רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח

רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית  היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
צלם תומר לופסקו

רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו תציג ברשת את מגוון מותגי הג’ינס המובילים בעולם לצד קולקציית הבית לסתיו הקרוב. הקמפיין מדגיש את העוצמה הקמעונאית של H&O בקטגוריית הליבה וממצב את הרשת כיעד המרכזי לג’ינס חוצה גילאים לכל המשפחה – נשים, גברים, ילדים ותינוקות.

במסגרת קמפיין רחב היקף, בהשקעה המוערכת בכ- 1 מיליון ש"ח, מציגה רשת H&O את קולקציית הדנים החדשה לכל המשפחה עם מותגי הבית Tag Woman, SOLO ו-EXPO, שעוצבו בהשראת הטרנדים המובילים בזירה העולמית עם התאמות לקהל הישראלי ומתן דגש על פתרונות לכל המשפחה. הקולקציה כוללת לצד מכנסי הג’ינס גם שמלות, חצאיות, חולצות וז’קטי דנים – ליצירת טוטאל־לוק אופנתי מבוקר ועד ערב. לצד מותגי הבית מציגה הרשת גם את נבחרת מותגי הדנים הבינלאומיים בהם Levi’s, Wrangler, Lee,  Nautica,, וכן פריטי דנים לתינוקות ולילדים מבית Carter’s-Oshkosh.

צלם תומר לופסקו

הקמפיין שיעלה השבוע הקרוב כולל סרטונים שיעלו בערוצי הטלוויזיה,  וקמפיין דיגיטל  וסושיאל שיתמקד במסר אחיד : ג’ינס הוא הבחירה הטבעית לכל המשפחה.  פריט על זמני שחוצה גילאים ומגדרים, ומציע טרנדיות לצד נוחות יומיומית, במחירים נגישים ובמגוון רחב במיוחד.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת H&O: "מהלך זה מהווה יתרון תחרותי בשוק המקומי: חוויית one stop shop לכל המשפחה, המשלבת מנעד רחב של מחירים, מותגים, גזרות ועיצובים  בפריסה ארצית רחבה ונגישה. לראשונה שילבנו בקמפיין אחד ג'ינסים לכל הגילאים החל מגיל ניו בורן."

צילום: יח"צ חו"ל

לרגל הקמפיין עורכת הרשת מבצעים על קטגוריית הגי'נסים לדוגמא: 2 מכנסי ג'ינס ב 200 ₪ במותגי EXPO, TAGWOMAN ו-SOLO,  2 מכנסי ג'ינס ב- 400 ₪ ממותגי Lee Wrangler (קולקציות Extreme Motion, Red Kabe, Action comfort ), מכנסי LEVI'S לגברים ונשים – 2 פריטים ב- 550 ₪, מכנסי ג'ינס נשים של Lee Wrangler ב- 199 ₪ בלבד!

לדבריו: "הג’ינס הוא לא רק פריט אופנה אלא מוצר בסיסי בארון הבגדים של כל אחד ואחת. הקמפיין החדש מבסס את H&O כרשת לכל המשפחה, עם ההיצע הרחב ביותר למשפחות. אנחנו מאמינים שהשילוב בין מותגים בינלאומיים מובילים לקולקציית הבית האופנתית והנגישה יעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי ויחזק את נאמנותם לרשת."

 קבוצת H&O   מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 29 חנויות של H&O, 72 חנויות של קרטרס ו- 6 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים.

צלם תומר לופסקו
מאמרים נוספים
הצהרת סטייל: רשת גלי משיקה קולקציית סניקרס עדכנית לנשים לסתיו חורף 2025-2026
עונת המעבר כבר כאן וזה הזמן המושלם להתחדש, את הסנדלים...
רשת JACK KUBA למען הקהילה: לרגל חודש המודעות לסרטן השד, חלק מהכנסות הפריטים הוורודים שימכרו במהלך חודש אוקטובר יתרם לעמותת "חלאסרטן"
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, יוצאת רשת...
מהמערב הפרוע עד המסלול: קולקציית הדנים החדשה של H&O נחתה בישראל
מותגים בינלאומיים לצד מותגי הבית מתכתבים עם הטרנדים הלוהטים בעולם...
מפסלים חיים בצפון, פסטיבל אתגרים ועד מוזיאון פופ-אפ: אטרקציות חינם לחול המועד סוכות
מדריך לאירועי החג ברחבי הארץ: פסטיבלים ויראליים עם כוכבי רשת,...
רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו...
נעליים ללא עור ועם הרבה סטייל מותג ההנעלה הגרמני JANA הבלעדי רשת הלב הכחול מציע אלטרנטיבה טבעונית ואופנתית ליום כיפור ולשגרה
לקראת יום כיפור, רשת נעלי הנוחות הלב הכחול מציגה את...
מהמרק ועד הקינוח: ערכת מזון תרמית מושלמת לפיקניקים וטיולים מבית הפיל היפני
מותג הכלים התרמיים האיכותיים היפני הפיל היפני מציג ערכת מזון...
יריד OUTLET של המותג הבינלאומי האופנה קארל לאגרפלד יפתח בעופר בילו סנטר עד 200 ₪ על קולקציית קיץ וחורף היריד יפעל החל מה 16.9 עד 30.10
מותג האופנה הבינלאומי קארל לאגרפלד יפתח יריד OUTLET בעופר בילו...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית סתיו חורף 2025-26 לנשים מבית TAG WOMAN אופנה בינלאומית עם נגיעה מקומית
קולקציית החורף החדשה של מותג האופנה TAG WOMAN ברשת  H&Oנולדה...
ניין ווסט משיקה סנונית סתיו ראשונה : קולקציה חגיגית ואלגנטית
החגים הם ההזדמנות המושלמת להכניס שיק חדש לארון, המותג Nine...
דילוג לתוכן