200 ₪ במותגי EXPO, TAGWOMAN ו-SOLO,  2 מכנסי ג'ינס ב- 400 ₪ ממותגי Lee Wrangler (קולקציות Extreme Motion, Red Kabe, Action comfort ), מכנסי LEVI'S לגברים ונשים – 2 פריטים ב- 550 ₪, מכנסי ג'ינס נשים של Lee Wrangler ב- 199 ₪ בלבד!

לדבריו: "הג’ינס הוא לא רק פריט אופנה אלא מוצר בסיסי בארון הבגדים של כל אחד ואחת. הקמפיין החדש מבסס את H&O כרשת לכל המשפחה, עם ההיצע הרחב ביותר למשפחות. אנחנו מאמינים שהשילוב בין מותגים בינלאומיים מובילים לקולקציית הבית האופנתית והנגישה יעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי ויחזק את נאמנותם לרשת."

 קבוצת H&O   מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 29 חנויות של H&O, 72 חנויות של קרטרס ו- 6 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים.

צלם תומר לופסקו
מאמרים נוספים
לראשונה במיצג בשיקגו נחשף קיר החטופים המלא - כל חטופי ומשוחררי הנובה כולם מסומנים כחוזרים.
מיצג ההנצחה והזיכרון של קהילת הנובה  06:29 נפתח בשיקגו, לאחר...
מקרר נייד למנות דם בתנאי שטח מבצעיים: יוזמה חדשנית של לוחמים וסטודנטים
אליאור אליהו לגזיאל , ישי חזיזה, שגיא אלטרמן ואופק דוד...
לקראת יום הגבר הבינלאומי (19.11) מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA משיק קולקציית גברים חדשה הכוללת: תחתונים, גופיות, פיג'מות ומחטבים
לקראת יום הגבר הבינלאומי מותג ההלבשה היוקרתי JACK KUBA  משיק...
החורף הזה כולו שוקולד! חום עמוק, נגיעות של קקאו וסגנון שמצליח להיות גם יוקרתי וגם יומיומי, הטרנד הכי חם של החורף כובש את עולם האופנה
המותג Nine West משיק קולקציה מרהיבה של נעליים ותיקים בגוונים...
המותג קאטרפילר חוגג 100!
רשת גלי גאה להשיק בישראל: קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לרגל...
מבצע חורפי ברשת לי קופר: רוכשים ב 500 שח ומשלמים רק 350 שח
רשת האופנה הבריטית לי קופר יוצאת  לרגל השקת קולקציית חורף...
רשת הלב הכחול חוגגת שופינג איי אל
רשת ההנעלת הנוחות הלב הכחול, המתמחה בהנעלה המשלבת נוחות, בריאות...
רשת גלי יוצאת במבצע שופינג IL: 30% - 70% הנחה על כל הפריטים באתר
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע שופינג IL לכל המשפחה במסגרתו:...
רשת ניין ווסט במבצע שופינג IL: 30%- 70% הנחה על קולקציות נבחרות שבאתר
רשת ניין ווסט יוצאת במבצע שופינג IL, במסגרתו תינתן 30%-...
האם הבינה המלאכותית הולכת להחליף את יצירתיות המוח האנושי?
הבינה המלאכותית היא כלי עזר נפלא כמעט בכל תחום- במדע,...
דילוג לתוכן